Sportiškiausią „Nissan“ kompanijos kabrioletą į priekį varys 3,7 litro, 6 cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 350 arklio galių ir 373 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama per 7 bėgių automatinę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus.
Kadangi „Nissan“ šį modelį laiko koncepciniu, šnekėti apie įsibėgėjimą iki 100 km/val. ar maksimalų greitį neverta. Vis dėlto, turėdamas labai daug panašumų su „Nissan 370Z Nismo“, nenutebtume, jeigu kabrioletas iki 100 km/val. įsibėgėtų per mažiau nei 6 sekundes ir pasiektų 250 km/val. maksimalų greitį.
Ką pasirinktų automanai? Kupė ar kabrioletą?
Čikagoje prasidėjusioje automobilių parodoje, „Nissan“ pristatė netikėtą staigmeną - „Nissan 370Z Nismo“ kabrioletą. Nors gamintojas teigia, jog tai tik koncepciją, tačiau žvelgiant į automobilio nuotraukas susidaro įspūdis, jog tai serijinei gamybai paruoštas modelis.
Vizualiai, kabrioletas mažai kuo skiriasi nuo „370Z Nismo“ kupė. Žinoma, jis turi galimybę paslėpti stogą bagažinėje, tačiau kitos kėbulo detalės turi labai mažai skirtumų nuo tų, kurios yra naudojamos „370Z Nismo“ kupė.
Čikagoje prasidėjusioje automobilių parodoje, „Nissan“ pristatė netikėtą staigmeną - „Nissan 370Z Nismo“ kabrioletą. Nors gamintojas teigia, jog tai tik koncepciją, tačiau žvelgiant į automobilio nuotraukas susidaro įspūdis, jog tai serijinei gamybai paruoštas modelis.
Vizualiai, kabrioletas mažai kuo skiriasi nuo „370Z Nismo“ kupė. Žinoma, jis turi galimybę paslėpti stogą bagažinėje, tačiau kitos kėbulo detalės turi labai mažai skirtumų nuo tų, kurios yra naudojamos „370Z Nismo“ kupė.