• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar pastebėjote, jog per pastaruosius penkis metus tam tikrų modelių kainos išaugo iki kartais sveiku protu nesuvokiamų aukštumų? Tokie modeliai kaip : „Toyota MR2“, „Nissan 300ZX“, „BMW E30“ prieš keletą metų buvo prieinami daugeliui, o dabar - situacija visiškai priešinga. Geros būklės egzempliorių kainos dažnai pasiekia penkiaženklę sumą. 
Į sparčiai augančių kainų verpetą patenka ir vienas mėgstamiausių „BMW“ modelių - 5 serijos sedanas, ypač ankstyvesnės modelio kartos : „E12“ arba „E28“. „E12“ modelis šiais laikais yra labai retas, brangus ir saugomas automanų garažuose, tuo tarpu „E28“ labai dažnai patenka į tų automanų rankas, kurie mėgsta juo džiaugtis, vairuoti, o ne tik spoksoti kaip jis renka dulkes šaltame garaže.
Priklausomai nuo stovio ar modifikacijos, neblogos būklės „E28“ galima nusipirkti už kelis tūkstančius eurų. Jeigu dairotės į „E28“ modelių gamos flagmaną - „M535i, tuomet būkite pasiruošę labai, labai greitai ištuštinti savo santaupas.

Ar pastebėjote, jog per pastaruosius penkis metus tam tikrų modelių kainos išaugo iki kartais sveiku protu nesuvokiamų aukštumų? Tokie modeliai kaip : „Toyota MR2“, „Nissan 300ZX“, „BMW E30“ prieš keletą metų buvo prieinami daugeliui, o dabar - situacija visiškai priešinga. Geros būklės egzempliorių kainos dažnai pasiekia penkiaženklę sumą. 
Į sparčiai augančių kainų verpetą patenka ir vienas mėgstamiausių „BMW“ modelių - 5 serijos sedanas, ypač ankstyvesnės modelio kartos : „E12“ arba „E28“. „E12“ modelis šiais laikais yra labai retas, brangus ir saugomas automanų garažuose, tuo tarpu „E28“ labai dažnai patenka į tų automanų rankas, kurie mėgsta juo džiaugtis, vairuoti, o ne tik spoksoti kaip jis renka dulkes šaltame garaže.
Priklausomai nuo stovio ar modifikacijos, neblogos būklės „E28“ galima nusipirkti už kelis tūkstančius eurų. Jeigu dairotės į „E28“ modelių gamos flagmaną - „M535i, tuomet būkite pasiruošę labai, labai greitai ištuštinti savo santaupas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW E28 M535i (23)


Nors automobilis nebuvo paženklintas „M5“ vardu, tačiau tai buvo tikrų tikriausias „M5“ pirmtakas. Po automobilio dangčiu slypėjo 3,5 litro, 6 cilindrų benzininis variklis, kuris taip pat buvo montuojamas ir į „535i, „735i“ ar „635 CSi“. Taip, tai ne pats ypatingiausias variklis pasaulyje, tačiau jis skleisdavo puikų garsą, tolygiai ir užtikrintai veikdavo ir paspaudus akceleratoriaus pedalą primindavo, jog jis geba pasiekti 218 AG.
Pakankamai santūriai ir tuo pačiu elegantiškai atrodantis sedanas šiais laikais vertinamas ir mylimas, todėl nenuostabu, jog „Premium Classic“ prekybos namuose atsiradęs modelis su 28 000 kilometrų rida buvo įkainotas net 69 950 eurų suma. Įspūdingas automobilis - įspūdinga suma.
Vis dėlto, automobilis praktiškai naujas, tad kad ir kaip norėtumėte pasakyti, jog jis to nevertas - klystate. Jis vertas kiekvieno sunkiai uždirbto cento.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų