Protu nesuvokiamų sprendimų čia nėra. Modifikuoti automobilio platformos nereikėjo, prireikė tik keliais milimetrais praplatinti ratų provėžą. Daugiausiai įdirbio pareikalavo galinės stogo dalies pjovimas ir naujų kėbulo linijų šlifavimas.
Turbūt jau supratote, kad daugiausiai dėmesio buvo skirta varikliui. Kadangi šio „Sil-Truck“ savininkas mėgsta dalyvauti mėgėjiškose drifto varžybose, priekyje „stūkso“ visiems puikiai pažįstamas „SR20DET“ motoras. Pridėjus turbiną, naują aušinimo sistemą, pralaidesnius purkštukus, kaltinius stūmoklius ir dar keletą skanėstų, dabar galinius automobilio ratus suka maždaug 400 arklio galių išvystanti jėgainė.
Gaila, kad dėl pakankamai griežtų Europos Sąjungos reikalavimų, visi automobilių entuziastai Europoje negali ramiai važinėti bendro naudojimo keliais važinėti su tokiais automobiliais kaip šis. O gaila, juk tokie kūriniai paįvairintų mūsų automobilių parką.