BMW 418i
Mažėjantis variklių tūris ne visuomet gali būti laikoma džiuginančia tendencija. Ypač, jeigu esate vienas iš tų vairuotojų, kuris mėgsta prasilėkti su vėjeliu.
BMW bandydama užimti visas įmanomas nišas ir bet kokiais būdais padidinti automobilių pardavimus, 4 serijos modelių gamą papildė „BMW 418i“ versija.
Išvaizdus, galiniais ratais varomas kupė buvo varomas 1,5 litro, trijų cilindrų, 136 arklio galias išvystančiu varikliu, kuris turėjo patempti sportišką 4 serijos BMW.
MERCEDES S250 CDI
Dideliam automobiliui reikalingas didelis variklis, ar ne? Ypač, jeigu tai S klasės „Mercedes-Benz“, kuris asocijuojasi su prabanga, rūmais Trakuose, o ne su čigonų taboru.
„Mercedes-Benz“ siekdama praplėsti potencialių pirkėjų ratą į „W221“ kartos modelį įsūdydavo 2,1 litro, keturių cilindrų dyzelį ir jį suporuodavo su 7 laipsnių automatine pavarų dėže.
Kad ir kaip klaikiai tai atrodo, tačiau 204 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą išvystęs motoras visai neblogai susitvarkydavo su jam patikėtomis užduotimis. Vis dėlto, ar būtumėte vienas iš tų, kuris norėtų S klasės su keturių cilindrų dyzeliu?
VOLVO S80
Dar vienas automobilis, kuris tam tikru metu buvo laikomas bendrovės flagmanu.
„Volvo S80“ taip pat buvo siūlomas su įvairaus plauko varikliais, tačiau „D2“ vardu pakrikštyta versija yra kažkas neįtikėtino.
2009 metais pasirodžiusi versija turėjo 1,6 litro, 109 arklio galias ir 240 Nm sukimo momentą išvystantį variklį, kuris tokiame automobilyje primena bandymą išjudinti mėnulį naudojantis vos ant kojų pastovinčiu arkliu.
BMW 518iN
Šešių cilindrų varikliai BMW automobiliuose kelia didžiausią džiaugsmą. Dinamiški, skleidžiantys malonų garsą ir leidžiantys pilnavertiškai išnaudoti klasikinę komponuotę.
BMW, vėlgi, norėdama sumažinti 5 serijos sedano kainą iki daugeliui patrauklesnės ribos, kai kuriose rinkose siūlė įsigyti „BMW 518iN“. Tai buvo absoliučiai plikas, tuščias, jokios komforto įrangos neturintis modelis už labai priimtiną kainą.
Tai vienas iš tų modelių, kuris leido tapti BMW klubo nariu už pačią mažiausią kainą. Velniop dinamiką, komfortą ar keletą šaunių privalumų. Turi vairą, langus ir BMW ženkliuką ir to užteko.
AUDI A8 2.8 FSIe
„D3“ kartos „Audi A8“ sedanas sulaukė nemažai teigiamų atsiliepimų ir iki šiol patenka į rekomenduotinų pirkinių sąrašą.
Kaip ir priklauso „Audi“ flagmanui, „A8“ buvo siūlomas su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kurie palepintų širdžiai miela akceleracija.
Tuo tarpu 2007 metais pasirodžiusi „2.8 FSIe“ versija buvo skirta tiems, kas tokį automobilį perka atsižvelgdami į CO2 emisijas. Tai ypač aktualu didžiulių įmonių darbuotojams, kuriems dažnai yra nubrėžiamos tam tikros ribos.
Anuomet „2.8 FSIe“ į atmosferą išmesdavo 199 g/km CO2 ir tai anuomet buvo laikoma pagirtinu rodikliu. Bet tik tiek, nes 210 arklio galių ir 280 Nm sukimo momentas tiesiog kiekvieną kartą priversdavo gailėtis priimtu sprendimu įsigyti „ekologišką“ vokišką sedaną.