Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tokie automobiliai kaip „Ferrari“ ar „Lamborghini“ visuomet atlikdavo ne tradicinės transporto priemonės vaidmenį. Tai buvo talentingų ir gabių inžinierių kūriniai, kuriuose visuomet galima surasti pažangiausias technologijas, pačius neįprasčiausius inžinerinius sprendimus.
„Bugatti Veyron“ yra vienas puikus inžinerinio stebuklo pavyzdys. Pamirškite aukštą kainą, maksimalų automobilio greitį ar automobilio išvaizdą - pagalvokite kiek pastangų ir išteklių prireikė sukurti automobilį, kuris užtikrintai ir stabiliai važiuotų 400 km/val. greičiu. Jokios dramos, jokio diskomforto.
Vis dėlto, gyvename pasaulyje, kuriame egzistuoja modifikuoti automobiliai. Automobiliai, kurių vertė yra kelis kartus mažesnė, tačiau trumpoje tiesiojoje gali išperti bet kurio superautomobilio užpakalį. Šis atvejis yra būtent toks.
Tokie automobiliai kaip „Ferrari“ ar „Lamborghini“ visuomet atlikdavo ne tradicinės transporto priemonės vaidmenį. Tai buvo talentingų ir gabių inžinierių kūriniai, kuriuose visuomet galima surasti pažangiausias technologijas, pačius neįprasčiausius inžinerinius sprendimus.
„Bugatti Veyron“ yra vienas puikus inžinerinio stebuklo pavyzdys. Pamirškite aukštą kainą, maksimalų automobilio greitį ar automobilio išvaizdą - pagalvokite kiek pastangų ir išteklių prireikė sukurti automobilį, kuris užtikrintai ir stabiliai važiuotų 400 km/val. greičiu. Jokios dramos, jokio diskomforto.
Vis dėlto, gyvename pasaulyje, kuriame egzistuoja modifikuoti automobiliai. Automobiliai, kurių vertė yra kelis kartus mažesnė, tačiau trumpoje tiesiojoje gali išperti bet kurio superautomobilio užpakalį. Šis atvejis yra būtent toks.