Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ką bendro turi „Mazda“ ir „AvtoVAZ“? Turbūt nieko, išskyrus šią „RX-8“, kurioje plaka „Lada Priora“ širdis su krūva patobulinimų.
Taigi rusai nusprendė ištaisyti didžiausią „RX-8“ problemą – nuostabų, tačiau nepatvarų 1,3 litro kubatūros rotorinį agregatą, jį pakeisdami geriausiu, ką gali pasiūlyti Rusijos automobilių pramonė. Tam buvo pasirinktas „Lada Priora“ 1,6 litro, keturių cilindrų variklis, kuriam daugiau gyvybės įkvėpia „Mercedes“ kompresorius.
Negana to, auksarankiai sugebėjo sukergti rusišką variklį su japoniška greičių dėže, bei iš šio projekto išgauti 240 arklio galių, net ir naudojant suskystintas dujas. Kaip ir kokius darbus atliko šie meistra, sužinosite pasižiūrėję apačioje esantį vaizdo įrašą.
Ką bendro turi „Mazda“ ir „AvtoVAZ“? Turbūt nieko, išskyrus šią „RX-8“, kurioje plaka „Lada Priora“ širdis su krūva patobulinimų.
Taigi rusai nusprendė ištaisyti didžiausią „RX-8“ problemą – nuostabų, tačiau nepatvarų 1,3 litro kubatūros rotorinį agregatą, jį pakeisdami geriausiu, ką gali pasiūlyti Rusijos automobilių pramonė. Tam buvo pasirinktas „Lada Priora“ 1,6 litro, keturių cilindrų variklis, kuriam daugiau gyvybės įkvėpia „Mercedes“ kompresorius.
Negana to, auksarankiai sugebėjo sukergti rusišką variklį su japoniška greičių dėže, bei iš šio projekto išgauti 240 arklio galių, net ir naudojant suskystintas dujas. Kaip ir kokius darbus atliko šie meistra, sužinosite pasižiūrėję apačioje esantį vaizdo įrašą.