Nauja komanda turi itin patyrusią sudėtį – Roko Baciuškos asmeninis lenktynių inžinierius yra dirbęs ne tik ralio-kroso, bet ir žiedinių ilgų distancijų lenktynių komandose bei Formulės 3 ir Formulės 4 komandose. O vyriausias komandos inžinierius – „Hyundai WRC” ir „Audi Sport” komandose dirbęs prancūzas Sebastien Lesonneur.
„Per tris dienas pravažiavome labai daug kilometrų, bandėme įvairius automobilio nustatymus. Kol kas automobilis palieka labai neblogą įspūdį, jis toks truputį švelnesnis palyginus su mano praėjusių metų ginklu „Megane RS RX“. Tas buvo labai aštrus ir piktas. Sunku pasakyti, kiek kuris greitesnis, nes tiesiogiai jų lyginti nebuvo kaip. Todėl manau pirmas startas parodys tikrą mūsų automobilių greitį,“ – po testų sakė Rokas Baciuška.
Pernai „Clio“ automobiliai nebuvo patys greičiausi Pasaulio čempionato trasose, tačiau šiemet komanda kardinaliai juos atnaujino – keitėsi automobilio jėgos agregatai, amortizatoriai, pavarų dėžės, daugybė kitų smulkesnių detalių.
„Tikimės, kad šiais metais „Clio“ automobiliai bus tie, kurie pateiks didžiausią siurprizą lenktynėse,“ – po testų sakė komandos lenktynininkas Guerlain Chicherit.
Nors varžybų, kuris greičiausias trasoje, šiuose testuose ir nebuvo, tačiau malonu, kad geriausią vieno rato įveikimo laiką pademonstravo jaunasis talentas iš Lietuvos.
Iš karto po testų Rokas Baciuška sėda į lėktuvą ir lekia namo, kur jo jau šeštadienį laukia trečiasis Lietuvos kartingo čempionato etapas. Po dviejų etapų lietuvis lyderiauja bendroje įskaitoje.