Bene svarbiausias pokytis „Megane R.S.“ modelių gamoje – variklis. Nuo šiol visos „Megane R.S.“ versijos bus komplektuojamos su 1,8 litro, 4 cilindrų benzininiu varikliu, išvystančiu 300 arklio galių ir 420 Nm sukimo momentą. Anksčiau ši variklio versija buvo diegiama išskirtinai „Trophy“ versijoje.
„Renault“ taip pat nusprendė, jog bazinės „Megane R.S.“ versijos pirkėjai nebeturės galimybės pasirinkti „Cup“ vardu pavadintą važiuoklę. Šį gerybių rinkinį gaus tik „Trophy“ versijos pirkėjai.
Šiuo metu nėra žinoma kokius pakeitimus „Renault Sport“ inžinieriai atliko pakaboje, transmisijos ar keturių vairuojamųjų ratų sistemos veikime. Galbūt tai reiškia, jog „Renault Sport“ susikoncentravo tik į technologinę pažangą. Vis dėlto, žinant „Renault Sport“ padalinio specialistus, jie, ko gero, atliko subtilius pakeitimus atsižvelgę į automobilį išbandžiusių žurnalistų kritiką.
Pastarąjį teiginį patvirtina faktas, jog „Renault“ atliko ženklius pakeitimus automobilio interjere. Nuo šiol visi „Megane“ modeliai gaus gerokai aukštesnės kokybės apdailos medžiagas, daugiau naujų technologijų, skaitmeninį prietaisų skydelį bei naujos kartos multimedijos sistemą, kurią „Renault“ šiuo metu diegia į naujos kartos „Clio“ bei visapusiškai atnaujintą „Espace“ vienatūrį.
Nepaisant sportiškų „Megane R.S.“ modelių, „Renault“ taip pat pristatė hibridinę „Megane“ modelio versiją, kuri, teoriškai, naudodama tik elektros energiją galės nuvažiuoti iki 65 kilometrų distanciją. Baterijoms išsikrovus, jas pakraus 1,6 litro benzininis variklis arba tradicinis elektros lizdas, mat naujoji „Megane“ versija yra ne įprastas hibridas, o iš įkraunamas hibridas.
„Renault“ teigia, jog atnaujinta „Megane“ modelių gama visose markės atstovybėse pasirodys šių metų vasarą.