• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prancūziškų automobilių gamintoja - „Renault“, praėjusį rugsėjį pristatė vieną svarbiausių šių metų naujienų - naujos kartos „Renault Megane“. Beveik keturis metus kurtas automobilis visuose „Renault“ prekybos salonuose pasirodys tik kitais metais, tačiau susidomėjimas šiuo modeliu, ypač Vakarų Europoje, yra didžiulis. 
„Renault“ pristatydama naująjį modelį akcentavo mažesnį automobilio svorį, gausesnį technologijų kiekį, keturių vairuojamųjų ratų sistemą, tuo tarpu naująjį „Megane“ į priekį varantiems varikliams skirtas dėmesys buvo kur kas mažesnis.
Praėjus šiek tiek daugiau nei vienam mėnesiui nuo debiuto Frankfurto automobilių parodoje, „Renault“ paskelbė variklių gamoje esančių agregatų technines charakteristikas.
Benzininių variklių gamoje - trys skirtingo galingumo agregatai. Kukliausias ir pigiausias „Renault Megane“ modelis bus komplektuojamas su 1.2 litro darbinio tūrio, 3 cilindrų turbo-benzininiu varikliu, išvystančiu 100 arklio galių ir 175 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 12.3 sekundės ir 100 kilometrų suvartos 5.4 litro benzino.

Prancūziškų automobilių gamintoja - „Renault“, praėjusį rugsėjį pristatė vieną svarbiausių šių metų naujienų - naujos kartos „Renault Megane“. Beveik keturis metus kurtas automobilis visuose „Renault“ prekybos salonuose pasirodys tik kitais metais, tačiau susidomėjimas šiuo modeliu, ypač Vakarų Europoje, yra didžiulis. 
„Renault“ pristatydama naująjį modelį akcentavo mažesnį automobilio svorį, gausesnį technologijų kiekį, keturių vairuojamųjų ratų sistemą, tuo tarpu naująjį „Megane“ į priekį varantiems varikliams skirtas dėmesys buvo kur kas mažesnis.
Praėjus šiek tiek daugiau nei vienam mėnesiui nuo debiuto Frankfurto automobilių parodoje, „Renault“ paskelbė variklių gamoje esančių agregatų technines charakteristikas.
Benzininių variklių gamoje - trys skirtingo galingumo agregatai. Kukliausias ir pigiausias „Renault Megane“ modelis bus komplektuojamas su 1.2 litro darbinio tūrio, 3 cilindrų turbo-benzininiu varikliu, išvystančiu 100 arklio galių ir 175 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 12.3 sekundės ir 100 kilometrų suvartos 5.4 litro benzino.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

renault_megane_34


Pirkėjai, turintiems šiek tiek daugiau šlamančių bus pasiūlytas tas pats 1.2 litro turbo-benzininis variklis, tačiau dėl naujos variklio valdymo programos ir efektyvesnės turbinos, variklio pajėgumas sieks 130 arklio galių ir 205 Nm. Su šiuo jėgos agregatu „Renault Megane“ iki 100 km/val. įsibėgės per 10.6 sekundės ir 100 kilometrų suvartos 5.3 litro benzino.
Benzininių variklių gamoje pats galingiausias motoras bus 1.8 litro darbinio tūrio. Keturių cilindrų variklis su turbina pasieks 205 arklio galias ir 280 Nm sukimo momentą. Suporuotas su automatine pavarų dėže, naujos kartos „Megane“ iki 100 km/val. įsibėgės per 7.1 sekundės ir 100 kilometrų suvartos 6.1 litro benzino.
Taupiųjų dyzelinių variklių gamoje : 1.5 ir 1.6 litro darbinio tūrio prancūziškos širdys. Daugelį metų naudojamas 1.5 litro dyzelinis variklis, priklausomai nuo modifikacijos, išvystys 90 arba 110 arklio galių, 220 arba 260 Nm sukimo momentą, o 100 kilometrų suvartos tik 3.3 - 3.7 litro dyzelino.
Į „Renault Espace“ ir „Renault Kadjar“ neseniai pradėtas montuoti 1.6 litro dyzelinis variklis, taip pat priklausomai nuo modifikacijos, išvystys 130 arba 160 arklio galių, 320 arba 380 Nm sukimo momentą. „Renault“ iš pradžių naująjį modelį siūlys įsigyti tik su 130 arklio galių išvystančiu motoru, galingesnė versija turėtų pasirodyti po keletos mėnesių.
O kaip gi „Renault Megane RS“? Šiuo metu žinoma, jog naujos kartos Hot Hatch'ų etalonas naudos 1.8 litro turbo-benzininį variklį, kurio pajėgumas sieks ne mažiau kaip 300 arklio galių.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų