• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiemet „Renault-Nissan“ aljansas mini savo 14-ąjį gimtadienį. Nuo 1999-ųjų aljansas plėtėsi nepamiršdamas abiejų grupių identiteto ir kultūros.
Tai padėjo tapti ilgiausiai veikiančia tarptautine didžiųjų gamintojų bendrija automobilių pramonėje. Aljansas kiekvienai kompanijai, o ypač – „Renault“, suteikia itin svarbų konkurencinį pranašumą.
Aljansas leido „Renault“ tapti viena didžiausių ir įtakingiausių tarptautinių gamintojų itin konkurencingoje automobilių industrijoje. Nepaisant recesijos Europoje ir lėtėjančio pardavimų augimo Kinijoje, pasauliniai prekybos rodikliai išaugo iki rekordinių 8,1 mln. automobilių. 2012-iais visame pasaulyje „Renault“ grupė pardavė 2 550 286, „Nissan“ realizavo 4 940 133, o „AVTOVAZ“ – 606 778 automobilius. Tai yra 10 proc. visų pasaulyje parduotų naujų automobilių. 2012-iais aljansas buvo ketvirtas pagal prekybos apimtis – jį lenkė tik „Toyota“, „General Motors“ ir „Volkswagen“.
Augančios rinkos paspartino tarptautinę „Renault“ plėtrą. 1999-iais Brazilija, Rusija, Indija ir Kinija (BRIC šalys) sudarė vos 8 proc. pasaulinės automobilių rinkos. 2012 metais šiose šalyse įvykdyta 36 proc. viso pasaulio automobilių pardavimų. Aljanso strategija numato „Renault“ ir „Nissan“ produkcijos augimą BRIC šalyse. Kiekvienoje valstybėje skiriasi taktika, priklausomai nuo ten susiklosčiusios „Renault“ ar „Nissan“ situacijos ir bendradarbiavimo galimybių. Indijoje aljansas vykdo ambicingiausią bendros platformos projektą. 2010-iais atidaryta Čenajaus gamykla yra pirmasis bendroms aljanso reikmėms skirtas kompleksas, leisiantis „Renault“ vykdyti gamybą šiame regione ir palengvinti įsiskverbimą į Indijos rinką. Per 17 mėnesių „Renault“ jau pradėjo prekiauti 5 automobiliais („Fluence“ ir „Koleos“ 2011 m.; „Pulse“, „Duster“ ir „Scala“ 2012 m.). 2016-iais „Renault ir „Nissan“ tikisi kartu užimti 10 proc. Indijos rinkos, „Renault“ dalis turėtų siekti 5 proc. Bendradarbiavimas su „AVTOVAZ“ leidžia „Renault“ toliau tęsti augimą Rusijos rinkoje. 2012-ųjų balandį atidaryta naujoji „B0“ surinkimo linija Toljačio gamykloje yra naudojama „Renault“, „Nissan“ ir „LADA“ automobilių gamybai. Tai leido „Renault“ grupei dvigubai padidinti gamybos apimtis Rusijoje. „Renault“ ir „Nissan“ kartu su partneriu „AVTOVAZ“ 2016-iais tikisi užimti 40 proc. rinkos, o „Renault“ rinkos dalis turėtų sudaryti 8 proc. Siekdama iki 2016-ųjų atidaryti gamyklą Kinijoje, „Renault“ dirbs kartu su „Dongfeng“, kuri yra „Nissan“ partnerė jau dešimt metų.
Skirtingos dviejų grupių vietinės rinkos papildo viena kitą ir leidžia aljansui stiprėti plečiant veiklą. Jau kelerius metus iš eilės „Renault“ turėjo atlaikyti Europoje krintančias prekybos apimtis. Tuo tarpu „Nissan“ turėjo naudos iš augančios Kinijos automobilių rinkos ir atsigavimo Jungtinėse Valstijose. „Renault“ turi 43,4 proc. „Nissan“ kompanijos akcijų ir todėl įmonei yra pelningas „Nissan“ rinkų augimas. „Nissan“ pardavus automobilį, 43,4 proc. pajamų atitenka „Renault“.
„Renault“ taip pat gauna pelną kapitalizuojant papildomas veiklas: pirkimų, inžinerijos, variklių, logistikos, „RCI Banque“ bei kitose srityse. 2012-iais tai sudarė 2,6 mlrd. eurų, įskaitant 1,16 mlrd. eurų, atitekusių „Renault“. Aljanso pirkimais rūpinasi didžiausia grupės bendroji įmonė RNPO („Renault-Nissan Purchasing Organization“). Ji vykdo derybas tiek su „Renault“, tiek su „Nissan“ tiekėjais. Nuo 2009-ųjų 100 proc. pirkimų buvo įvykdyti bendrai, lyginant su 30 proc. 2001-iais, kai buvo įkurta RNPO. Bendros platformos ir komponentai prisideda prie masto ekonomijos gerinimo ir sumažina kūrimo bei gamybos kaštus. Didinti efektyvumą leidžia bendrai naudojami varikliai bei pavarų dėžės.
Aljanso dėka „Renault“ yra tvaraus judėjimo šalininkė ir gali pasiūlyti elektromobilių gamą. Per dvejus metus „Renault“ pristatė net keturis elektromobilius, kurių kaina (po mokesčių lengvatų) ne itin daug skyrėsi nuo vidaus degimo variklį turinčių analogų: „Kangoo Z.E.“ (2011 m. spalis), „Fluence Z.E.“ (2011 m. lapkritis), „Twizy“ (2012 m. kovas) ir „ZOE“ (antroji 2012 m. pusė). Aljansas yra pasaulinis elektromobilių lyderis (užima 64 proc. rinkos); „Renault“ yra didžiausias elektromobilių gamintojas (27,5 proc.). Aljansas elektromobilių plėtrai ir gamybai skiria reikšmingas investicijas ir resursus – nuo dabar iki 2015-ųjų bus investuota maždaug 4 mlrd. eurų. Šiuo metu elektromobilių srityje dirba 2 tūkst. aljanso darbuotojų.

Šiemet „Renault-Nissan“ aljansas mini savo 14-ąjį gimtadienį. Nuo 1999-ųjų aljansas plėtėsi nepamiršdamas abiejų grupių identiteto ir kultūros.
Tai padėjo tapti ilgiausiai veikiančia tarptautine didžiųjų gamintojų bendrija automobilių pramonėje. Aljansas kiekvienai kompanijai, o ypač – „Renault“, suteikia itin svarbų konkurencinį pranašumą.
Aljansas leido „Renault“ tapti viena didžiausių ir įtakingiausių tarptautinių gamintojų itin konkurencingoje automobilių industrijoje. Nepaisant recesijos Europoje ir lėtėjančio pardavimų augimo Kinijoje, pasauliniai prekybos rodikliai išaugo iki rekordinių 8,1 mln. automobilių. 2012-iais visame pasaulyje „Renault“ grupė pardavė 2 550 286, „Nissan“ realizavo 4 940 133, o „AVTOVAZ“ – 606 778 automobilius. Tai yra 10 proc. visų pasaulyje parduotų naujų automobilių. 2012-iais aljansas buvo ketvirtas pagal prekybos apimtis – jį lenkė tik „Toyota“, „General Motors“ ir „Volkswagen“.
Augančios rinkos paspartino tarptautinę „Renault“ plėtrą. 1999-iais Brazilija, Rusija, Indija ir Kinija (BRIC šalys) sudarė vos 8 proc. pasaulinės automobilių rinkos. 2012 metais šiose šalyse įvykdyta 36 proc. viso pasaulio automobilių pardavimų. Aljanso strategija numato „Renault“ ir „Nissan“ produkcijos augimą BRIC šalyse. Kiekvienoje valstybėje skiriasi taktika, priklausomai nuo ten susiklosčiusios „Renault“ ar „Nissan“ situacijos ir bendradarbiavimo galimybių. Indijoje aljansas vykdo ambicingiausią bendros platformos projektą. 2010-iais atidaryta Čenajaus gamykla yra pirmasis bendroms aljanso reikmėms skirtas kompleksas, leisiantis „Renault“ vykdyti gamybą šiame regione ir palengvinti įsiskverbimą į Indijos rinką. Per 17 mėnesių „Renault“ jau pradėjo prekiauti 5 automobiliais („Fluence“ ir „Koleos“ 2011 m.; „Pulse“, „Duster“ ir „Scala“ 2012 m.). 2016-iais „Renault ir „Nissan“ tikisi kartu užimti 10 proc. Indijos rinkos, „Renault“ dalis turėtų siekti 5 proc. Bendradarbiavimas su „AVTOVAZ“ leidžia „Renault“ toliau tęsti augimą Rusijos rinkoje. 2012-ųjų balandį atidaryta naujoji „B0“ surinkimo linija Toljačio gamykloje yra naudojama „Renault“, „Nissan“ ir „LADA“ automobilių gamybai. Tai leido „Renault“ grupei dvigubai padidinti gamybos apimtis Rusijoje. „Renault“ ir „Nissan“ kartu su partneriu „AVTOVAZ“ 2016-iais tikisi užimti 40 proc. rinkos, o „Renault“ rinkos dalis turėtų sudaryti 8 proc. Siekdama iki 2016-ųjų atidaryti gamyklą Kinijoje, „Renault“ dirbs kartu su „Dongfeng“, kuri yra „Nissan“ partnerė jau dešimt metų.
Skirtingos dviejų grupių vietinės rinkos papildo viena kitą ir leidžia aljansui stiprėti plečiant veiklą. Jau kelerius metus iš eilės „Renault“ turėjo atlaikyti Europoje krintančias prekybos apimtis. Tuo tarpu „Nissan“ turėjo naudos iš augančios Kinijos automobilių rinkos ir atsigavimo Jungtinėse Valstijose. „Renault“ turi 43,4 proc. „Nissan“ kompanijos akcijų ir todėl įmonei yra pelningas „Nissan“ rinkų augimas. „Nissan“ pardavus automobilį, 43,4 proc. pajamų atitenka „Renault“.
„Renault“ taip pat gauna pelną kapitalizuojant papildomas veiklas: pirkimų, inžinerijos, variklių, logistikos, „RCI Banque“ bei kitose srityse. 2012-iais tai sudarė 2,6 mlrd. eurų, įskaitant 1,16 mlrd. eurų, atitekusių „Renault“. Aljanso pirkimais rūpinasi didžiausia grupės bendroji įmonė RNPO („Renault-Nissan Purchasing Organization“). Ji vykdo derybas tiek su „Renault“, tiek su „Nissan“ tiekėjais. Nuo 2009-ųjų 100 proc. pirkimų buvo įvykdyti bendrai, lyginant su 30 proc. 2001-iais, kai buvo įkurta RNPO. Bendros platformos ir komponentai prisideda prie masto ekonomijos gerinimo ir sumažina kūrimo bei gamybos kaštus. Didinti efektyvumą leidžia bendrai naudojami varikliai bei pavarų dėžės.
Aljanso dėka „Renault“ yra tvaraus judėjimo šalininkė ir gali pasiūlyti elektromobilių gamą. Per dvejus metus „Renault“ pristatė net keturis elektromobilius, kurių kaina (po mokesčių lengvatų) ne itin daug skyrėsi nuo vidaus degimo variklį turinčių analogų: „Kangoo Z.E.“ (2011 m. spalis), „Fluence Z.E.“ (2011 m. lapkritis), „Twizy“ (2012 m. kovas) ir „ZOE“ (antroji 2012 m. pusė). Aljansas yra pasaulinis elektromobilių lyderis (užima 64 proc. rinkos); „Renault“ yra didžiausias elektromobilių gamintojas (27,5 proc.). Aljansas elektromobilių plėtrai ir gamybai skiria reikšmingas investicijas ir resursus – nuo dabar iki 2015-ųjų bus investuota maždaug 4 mlrd. eurų. Šiuo metu elektromobilių srityje dirba 2 tūkst. aljanso darbuotojų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų