Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Atrodo, jog šiuo automobilių industrijoje paskutinis mados klyksmas yra sukurti bei pristatyti savo modulinę platformą. Tą pirmoji padarė „Volkswagen“, neseniai prezentacija padarė ir „PSA“ koncernas. Trečiasis koncernas nusprendęs pristatyti savo modulinę platformą yra „Renault-Nissan“ aljansas.
Vis daugiau gamintojų ieško būdų kaip sumažinti kūrimo ir gamybos kaštus, todėl modulinės platformos šiuo metu yra pats geriausias variantas. Viena ir universali platforma gali aptarnauti maždaug dešimt įvairaus tipo ir dydžio modelių. Su tokiu pačiu tikslu buvo sukurta ir naujoji „Renault-Nissan“ aljanso sukurta platforma.
Pirmieji modeliai, kurie pasirodys jau šių metų rudenį, naudosiantys naują platformą bus naujos kartos „X-Trail“ ir „Qashqai“. Kitais metais šios platformos privalumais pasinaudos „Renault“ ant kurios bus kuriami naujieji „Espace“, „Scenic“ ir „Laguna“.
Kompanijos atstovai teigia, jog naujoji platforma leis išlaidas sumažinti maždaug 30 procentų.
Atrodo, jog šiuo automobilių industrijoje paskutinis mados klyksmas yra sukurti bei pristatyti savo modulinę platformą. Tą pirmoji padarė „Volkswagen“, neseniai prezentacija padarė ir „PSA“ koncernas. Trečiasis koncernas nusprendęs pristatyti savo modulinę platformą yra „Renault-Nissan“ aljansas.
Vis daugiau gamintojų ieško būdų kaip sumažinti kūrimo ir gamybos kaštus, todėl modulinės platformos šiuo metu yra pats geriausias variantas. Viena ir universali platforma gali aptarnauti maždaug dešimt įvairaus tipo ir dydžio modelių. Su tokiu pačiu tikslu buvo sukurta ir naujoji „Renault-Nissan“ aljanso sukurta platforma.
Pirmieji modeliai, kurie pasirodys jau šių metų rudenį, naudosiantys naują platformą bus naujos kartos „X-Trail“ ir „Qashqai“. Kitais metais šios platformos privalumais pasinaudos „Renault“ ant kurios bus kuriami naujieji „Espace“, „Scenic“ ir „Laguna“.
Kompanijos atstovai teigia, jog naujoji platforma leis išlaidas sumažinti maždaug 30 procentų.
REKLAMA