„Renault“ kompanijos išplatintame pranešime rašoma, jog štai šis mažylis turi 2.0 litrų, keturių cilindrų motorą, paimtą iš „Megane RS“. Iš šio automobilio taip pat buvo paimta mechaninė 6 laipsnių pavarų dėžė ir didžioji dauguma priekinės pakabos komponentų. Tuo tarpu galinė automobilio pakaba buvo paimta iš ralio varžyboms skirto „Clio“ bolido.
Priekyje sumontuotas variklis išvysto net 275 arklio galias ir 360 Nm sukimo momentą. „Renault Sport“ inžinieriai norėdami sutalpinti šį motorą, pavarų dėžę ir visiškai naują priekinę ašį, turėjo kompaktišką hečbeką praplatinti 60 milimetrų.
Pasak „ Renault Sport“ specialistų, šis automobilis buvo sukurtas vos per penkis mėnesius ir netgi buvo išbandytas saugumo bandymuose. Ar tai reiškia, jog „Clio RS 16“ pateks į serijinę gamybą? Galbūt, tačiau automobilio kaina bus milžiniška.
Jeigu „Renault“ nuspręstų pradėti ribotą serijinę gamybą, esame įsitikinę, jog „Clio RS 16“ taptų greičiausiu priekiniais ratais varomu automobiliu Niurburgringe, kuris be didelio vargo pagerintų „Volkswagen Golf GTI Clubsport S“ laiką - 7 minutes ir 49.21 s.
[nqspoll id="275"]