• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Produktas gimęs iš reikalo - tik taip galėtume apibūdinti kompaktiškų, stilingų ir kartais bereikšmių padidinto pravažumo automobilių atsiradimą. Nors šio segmento pradininku laikomas „Nissan Juke“, tačiau toje pačioje valtyje sėdintys prancūzai savo analogą pristatė tik šių metų Ženevos automobilių parodoje.

Produktas gimęs iš reikalo - tik taip galėtume apibūdinti kompaktiškų, stilingų ir kartais bereikšmių padidinto pravažumo automobilių atsiradimą. Nors šio segmento pradininku laikomas „Nissan Juke“, tačiau toje pačioje valtyje sėdintys prancūzai savo analogą pristatė tik šių metų Ženevos automobilių parodoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

captur


Kaip bebūtų keista, tačiau pirmosios kompaktiško visureigio užuominos buvo pademonstruotos 2011 metais. Netradicinių formų, prancūziška elegancija spindėjęs konceptas buvo pavadintas „Captur“ vardu. Po dviejų metų, vienos svarbiausios automobilių parodos metu, „Renault“ pristatė tokiu pat vardu pakrikštytą ir serijinei gamybai paruoštą - „Renault Captur“.

REKLAMA

Renault_Captur_automanas_02


Kaip ir naujos kartos „Clio“, taip ir naujasis „Captur“ atspindi naują „Renault“ dizaino kalbą. Kol „Clio“ džiaugiasi kardinaliai pasikeitusia išvaizda, „Captur“ eksterjero linijos buvo braižomos atsargiai. Kadangi „Renault“ ir „Nissan“ bendromis jėgomis bando užkariauti pasaulį, ekstravagantiško ir iššaukiančio automobilio vaidmuo atiteko „Juke“, o stilingo ir elegantiško - „Captur“.
Aš - išskirtinis
Kiekvienas automobilių gamintojas mėgsta pabrėžti tokio tipo automobilių išskirtinumą. Nors didžioji jų dalis yra panašūs, tačiau „Renault Captur“ yra truputėlį kitoks.
Kartu su „Clio“ ir „Captur“, prancūzai nusprendė pabaigti blankių ir nuobodžių automobilių erą. Sugrįžo laikai, kai „Renault“ markės automobiliai vėl gali būti asocijuojami su stiliumi ir išskirtinumu. Nors „Renault“ kurdami „Captur“ eksterjerą stengėsi žaisti saugiai, tačiau prancūzai šį žodį supranta kitaip negu vokiečiai.

REKLAMA
REKLAMA

Renault_Captur_automanas_03


Elegantiškos, modernios, neiššaukiančios, patrauklios linijos yra raktas į sėkmę. Tiems, kurie nuolatos burnoja dėl „Nissan Juke“ išvaizdos, pasižiūrėkite į „Renault Captur“. Nes jis buvo kurtas būtent jums!
Atgaiva 
Turėję reikalų su ankstesniais „Renault“ markės automobiliais, prisiminsite blankius ir žiovauti verčiančius interjerus. Jeigu tai būtų japoniškas ar vokiškas automobilis - tai būtų įprasta, tačiau tai yra prancūziškas produktas, kuris nuolatos turėtų spinduliuoti drąsiomis linijomis.
Atidarius automobilio duris ir įsėdus į automobilį - atgaiva. Įdomios, netradicinės ir spalvotos formos automobiliui suteikia gyvybės. Vietoj didžiausio plastiko gabalo centrinėje konsolėje, dabar išvydome spalvotą ir lietimui jautrų ekraną. Jame galime keisti ne tik automobilio parametrus, bet ir stebėti jūsų maršrutą navigacinėje sistemoje. Mūsų nuostabai, naujoji „Renault“ koncerno „R-Link“ sistema intuityvi ir paprasta naudoti. Svarbiausias užduotis galima atlikti vieno ar dviejų mygtukų paspaudimu.
Mūsų akys taip pat skaniai suvalgė sportiškai atrodančius ciferblatus. Per vidurį sumontuotas skaitmeninis spidometras, kairėje tachometras, o dešinėje kuro likutis. Pati naudingiausia informacija - daugiau nieko. „Mažiau yra daugiau“ koncepcija šį kartą pasitvirtino su kaupu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault_Captur_automanas_08


Visko po truputį
Naujasis „Captur“ yra truputėlį aukštesnis, truputėlį platesnis ir truputėlį ilgesnis už „Clio“. Apibūdinimas - truputėlį, labai jaučiasi automobilio viduje. Palyginus su „Clio“, aukštesnio ūgio žmogus galės įsitaisyti ne tik priekyje, bet ir gale.
Kitas šio visureigio išskirtinumas ir net gi privalumas - „Easy Life“ daiktadėžė. Vis dėlto ji labiau primena didelį stalčių į kurį telpa mažytis puodas. 11 litrų dydžio stalčius sutalpins ne tik planšetinį kompiuterį, bet ir piniginę, ir kitus svarbius daiktus, kuriuos nuolatos laikote savo automobilyje. Tuo tarpu tradicinės bagažinės tūris bus 374 litrai.

REKLAMA

Renault_Captur_automanas_09


Dar viena maloni smulkmena - nusegami sėdynių apmušalai. Jeigu apmušalus išpurvins jūsų šuo, vaikas ar įkaušęs keleivis, užteks juos atsegti ir išplauti.
Didelis išorėje, mažytis kelyje 
Nors daugelis tokio tipo automobilių giriasi puikiomis valdymo savybėmis, tačiau pažadai dažniausiai prasilenkia su realybe. „Captur“ vienas iš tų atveju, kai automobilio gamintojo reklaminiai šūkiai yra tiesa.
Kadangi naujasis „Captur“ buvo sukurtas naudojantis „Clio“ platforma, prancūzai teigia, jog jis suteiks tokias pačias valdymo savybes kaip ir mažasis hečbekas. Galime tik pasidžiaugti, jog jie nemelavo.

REKLAMA

Renault_Captur_automanas_10


Vairuotojo pozicija už „Clio“ yra 200 milimetrų aukštesnė, todėl aštresniuose posūkiuose jaučiais minimalus kėbulo pasvyrimas. Vis gi jis niekados neišmuša automobilio iš vėžių. „Renault“ inžinieriai šį kartą nusprendė važiuoklę sukonfigūruoti protingai. Ji suteikia saugaus, lengvai valdomo ir nuspėjamo automobilio pojūtį.
„dCi“ 
Jeigu kada nors turėjote automobilį su dyzeliniu varikliu, žinosite, jog pačius geriausius tokio tipo agregatus gamina prancūzai. Tiek „Renault“, tiek „PSA“ yra šios srities ekspertai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault_Captur_automanas_11


Mūsų bandytas automobilis turėjo 90 arklio galių išvystantį dyzelinį motorą, kurio darbinis tūris yra vos 1.5 litro, o jo sukimo momentas siekia 220 NM. Variklis nėra skirtas entuziastingiems pasivažinėjimams. Tą išduoda variklio tūris ir jo lankstumas.
Jeigu iš variklio nebadysite išspausti paskutinio atodūsio, jis bus puikus kompanionas. Nesvarbu ar tai būtų miestas, užmiestis ar greitkelis. Iki tam tikrų sūkių, automobilis ir variklis elgiasi kaip dėmesio trokštantis šunelis, norintis visur suspėti ir viską padaryti. Tai ypač išryškėja ankštose miesto gatvėse, kuriose „Captur“ jaučiasi kaip žuvis vandenyje.
Išvažiavus į greitkelį, tokie taupuoliai  dažniausiai iškelia baltą vėliava, tačiau tik ne šis „dCi“ agregatas. Jeigu mėgstate keliauti su šeima, „Captur“ su šiuo varikliu turi būti jūsų prioritetų sąraše. Mūsų bandymo metu, mažytis 1.5 litro variklis suvartojo vos 4.2 litro degalų šimtui kilometrų. Į mūsų nuvažiuotą distanciją įeina miesto kamščiai, vingiuoti užmiesčio keliai ir nuobodūs greitkeliai. Galutinis rezultatas tikrai sugebėjo nustebinti.
Stipri konkurencija
Šiame segmente konkurencija arši kaip niekada. Per pastaruosius metus pasirodė ne vienas įdomus ir patrauklus kompaktiškas visureigis.
Mūsų šalyje naujasis „Renault Captur“ kainuoja nuo 47.160 litų. Už tai gausite automobilį su 0.9 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto 90 arklio galių. Norėdami automobilio su dyzeliniu agregatu, turėsite sumokėti 53.840 litų.
Bazinėje įrangoje bus elektrinis kintamos galios vairo stiprintuvas, antiblokavimo sistema ir staigaus stabdymo pagalbos sistema, elektroninė stabilumo sistema, elektra valdomi priekinių ir užpakalinių durų langai, elektra reguliuojami šoniniai veidrodėliai ir oro kondicionierius.
Pasižiūrėkime į aršiausius „Captur“ konkurentus.
„Nissan Juke“
Šio segmento senbuvis ir pradininkas. Išraiškinga ir daugybę emocijų kelianti išvaizda, kokybiškas interjeras, gausi bazinė įranga ir patraukli kaina. Mažasis „Juke“ iki šiol sugeba suvilioti ne vieną pirkėją.
Lietuvoje „Juke“ kainuoja nuo 53.690 litų.

REKLAMA

nissan_juke_n-tec_5


„Opel Mokka“
Turbūt vienas iš tradiciškiausių pasirinkimų. Talpus, erdvus, gausia bazine įranga aprūpintas automobilis prancūziškai alternatyvai nusileidžia valdymo savybėmis ir ne tokiais taupiais, ir moderniais varikliais. Kitas minusas - ilgas pristatymo laikas, kuris siekia ne vieną mėnesį.
Lietuvoje šis automobilis kainuoja nuo 53.749 litų.

REKLAMA

Mokka (1)


„MINI Countryman“
Panašaus pobūdžio automobilis, tačiau ženkliai brangesnis. Modifikacijos su daugiau įrangos ir galingesniais varikliais kainuoja didelius pinigus. Vis dėlto „MINI“ gali pasigirti puikiomis valdymo savybėmis, erdviu interjeru ir spinduliuojančia charizma.
Lietuvoje „MINI Countryman“ kainuoja nuo 67.900 litų.

mini_cooper_countryman_all4_25


Sprendimas pasiteisino
Kol senajame žemyne smunkantys pardavimai gadina automobilių kompanijų vadovų sveikatą, maži ir kompaktiški visureigiai atrodo padeda stabdyti įsibėgėjusį traukinį. Prieš keletą mėnesių prekyboje pasirodęs automobilis pranoko daugelio lūkesčius.
„Renault“ tikrai gali didžiuotis naujuoju šeimos nariu, o gausūs šio modelio pardavimai Lietuvoje tik byloja, jog „Renault“ žengė teisingą žingsnį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų