Skelbiama, kad „Magna Steyr“ gamykloje nuo birželio mėnesio bus surenkami „Xpeng G6“ ir „GAC Aion Y“ elektromobiliai. Pasirinkta pusiau surinkto (SKD) principo gamyba.
Komponentai bus atgabenami iš Kinijos, o galutinis surinkimas vyks Austrijoje. Toks sprendimas padės sumažinti ne tik transportavimo kaštus, bet ir išvengti didelių importo tarifų.
Šis sprendimas yra ne tik puiki proga kinų gamintojams išvengti neseniai įvestų ES muitų, kurie „Xpeng“ ir „Gac“ elektromobilių kainas Europoje galėtų padidinti iki 20–25 procentų, bet kartu padės spręsti Austrijoje esančios „Magna Steyr“ gamyklos užimtumo problemas.
Šie užsakymai taip pat labai svarbūs pačiai „Magna Steyr“ gamyklai, kuri pastaruoju metu susiduria su mažėjančia užsakymų apimtimi. Kadangi dabartinės sutartys su BMW ir „Toyota“ dėl sportinių automobilių (Z4 ir „Supra“) surinkimo baigiasi, bendrovei buvo labai svarbu rasti naujų klientų.
Tikimasi, kad „Gac“ ir „Xpeng“ produkcijos surinkimas Graco gamykloje leis šioms bendrovėms patikrinti savo modelių paklausą Europos rinkose, prieš galutinai įsipareigojant statyti savo gamybos linijas Europoje.
Tokia praktika pastaruoju metu populiarėja tarp Kinijos gamintojų, kuriems Europos elektromobilių rinkos plėtra tampa vienu svarbiausių strateginių uždavinių.