„RAV4"
Vienas populiariausių kompanijos modelių Europoje, Ženevoje traukė nemažai dėmesio. Kaip ir kiti „Toyota" markės modeliai, taip ir naujasis „RAV4" tapo išraiškingesnis, kampuotesnių ir griežtesnių formų automobilis. Kompanijos atstovai neslėpė, jog šis visureigis yra labai svarbus „Toyota" plėtrai Europoje, nes nuo pat 1994 metų, kompanija pardavė daugiau negu 4,5 milijono „RAV4" modelių, iš kurių net 1,48 milijono buvo parduota Europoje.
Automobilis tapo 205 milimetrais ilgesnis, 30 milimetrų platesnis ir 25 milimetrais žemesnis. „Toyota" pritaikė tokią pačią koncepciją, kuria vadovavosi kurdami „Auris" hečbeką.
Mūsų šalyje šis modelis bus siūlomas su vienu dyzeliniu ir vienu benzininiu agregatu, kurių galia svyruos nuo 124 iki 150 arklio galių.
„Auris Sports Touring"
Tai buvo bene pats įdomiausias ir mūsų rinkai vienas aktualiausių modelių. Praktiški ir universalūs automobiliai mūsų šalyje yra be galo populiarūs. Jeigu šios markės atstovai deramai šį modelį stums į priekį, manome, jog „Auris" universalas turėtų būti tarp lyderių.
Naujasis universalas yra 285 milimetrais ilgesnis už hečbeką, o tai leido gamintojui sukurpti net 530 litrų dydžio bagažinę. O jeigu nuleisite galines sėdynes, tūris išaugs iki 1658 litrų.
Kaip ir hečbekas, taip ir universalas bus siūlomas su tais pačiais benzininiais ir dyzeliniais agregatais, kurių galia svyruos nuo 99 iki 126 arklio galių.
Be įprasto universalo, kompanija taip pat pademonstravo ir sportiškesnę ir agresyviau atrodančią „Auris" universalo versiją. Nors kompanijos atstovai teigia, jog tai yra tik konceptas, tačiau kelios užuominos parodo, jog ateityje galbūt sulauksime sportiškos „Auris" versijos, kuri dėvės praktiškiausią savo rūbą.
„Toyota i-Road"
Pasak kompanijos, tai yra naujoji transporto priemonė, kuria žmonės naudos ateityje. Tik nepagalvokite, jog „Toyota" siūlo iškeisti jūsų įprastą hečbeką į šį keistuolį, kuris labiau primena motociklą.
2,3 metro ilgio, 1,4 metro aukščio automobiliukas neturi jokio vidaus degimo variklio. Mažasis ir kompaktiškas „i-Road" yra elektromobilis, kuris leis vairuotojams su pilnai įkrautomis baterijomis nuvažiuoti apie 50 kilometrų.
„Lexus IS"
Ne pasaulinė, tačiau ne ką mažesnė premjera, kuri aktuali žmonėms, kurie mėgsta „Premium" tipo sedanus. „Lexus" atstovai teigia, jog bandys įgelti šio segmento lyderiui - 3 serijos „BMW". Kompanija neslepia ir to, jog kurdami naująjį modelį, bandymų poligonuose naujasis „IS" buvo lygiagrečiai lyginamas su 3 serijos „BMW". Šio projekto vyriausiasis inžinierius, Junichi Furuyama, kurdamas „IS" modelio koncepciją galvojo tik apie vieną. Naujos kartos automobilis turi pats geriausias segmente, be jokių išlygų.
Nors naujasis automobilis bus siūlomas su benzininiais ir dyzeliniais agregatais, tačiau didžiausias dėmesys buvo skiriamas „IS 300h" modifikacijai. Hibridinė modelio modifikacija žada pirkėjus palepinti ne tik galia, bet ir ekonomiškumu. Pasak kompanijos, hibridinis modelis turėtų suvartoti vos 4,3 litro degalų ir išmes 99 g/km CO2.
Kiti
Likusiame „Lexus" stende naujienų ir įdomybių nebuvo daug. Kompanija demonstravo neseniai atnaujintą „LS" sedaną, naujos kartos „GS" modelį ir koncepcinį „LF-LC".