Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Devintasis praėjusio amžiaus dešimtmetis buvo vienas iš geriausių automobilizmo istorijoje, išskyrus JAV gamintojus, kurie tuo metu gamino visišką šlamštą. Štai pateikiame keletą pavyzdžių, kurie apsimetė esantys prabangūs automobiliai.
Bent jau Europoje, devintasis dešimtmetis atnešė ne vieną įspūdingą automobilį, kuris dabar laikomas tikra klasika. Vardinti juos būtų galima visą dieną, taip kaip ir prastas amerikietiškas mašinas, todėl norime jus supažindinti su keletu išskirtinių egzempliorių, kurie apsimetinėjo prabangiais automobiliais ir bandė konkuruoti su tokiais grandais kaip „Mercedes-Benz“ arba „BMW“.
Taigi pradėsime nuo „Cadillac Cimarron“, kuris tik parodo viską, ką blogo „Cadillac“ ir visas „General Motors“ koncernas darė devintajame dešimtmetyje. 1982 metais pasirodęs automobilis tebuvo naujus ženkliukus gavęs ekonominės klasės „Chevrolet Cavalier“ modelis, kuriam gamintojas uždėjo blizgančias priekines groteles ir salone sumontavo plačiai pagarsėjusias minkštas odines sėdynes. Žinoma, juodadarbis su brangiu kostiumu per naktį netampa džentelmenu, todėl „Cimarron“ pardavimai niekada nepasiekė aukštų rezultatų.
Ne vieninteliai „General Motors“ šaudė pro šalį – jų didžiausi konkurentai „Chrysler“ taip pat garsėjo prastais automobiliais devintajame dešimtmetyje. Tačiau to meto prastą reputaciją turėjo pagerinti bendrai su „Maserati“ sukurtas „Chrysler TC“ kabrioletas. Žinoma, tai tebuvo amerikietiškas automobilis, surenkamas Italijoje ir vien nauji ženkliukai negalėjo jo pagerinti. Taip pat pardavimų nepagyvino galingiausias variklis, kurį gamino „Mitsubishi“. Taigi šita trijų konkurentų mišrainė gyvavo vos trejus metus, per kuriuos buvo parduota mažiau nei 10 tūkstančių vienetų.
„Ford Thunderbird“ istorija visada buvo įspūdinga, kol 1989 metais nepasirodė dešimtoji modelio karta. Kuo jis buvo blogesnis? Iki tol visos automobilio kartos buvo tiesioginiai „Chevrolet Corvette“ konkurentai, tačiau dešimtoji tapo tiesiog paprasta ir pilka mašina. Tai nebuvo labai prastas modelis, tačiau prarado viską, kuo garsėjo „Thunderbird“. Šis automobilis visiškai nublanko prieš europietiškus konkurentus, o „Ford“ net nesistengė pagerinti situacijos, todėl dešimtoji modelio karta tiesiog nugrizdo į istorijos puslapius.
Taigi, vėl grįžtame į „General Motors“ stovyklą, kurie nusprendė pagerinti „Cadillac“ situaciją, užsakydami italų dizaino namams „Pininfarina“ sukurti „Allante“ kabrioleto dizainą. 1987 metais pasirodęs modelis iš tiesų atrodė stilingai, tačiau jo pagrindinis varžovas buvo „Mercedes-Benz SL“, o tai reiškia pačią rimčiausią konkurenciją. „Allante“ tikrai nebuvo blogas automobilis, turėjo aliuminio stogą, bei telefono instaliaciją, o pirkėjai galėjo užsisakyti versiją su „Northstar“ aštuonių cilindrų varikliu. Skamba visai viliojančiai, tačiau priekiniai varantieji ratai niekada neasocijavosi su prabanga, o ir salono medžiagos neprilygo „Mercedes“. Tai reiškė, jog rimtai pasipriešinti europiečiams „GM“ ir vėl nesugebėjo.
Devintasis praėjusio amžiaus dešimtmetis buvo vienas iš geriausių automobilizmo istorijoje, išskyrus JAV gamintojus, kurie tuo metu gamino visišką šlamštą. Štai pateikiame keletą pavyzdžių, kurie apsimetė esantys prabangūs automobiliai.
Bent jau Europoje, devintasis dešimtmetis atnešė ne vieną įspūdingą automobilį, kuris dabar laikomas tikra klasika. Vardinti juos būtų galima visą dieną, taip kaip ir prastas amerikietiškas mašinas, todėl norime jus supažindinti su keletu išskirtinių egzempliorių, kurie apsimetinėjo prabangiais automobiliais ir bandė konkuruoti su tokiais grandais kaip „Mercedes-Benz“ arba „BMW“.
Taigi pradėsime nuo „Cadillac Cimarron“, kuris tik parodo viską, ką blogo „Cadillac“ ir visas „General Motors“ koncernas darė devintajame dešimtmetyje. 1982 metais pasirodęs automobilis tebuvo naujus ženkliukus gavęs ekonominės klasės „Chevrolet Cavalier“ modelis, kuriam gamintojas uždėjo blizgančias priekines groteles ir salone sumontavo plačiai pagarsėjusias minkštas odines sėdynes. Žinoma, juodadarbis su brangiu kostiumu per naktį netampa džentelmenu, todėl „Cimarron“ pardavimai niekada nepasiekė aukštų rezultatų.
Ne vieninteliai „General Motors“ šaudė pro šalį – jų didžiausi konkurentai „Chrysler“ taip pat garsėjo prastais automobiliais devintajame dešimtmetyje. Tačiau to meto prastą reputaciją turėjo pagerinti bendrai su „Maserati“ sukurtas „Chrysler TC“ kabrioletas. Žinoma, tai tebuvo amerikietiškas automobilis, surenkamas Italijoje ir vien nauji ženkliukai negalėjo jo pagerinti. Taip pat pardavimų nepagyvino galingiausias variklis, kurį gamino „Mitsubishi“. Taigi šita trijų konkurentų mišrainė gyvavo vos trejus metus, per kuriuos buvo parduota mažiau nei 10 tūkstančių vienetų.
„Ford Thunderbird“ istorija visada buvo įspūdinga, kol 1989 metais nepasirodė dešimtoji modelio karta. Kuo jis buvo blogesnis? Iki tol visos automobilio kartos buvo tiesioginiai „Chevrolet Corvette“ konkurentai, tačiau dešimtoji tapo tiesiog paprasta ir pilka mašina. Tai nebuvo labai prastas modelis, tačiau prarado viską, kuo garsėjo „Thunderbird“. Šis automobilis visiškai nublanko prieš europietiškus konkurentus, o „Ford“ net nesistengė pagerinti situacijos, todėl dešimtoji modelio karta tiesiog nugrizdo į istorijos puslapius.
Taigi, vėl grįžtame į „General Motors“ stovyklą, kurie nusprendė pagerinti „Cadillac“ situaciją, užsakydami italų dizaino namams „Pininfarina“ sukurti „Allante“ kabrioleto dizainą. 1987 metais pasirodęs modelis iš tiesų atrodė stilingai, tačiau jo pagrindinis varžovas buvo „Mercedes-Benz SL“, o tai reiškia pačią rimčiausią konkurenciją. „Allante“ tikrai nebuvo blogas automobilis, turėjo aliuminio stogą, bei telefono instaliaciją, o pirkėjai galėjo užsisakyti versiją su „Northstar“ aštuonių cilindrų varikliu. Skamba visai viliojančiai, tačiau priekiniai varantieji ratai niekada neasocijavosi su prabanga, o ir salono medžiagos neprilygo „Mercedes“. Tai reiškė, jog rimtai pasipriešinti europiečiams „GM“ ir vėl nesugebėjo.