Pernai į šalies kelius išriedėjo 367 nauji „Porsche“ automobiliai, kai tuo tarpu užpernai jų buvo parduota 285. Daugiausia klientų dėmesio sulaukė visureigiai „Porsche Cayenne“ ir „Porsche Macan“, kurių paklausa išaugo daugiau nei dvigubai.
Sėkmingi metai ir elektromobilių proveržis
„Praėjusieji metai „Porsche“ buvo vieni sėkmingiausių Lietuvos istorijoje. Atidarėme naują centrą Klaipėdoje, pristatėme daugybę naujienų, kurios sulaukė didelio klientų susidomėjimo. Ne tik išlaikėme vienos geidžiamiausių automobilių markių poziciją, bet ir dar labiau išplėtėme „Porsche“ bendruomenę Lietuvoje“, – sako „Porsche Lietuva“ vadovė Rasa Klimavičiūtė.
Tarp populiariausių modelių pirmavo „Porsche Cayenne“ – šio visureigio pardavimai per metus šoktelėjo beveik 50 proc.: 2024 m. jų buvo parduota 159, kai 2023 m. – 109 vienetai.
Pasak „Porsche Lietuva“ vadovės, 2024-uosius galima vadinti ir elektromobilių lūžio metais – elektra varomų „Porsche“ pardavimai augo daugiau nei dvigubai. Pernai jų buvo parduota 90, kai 2023 m. – 39.
Elektrinis „Macan“ įsitvirtino lyderio pozicijoje
Ypatingą susidomėjimą sukėlė naujasis pilnai elektrinis „Porsche Macan“, kuris buvo pristatytas rudenį ir vos per kelis mėnesius tapo savo segmento lyderiu. Iš viso pernai buvo parduoti 105 „Macan“ modeliai, o kas antras iš jų – elektrinis. Palyginimui, 2023 m. vidaus degimo varikliu varomo „Macan“ parduota 70 vienetų.
2024-aisiais didelio susidomėjimo sulaukė ir kiti „Porsche“ modeliai. „Porsche Panamera“ bei „Porsche Taycan“ išlaikė stabilų populiarumą – pernai jų parduota atitinkamai 23 ir 35 vienetai.
Dviejų durų sportinių modelių segmente pirkėjai taip pat išreiškė didesnį susidomėjimą – „Porsche Cayman“ pardavimai išaugo dvigubai, šį modelį pasirinko 6 klientai. Kolekcininkų dėmesio sulaukė ir du reti „Porsche 718 Spyder“, o legendinių „Porsche 911“ modelių į privačias kolekcijas pernai iškeliavo net 35.