• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Porsche“ entuziastai neseniai buvo pradžiuginti naujos kartos „911“ modelio debiutu. Kol oficiali „Porsche“ atstovybė laukia kada galės pirmąjį, gyvą egzempliorių atvežti į Lietuvą, naujos kartos „911“ modelio inžinierius, Augustas Achleitneris, atskleidė keletą naujų detalių apie hibridinę jėgainę turėsiantį „911“.
Iki šiol „Porsche 911“ buvo varomas tik vidaus degimo varikliais – tai šio modelio DNR ir išskirtinė savybė. Tai „Porsche“ kompanijos vadovai puikiai supranta. Vis dėlto, nuolatos griežtėjantys taršos reikalavimai paskatino „Porsche“ specialistus sukurti modelį, kuris būtų pasiruošęs atremti aplinkosaugininkų atakas.
Augustas Achleitneris teigia, jog „992“ kartos modelis jau dabar yra pasiruošęs priimti reikalingus komponentus, kurie leistų „911“ paversti hibridiniu automobiliu. Be to, hibridinis „911“ naudos tam tikrus elementus, kuriuos „Porsche“ naudojo lenktyniniame „919“.

„Porsche“ entuziastai neseniai buvo pradžiuginti naujos kartos „911“ modelio debiutu. Kol oficiali „Porsche“ atstovybė laukia kada galės pirmąjį, gyvą egzempliorių atvežti į Lietuvą, naujos kartos „911“ modelio inžinierius, Augustas Achleitneris, atskleidė keletą naujų detalių apie hibridinę jėgainę turėsiantį „911“.
Iki šiol „Porsche 911“ buvo varomas tik vidaus degimo varikliais – tai šio modelio DNR ir išskirtinė savybė. Tai „Porsche“ kompanijos vadovai puikiai supranta. Vis dėlto, nuolatos griežtėjantys taršos reikalavimai paskatino „Porsche“ specialistus sukurti modelį, kuris būtų pasiruošęs atremti aplinkosaugininkų atakas.
Augustas Achleitneris teigia, jog „992“ kartos modelis jau dabar yra pasiruošęs priimti reikalingus komponentus, kurie leistų „911“ paversti hibridiniu automobiliu. Be to, hibridinis „911“ naudos tam tikrus elementus, kuriuos „Porsche“ naudojo lenktyniniame „919“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos Porsche 911 (21)


Specialistas atskleidė, jog hibridinei versijai skirtos baterijos bus montuojamos automobilio priekinėje dalyje. Tokiu būdu kompanijos inžinieriai sugebės išlaikyti optimalų svorio balansą tarp priekinės ir galinės ašies, ir išlaikyti žemą gravitacijos centrą.
Inžinieriai kurdami hibridinę „911“ versija taip pat optimizavo keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri leistų net 50 procentų išvystomos galios siųsti į priekinius ratus.
Šiuo metu nėra žinoma kada „Porsche“ pristatys hibridinį „911“, bet tai įvyks ne anksčiau kaip 2022 metais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų