• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Reikėtų pradėti nuo to, jog įsigyti ir savo garaže turėti „Porsche" markės automobilį yra brangu. Tai gali leisti ne kiekvienas mirtingasis, o ką jau kalbėti apie jo tobulinimą?
Visgi aistra automobiliams yra kartais didesnė negu piniginės storis. Nesvarbu ar tai naujas ar senas automobilis, svarbu, kad tai būtų transporto priemonė, kuri mums suteikia laisvę. Laisvę galite interpretuoti savaip, nes vieni juos modifikuoja, kiti juose miega, dar kiti su jais keliauja. Tačiau turint didesnį maišelį pinigų, galite įsigyti didesnę laisvę, kuri vadinasi „Porsche 911 Turbo".

8554998075_f811e3106f_b
Šio automobilio savininkas Chrisas Cossey, „996" serijos modelį įsigijo dar 2009 metais iš oficialios „RUF" atstovybės. Chrisas teigia, jog pamatęs automobilį iškart įsimylėjo.

8554997595_f806ccdf3a_b
Akylesni skaitytojai, turbūt pastebėjote, jog šis „911 Turbo" turi „R Turbo 550" paketą, kurį montuoja tik „RUF" specialistai. Nors automobilis atrodo beveik, kaip pro gamyklos vartus išriedėjęs „911 Turbo", tačiau šitoje situacijoje, reikėtų žiūrėti giliau.
Vos įsigijęs automobilį, Chrisas turėjo pakeisti sankabą, turbo kompresorius ir dar keletą detalių, kurios yra svarbios, norint varikliui dirbti ties 400 arklio gailų pajėgumu. Po kelių mėnesių, Chrisas teigia, jog pradėjo nuobodžiauti ir ieškoti galimybių, kur ir kaip būtų galima šį „911" patobulinti.

8556184198_6f9a6f8931_b
Taigi,  kas toliau? Chrisas nusprendė apsilankyti pas „EBL - European Performance Labs", kurie užsiiminėja tokių automobilių tobulinimu. Viskas prasidėjo nuo turbo kompresorių keitimo ir baigėsi purkštukų, kuro pompos pakeitimu. Galutiniame rezultate, automobilio variklis išvystė 600 arklio galių ir 782 NM sukimo momentą.

8555058973_15971ca97a_b
 
Taip pat reikėtų pasakyti, jog automobilis gavo naujus lengvo lydinio ratlankius ir daugybę važiuoklės detalių. „Bilstien PSS10" coiloverius, „Performance Friction" diskus ir t.t. Kodėl t.t? Nes Chrisas nenori išduoti galutinių automobilio modifikacijų. Dar kartą kodėl? Velnias žino.

8556109134_bc9a8f95df_b
Tačiau norėdami, bent truputėlį, atsilyginti. Pridėsime šiek tiek daugiau Chriso automobilio nuotraukų.
Ką jūs apie jį manote?

Reikėtų pradėti nuo to, jog įsigyti ir savo garaže turėti „Porsche" markės automobilį yra brangu. Tai gali leisti ne kiekvienas mirtingasis, o ką jau kalbėti apie jo tobulinimą?
Visgi aistra automobiliams yra kartais didesnė negu piniginės storis. Nesvarbu ar tai naujas ar senas automobilis, svarbu, kad tai būtų transporto priemonė, kuri mums suteikia laisvę. Laisvę galite interpretuoti savaip, nes vieni juos modifikuoja, kiti juose miega, dar kiti su jais keliauja. Tačiau turint didesnį maišelį pinigų, galite įsigyti didesnę laisvę, kuri vadinasi „Porsche 911 Turbo".

8554998075_f811e3106f_b
Šio automobilio savininkas Chrisas Cossey, „996" serijos modelį įsigijo dar 2009 metais iš oficialios „RUF" atstovybės. Chrisas teigia, jog pamatęs automobilį iškart įsimylėjo.

8554997595_f806ccdf3a_b
Akylesni skaitytojai, turbūt pastebėjote, jog šis „911 Turbo" turi „R Turbo 550" paketą, kurį montuoja tik „RUF" specialistai. Nors automobilis atrodo beveik, kaip pro gamyklos vartus išriedėjęs „911 Turbo", tačiau šitoje situacijoje, reikėtų žiūrėti giliau.
Vos įsigijęs automobilį, Chrisas turėjo pakeisti sankabą, turbo kompresorius ir dar keletą detalių, kurios yra svarbios, norint varikliui dirbti ties 400 arklio gailų pajėgumu. Po kelių mėnesių, Chrisas teigia, jog pradėjo nuobodžiauti ir ieškoti galimybių, kur ir kaip būtų galima šį „911" patobulinti.

8556184198_6f9a6f8931_b
Taigi,  kas toliau? Chrisas nusprendė apsilankyti pas „EBL - European Performance Labs", kurie užsiiminėja tokių automobilių tobulinimu. Viskas prasidėjo nuo turbo kompresorių keitimo ir baigėsi purkštukų, kuro pompos pakeitimu. Galutiniame rezultate, automobilio variklis išvystė 600 arklio galių ir 782 NM sukimo momentą.

8555058973_15971ca97a_b
 
Taip pat reikėtų pasakyti, jog automobilis gavo naujus lengvo lydinio ratlankius ir daugybę važiuoklės detalių. „Bilstien PSS10" coiloverius, „Performance Friction" diskus ir t.t. Kodėl t.t? Nes Chrisas nenori išduoti galutinių automobilio modifikacijų. Dar kartą kodėl? Velnias žino.

8556109134_bc9a8f95df_b
Tačiau norėdami, bent truputėlį, atsilyginti. Pridėsime šiek tiek daugiau Chriso automobilio nuotraukų.
Ką jūs apie jį manote?

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų