• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automobilių gamintojas ir gamtą saugantis vegetaras šiuo metu „svaigsta“ dėl hibridines jėgaines turinčių automobilių. Teoriškai, hibridinę jėgainę turintis automobilis turi suteikti didžiulį vairavimo malonumą ( nes automobilį į priekį varo benzininis variklis ) ir tuo pačiu turėtų džiuginti aplinkosaugininkus ir Jūsų piniginę. Vis gi, atsivertus automanų enciklopediją, žodis - hibridas - turi visiškai kitą reikšmę.
Jeigu automanas pradeda galvoti apie hibridizaciją, jo galvoje sukasi panašaus kalibro projektai kaip štai šis „Peugeot 205“. Tai - mažyčio ir kompaktiško „Peugeot 205“ ir galingo „Mitsubishi Lancer EVO“ hibridas. Iš pirmo žvilgsnio, prieš Jūsų akis stovi modifikuotas „Peugeot 205“, tačiau atidarius variklio dangtį - Jūsų akys išsipūstų, nes ten išvystumėte „Mitsubishi Lancer EVO“ jėgainę. Ir tai dar ne viskas.
Prancūziškų automobilių gerbėjai turėtų puikiai žinoti bodykitų gamintojos „Dimma“ vardą. Kadaise šio kompanijos specialistai kurdavo kvapą gniaužiančius bodykitus įvairiems „Peugeot“ markės modeliams. Pradedant „205“ ir baigiant „306“. D.Britanijoje įkvėpti automanai nusprendė ne tik sukryžminti „205“ ir „EVO“, bet ir savomis rankomis pasigaminti „Dimma“ firmos bodykito kopiją.

Kiekvienas automobilių gamintojas ir gamtą saugantis vegetaras šiuo metu „svaigsta“ dėl hibridines jėgaines turinčių automobilių. Teoriškai, hibridinę jėgainę turintis automobilis turi suteikti didžiulį vairavimo malonumą ( nes automobilį į priekį varo benzininis variklis ) ir tuo pačiu turėtų džiuginti aplinkosaugininkus ir Jūsų piniginę. Vis gi, atsivertus automanų enciklopediją, žodis - hibridas - turi visiškai kitą reikšmę.
Jeigu automanas pradeda galvoti apie hibridizaciją, jo galvoje sukasi panašaus kalibro projektai kaip štai šis „Peugeot 205“. Tai - mažyčio ir kompaktiško „Peugeot 205“ ir galingo „Mitsubishi Lancer EVO“ hibridas. Iš pirmo žvilgsnio, prieš Jūsų akis stovi modifikuotas „Peugeot 205“, tačiau atidarius variklio dangtį - Jūsų akys išsipūstų, nes ten išvystumėte „Mitsubishi Lancer EVO“ jėgainę. Ir tai dar ne viskas.
Prancūziškų automobilių gerbėjai turėtų puikiai žinoti bodykitų gamintojos „Dimma“ vardą. Kadaise šio kompanijos specialistai kurdavo kvapą gniaužiančius bodykitus įvairiems „Peugeot“ markės modeliams. Pradedant „205“ ir baigiant „306“. D.Britanijoje įkvėpti automanai nusprendė ne tik sukryžminti „205“ ir „EVO“, bet ir savomis rankomis pasigaminti „Dimma“ firmos bodykito kopiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

205EV (1)


Taigi, iš pradžių, į dirbtuves buvo atvežtas ne pirmos jaunystės, tačiau puikios būklės „Mitsubishi Lancer EVO“. Šis automobilis tapo donoru projektui, kuris iš pradžių daugeliui skambėtų kaip tikra beprotybė. Vis gi, už kūrybiškumą šiems automanams reikėtų skirti 10 balų.
Britai japonišką sedaną išrinko ir paliko tik pliką važiuoklę. „Lancer EVO“ važiuoklę, kartu su keturių varančiųjų ratų pavara, pavarų dėže ir varikliu bus reikalingi, tuo tarpu kėbulas ir kitos smulkmenos ne.
Ant išrinktos važiuoklės buvo uždėtas šviežiai modifikuotas „Peugeot 205“ kėbulas, kurios atkartojo  ne tik „Dimma“ specialistų darbus, bet ir 9-ame dešimtmetyje pasaulio ralio čempionate dalyvavusio bolido linijas.

REKLAMA

205EV (7)


Japoniško kraujo turintis projektas turėjo būti ne tik įspūdingai skrieti tiesiosiose, bet ir puikiai elgtis posūkiuose. Vienas iš efektyviausių būdų, norint pagerinti automobilio elgesį posūkiuose - drastišką dieta.
Projekto donoru tapęs „EVO“ svėrė 1435 kilogramus. Tuo tarpu hibridinė automanų vizija dabar sveria 1163 kilogramų, be vairuotojo. Įspūdingas rezultatas, ar ne?

11154746_1629475737283184_8378925581946476441_o


O dabar, laikas įvertinti galutinį rezultatą.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų