• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį penktadienį Lazdijuose startuos ne tik pirmasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas, bet ir unikalus nacionalinis projektas – „Lithuanian Rally4 Trophy“. Jame penki perspektyvūs jaunuoliai kovos dėl vienintelio prizo, kokio dar nebuvo šalies ralio istorijoje: 80 tūkst. eurų vertės stipendijos, suteikiančios galimybę 2026 m. startuoti keturiuose „FIA Junior ERC“ čempionato etapuose.

Šį penktadienį Lazdijuose startuos ne tik pirmasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas, bet ir unikalus nacionalinis projektas – „Lithuanian Rally4 Trophy“. Jame penki perspektyvūs jaunuoliai kovos dėl vienintelio prizo, kokio dar nebuvo šalies ralio istorijoje: 80 tūkst. eurų vertės stipendijos, suteikiančios galimybę 2026 m. startuoti keturiuose „FIA Junior ERC“ čempionato etapuose.

REKLAMA

Ši iniciatyva – tai bendras Lietuvos automobilių sporto federacijos ir verslo atstovų projektas. Prie ralio talentų ugdymo prisideda „Eldorado“, „Jusema“, „Humibility“ bei „One Racing Shop“, kurių indėkis leis vienam iš jaunųjų sportininkų žengti į tarptautinę sceną.

REKLAMA
REKLAMA

Kova dėl istorinio prizo

Į pirmąjį etapą „7bet Rally Lazdijai“ stoja penki lenktynininkai: Aras Kvedaras, Markas Buteikis, Klaudas Bučinskas, Erikas Valkeris ir Irmantas Buivydas. Šeštasis dalyvis Saimonas Daudžvardis startą praleis.

REKLAMA

Dalyviai varžysis „Rally4“ kategorijos automobiliais – tai gamyklinė, priekine ašimi varoma technika, atitinkanti griežtus FIA reikalavimus. Visi lenktynininkai naudosis vienodomis „Pirelli“ padangomis ir 98 markės benzinu – sąlygos bus maksimaliai suvienodintos.

Taškai bus skaičiuojami už vietą bendroje įskaitoje ir kiekvieną laimėtą greičio ruožą. Nugalėtojas paaiškės po šešių etapų, susumavus penkių geriausių pasirodymų rezultatus.

REKLAMA
REKLAMA

Dalyvių portretai ir pasiruošimas

Aras Kvedaras – jauniausias čempionato dalyvis (17 m.), pernai laimėjęs „LARČ 4“ įskaitą. Turi daugiausiai patirties su „Rally4“ automobiliu ir sezono laukia nekantriai.

„Pertraukos metu daug dirbau su simuliatoriumi, dabar automobilis paruoštas, o aš – išsiilgęs ralio emocijų“, – teigia A. Kvedaras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Markas Buteikis – vienas pirmųjų paskelbęs apie dalyvavimą, pasitikėjimo ieško naujame automobilyje.

„Kėdainiuose turėjome puikią treniruotę, šturmanas Titas nuo pat pirmųjų kilometrų dirbo puikiai. Lazdijuose sieksiu gerai pasirodyti ir rodyti tempą“, – sako ukmergiškis.

Irmantas Buivydas – pernai Lazdijuose žibėjęs su „N5“ klase, šiemet netikėtai grįžta į „Ford Fiesta Rally4“. Vis dėlto startas pakibo ant plauko.

REKLAMA

„Automobilis iškart išmetė kelias technines problemas. Kol kas neaišku, ar spėsime jas išspręsti laiku“, – atvirauja I. Buivydas.

Klaudas Bučinskas – vyriausias čempionato dalyvis (25 m.), dėl amžiaus apribojimo tai jo vienintelė galimybė laimėti stipendiją.

„Naujoji „Peugeot 208 Rally4“ technika suteikia daug daugiau galimybių nei ankstesnis „BMW“. Tikiuosi, kad iki starto pavyks nuvažiuoti per 100 kovinių kilometrų“, – sako panevėžietis.

REKLAMA

Erikas Valkeris – sezono pasiruošimui skyręs daugiausia laiko, jau įveikęs apie 150 sportinių kilometrų. Jo šturmanu tapo patyręs Ervinas Snitkas.

„Kartu su tėčiu esame pasiryžę važiuoti stipriai, bet protingai. Tikslas – geras pasirodymas ir maksimalus malonumas“, – kalba E. Valkeris.

„Lithuanian Rally4 Trophy“ – ne tik lenktynės. Tai strateginis žingsnis formuojant naują Lietuvos autosporto kartą. Vienam iš šių sportininkų tai gali tapti tramplinu į profesionalų pasaulį, o šaliai – pirmu realiu bandymu sistemingai auginti jauną talentą tarptautinei arenai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų