• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jei domitės automobilių sportu, turbūt jau žinote, kad didžioji dalis sportinių automobilių gamintojų išleidžia ribotą seriją automobilių skirtų tik gamintojų lenktynių serijai.
„Ferrari“ turi varžosi „Ferrari Challenge“, „Lamborghini“ ir „Maserati“ važiuoja „Super Trofeo“ ir „Trofeo“ lenktynių serijose. „Porsche“ turi „Supercup“ net „Ariel Atom“ turi savo lenktynių seriją. Kiekviename iš šių čempionatų dalyviai važiuoja identiškomis, kiek patobulintomis, gatvei skirtomis mašinomis. Štai penki geriausi tokie gamintojų sukurti bolidai.
„Lamborghini Gallardo LP570-4“
2009 metais „Lamborghini“ pradėjo „Super Trofeo“ lenktynių seriją. Šiame čempionate važiuoja specialiai paruošti „Gallardo“ modeliai, štai pernai kompanija pristatė atnaujintą automobilio versiją. Tai yra 2012 metų „LP570-4“ versija, kuri, kaip paaiškėjo po bandymų „Navara“ lenktynių trasoje yra 120 procentų aerodinamiškesnė ir turi 50 procentų efektyvesnius stabdžius lyginant su ankstesniuoju „Gallardo Superleggera“ modeliu.

2011-lamborghini-lp570-4-superleggera-1_1035
Tai lengviausias, galingiausias, greičiausias ir apskritai geriausias kada nors sukurtas „Gallardo“. Automobilis sveria 1339 kilogramus, turi V formos 10 cilindrų  5.2 litro darbinio tūrio variklį, kuris išvysto 570 arklio galių. Tokius techninius parametrus turintis „LP570-4“ iki 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia per 3.4 sekundes, o maksimalus išvystomas greitis yra 325 kilometrai per valandą.

2011-lamborghini-lp570-4-superleggera-2_1035
Šis superautomobilis turi patobulintą variklio valdymo sistemą, kuri padėjo išgauti dar 10 arklio galių iš standartinio variklio. Variklis suprogramuotas taip, kad maksimali galia išvystoma tik prie didesnių apkrovų, taip greitėjant automobiliui išlaikomas didžiausias sukibimas su kelio danga.
Ratai pakeisti į itin lengvus, 19 colių kaltinius ratlankius su titano lydinio ratų veržlėmis. O vietoj standartinių 8 cilindriukų stabdžių suportų buvo panaudoti 6 cilindriukų stabdžių suportai su anglies pluošto keramikiniais stabdžių diskais.
Gamintojas dirbant prie šio automobilio atliko daug modifikacijų tuo pačiu metu maksimaliai sumažinant svorį. Langai pakeisti iš stiklinių ir polikarbonatinius, praktiškai visos kėbulo detalės yra iš anglies pluošto. Taip buvo sutaupyti apie 44 kilogramai, nenaudojant plastiko ir metalo, tačiau automobilis vis tiek gali pasigirti išsaugotu oro kondicionierius ir elektra valdomais langais.

2011-lamborghini-lp570-4-superleggera-5_1035
Ir tai dar ne visi atnaujinimai, didelis dėmesys buvo skirtas aerodinamikai. Pakeistas galinis spoileris, galinis oro srauto skirstytuvas ir iš naujo sumodeliuoti automobilio buferiai. Po šių pokyčių daugiau oro patenka į aušinimo radiatorius ir padidėjo priekinės automobilio dalies prispaudimo jėga.
„Maserati GranTurismo MC“
„Maserati“ neseniai pristatė naują „GrandTurismo MC“ modelį, kuris jau balandžio mėnesį varžysis „Maserati Trofeo MC World Series“ čempionate.  Naujasis „GrandTurismo MC“ yra panašių specifikacijų kaip ir ankstesnis 2012 metų modelis, pakoreguoti yra tik keli automobilio parametrai. Variklis išliko tas pats 4.7 litro V formos 8 cilindrų su 460 arklio galiomis ir robotizuota 6 pavarų automatine transmisija.

2012-maserati-granturismo-mc-19_653
Atnaujintas „GranTurismo MC“ modelio svoris nukrito iki 1380 kilogramų, šis modelis turi išplatintą ratų bazę ir kur kas geresnę aerodinamiką. Pakeisti automobilio buferiai, oro srauto skirstytuvai ir spoileriai, kurie sureguliuoti efektyviau prispausti automobilį prie žemės važiuojant dideliu greičiu, bei sukurti skersvėjį variklio skyriuje.

url
Galima drąsiai teigti, kad esminiai pakitimai buvo įgyvendinti jau praktinėje aplinkoje išbandžius automobilį praėjusio sezono lenktynėse ir atradus nišą, kur automobilį galima pagerinti. „GranTurismo MC“ tobulino kvalifikuoti inžinieriai, kurių pagrindinė sritis yra perdaryti ir subalansuoti automobilį lenktynėms.

granturismo-mc-1
„Porsche 911 GT3“
Šių metų Ženevos automobilių parodoje „Porsche“ pristatė naująją „911“ sportinę „GT3 Cup“ versiją. Naujojo automobilio variklis išliko šešių cilindrų, 3.8 litro darbinio tūrio tik šį kart 10 arklio galių daugiau turintis, negu standartinis „GT3“ (460 arklio galių). Galia į galinius ratus perduodama per šešių pavarų sekvencinę dėžę.

2013-Porsche-911-GT3-Cup-1
„GT3 Cup“ modelis pasižymi reguliuojamais stabilizatoriais, 18 colių dydžio, lengvais ratais su 15 colių skersmens stabdžių diskais, „slick“ tipo padangomis.  Šis automobilis yra taip gerai subalansuotas ir suderintas, kad išnaudoti visą automobilio potencialą tapo pakankamai nesudėtinga.
Per savo istoriją nuo 1998 metų „Porsche 911 GT3“ įrodė, kad tai yra labai rimtas lenktynių automobilis. Naujasis modelis toliau seka pirmtakų pėdomis (ar ratų vėžėmis šiuo atveju) ir toliau demonstruoja rimtą gamintojo požiūrį į automobilių lenktynes.

Porsche-911-GT3-Cup-3
Be jau minėtų patobulinimų ši „Porsche 911 GT3 Cup“ pasižymi itin aukštu saugumo lygiu. Nors automobilis praktiškai neturi salono įrangos, jame esanti saugumo įranga efektyviai apsaugo vairuotoją nuo  bet kokio smūgio, nesvarbu ar tai tiesioginis kontaktas ar vertimasis ant stogo. Tai padeda padaryti naujai sukurti specialūs saugos lankai ir sportinė sėdynė, kuri apjuosia visą vairuotojo kūną, įskaitant galvą ir pečius ( pastaroji gali prisitaikyti prie kiekvieno kūno tipo). Taip pat automobilio stogas turi avarinę išėjimo angą, skirta greitai pasišalinti iš automobilio incidento atveju.

urlkk
„Ferrari 458 Italia“
„Ferrari Challenge“ čempionate važiuoja tik pagal gamintojo lenktynių programą parengti „458 Italia“ modeliai. Šis yra jau penktasis modelis šioje lenktynių serijos istorijoje.

00-ferrari-458-challenge-world-debut-1291316838
Inžinieriai specialiai šiam automobiliui modifikavo pavarų dėžės perdavimus ir pritaikė „F1“ dvigubą sankabą, su kuria užtikrinamas didesnis sukimo momentas prie žemių variklio sūkių. Lenktynėms skirta „458 Italia“ taip pat turi „E-Diff“  elektronini diferencialą, kuris siūlomas ir gatvei skirtai versijai. Su šiais patobulinimais automobilis gali pasiekti didesnį greitį lenktynių trasų tiesiosiose.
Šiam modeliui be viso to teko išgyventi drastišką svorio metimo programą, visas automobilio salonas buvo pašalintas, plastikinė priekinė panelė buvo pakeista anglies pluošto, stiklai pakeisti polikarbonatu.

FERRARI-458-CHALLENGE-ferrari-17553801-2000-1320
Be abejo patobulinta ir pakaba, sumontuotos kietesnės, 50 milimetrų žemesnės spyruoklės, aliumininės įvorės, bei specialūs amortizatoriai. Siekiant efektyviau parengti automobilį buvo adaptuotos kelios, iš „F1“  pasiskolintos technologijos, tai reguliuojama ABS sistema ir sukibimo kontrolė, kurią galima suderinti pagal oro sąlygas esančias trasoje.

458 Challenge
„Ariel Atom“
„Ariel“ kompanija, vietoj dalyvavimo kokiose nors jau egzistuojančiose lenktynių serijose, nusprendė sukurti savo savo čempionatą, kuriame varžosi vien tik „Atom“ modeliai. Čempionatas taip ir vadinasi - „Atom Cup“.
Nors „Ariel Atom“ jau iš prigimties yra lenktyninis bolidas, šioms lenktynėms „Ariel“ parengė specialius „Atom“ modelius. Pakoreguotas kėbulas, sumontuoti saugos lankai, pakeisti amortizatoriai į labiau trasai orientuotus. Priekinė indikatorių panelė padaryta iš anglies pluošto, o gale sumontuota nerūdijančio plieno išmetimo sistema.

ariel-atom-cup-racer-2013-united-kingdom-honda-civic-motor-vtec-k20-street-legal
Visi naujos lenktynių serijos automobiliai turės atmosferinį „Honda i-Vtec“ 2.0 litro darbinio tūrio variklį su 245 arklio galiomis. Tačiau papildomos galios turėtų suteikti specialus lenktynėms skirtas kuras. Apie 500 kilogramų sveriantis lenktyninis „Atom“ iki 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia per 3.2 sekundes.

gggg
Tokių specifikacijų automobilius galės įsigyti ir paprasti pirkėjai, pagal kainas bus siūlomi trys skirtingi „Atom Cup“ variantai. Civiliams skirti automobiliai turės vairuotojui ir keleiviui skirtus „FIA“ homologuotus  saugos diržus ir „data log“ sistemą. Kartu su šiuo automobiliu bus paskirtas specialistas, kuris padės sureguliuoti automobilį pagal atitinkamą lenktynių trasą.

Ariel_Atom_Cup04-1

Jei domitės automobilių sportu, turbūt jau žinote, kad didžioji dalis sportinių automobilių gamintojų išleidžia ribotą seriją automobilių skirtų tik gamintojų lenktynių serijai.
„Ferrari“ turi varžosi „Ferrari Challenge“, „Lamborghini“ ir „Maserati“ važiuoja „Super Trofeo“ ir „Trofeo“ lenktynių serijose. „Porsche“ turi „Supercup“ net „Ariel Atom“ turi savo lenktynių seriją. Kiekviename iš šių čempionatų dalyviai važiuoja identiškomis, kiek patobulintomis, gatvei skirtomis mašinomis. Štai penki geriausi tokie gamintojų sukurti bolidai.
„Lamborghini Gallardo LP570-4“
2009 metais „Lamborghini“ pradėjo „Super Trofeo“ lenktynių seriją. Šiame čempionate važiuoja specialiai paruošti „Gallardo“ modeliai, štai pernai kompanija pristatė atnaujintą automobilio versiją. Tai yra 2012 metų „LP570-4“ versija, kuri, kaip paaiškėjo po bandymų „Navara“ lenktynių trasoje yra 120 procentų aerodinamiškesnė ir turi 50 procentų efektyvesnius stabdžius lyginant su ankstesniuoju „Gallardo Superleggera“ modeliu.

2011-lamborghini-lp570-4-superleggera-1_1035
Tai lengviausias, galingiausias, greičiausias ir apskritai geriausias kada nors sukurtas „Gallardo“. Automobilis sveria 1339 kilogramus, turi V formos 10 cilindrų  5.2 litro darbinio tūrio variklį, kuris išvysto 570 arklio galių. Tokius techninius parametrus turintis „LP570-4“ iki 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia per 3.4 sekundes, o maksimalus išvystomas greitis yra 325 kilometrai per valandą.

2011-lamborghini-lp570-4-superleggera-2_1035
Šis superautomobilis turi patobulintą variklio valdymo sistemą, kuri padėjo išgauti dar 10 arklio galių iš standartinio variklio. Variklis suprogramuotas taip, kad maksimali galia išvystoma tik prie didesnių apkrovų, taip greitėjant automobiliui išlaikomas didžiausias sukibimas su kelio danga.
Ratai pakeisti į itin lengvus, 19 colių kaltinius ratlankius su titano lydinio ratų veržlėmis. O vietoj standartinių 8 cilindriukų stabdžių suportų buvo panaudoti 6 cilindriukų stabdžių suportai su anglies pluošto keramikiniais stabdžių diskais.
Gamintojas dirbant prie šio automobilio atliko daug modifikacijų tuo pačiu metu maksimaliai sumažinant svorį. Langai pakeisti iš stiklinių ir polikarbonatinius, praktiškai visos kėbulo detalės yra iš anglies pluošto. Taip buvo sutaupyti apie 44 kilogramai, nenaudojant plastiko ir metalo, tačiau automobilis vis tiek gali pasigirti išsaugotu oro kondicionierius ir elektra valdomais langais.

2011-lamborghini-lp570-4-superleggera-5_1035
Ir tai dar ne visi atnaujinimai, didelis dėmesys buvo skirtas aerodinamikai. Pakeistas galinis spoileris, galinis oro srauto skirstytuvas ir iš naujo sumodeliuoti automobilio buferiai. Po šių pokyčių daugiau oro patenka į aušinimo radiatorius ir padidėjo priekinės automobilio dalies prispaudimo jėga.
„Maserati GranTurismo MC“
„Maserati“ neseniai pristatė naują „GrandTurismo MC“ modelį, kuris jau balandžio mėnesį varžysis „Maserati Trofeo MC World Series“ čempionate.  Naujasis „GrandTurismo MC“ yra panašių specifikacijų kaip ir ankstesnis 2012 metų modelis, pakoreguoti yra tik keli automobilio parametrai. Variklis išliko tas pats 4.7 litro V formos 8 cilindrų su 460 arklio galiomis ir robotizuota 6 pavarų automatine transmisija.

2012-maserati-granturismo-mc-19_653
Atnaujintas „GranTurismo MC“ modelio svoris nukrito iki 1380 kilogramų, šis modelis turi išplatintą ratų bazę ir kur kas geresnę aerodinamiką. Pakeisti automobilio buferiai, oro srauto skirstytuvai ir spoileriai, kurie sureguliuoti efektyviau prispausti automobilį prie žemės važiuojant dideliu greičiu, bei sukurti skersvėjį variklio skyriuje.

url
Galima drąsiai teigti, kad esminiai pakitimai buvo įgyvendinti jau praktinėje aplinkoje išbandžius automobilį praėjusio sezono lenktynėse ir atradus nišą, kur automobilį galima pagerinti. „GranTurismo MC“ tobulino kvalifikuoti inžinieriai, kurių pagrindinė sritis yra perdaryti ir subalansuoti automobilį lenktynėms.

granturismo-mc-1
„Porsche 911 GT3“
Šių metų Ženevos automobilių parodoje „Porsche“ pristatė naująją „911“ sportinę „GT3 Cup“ versiją. Naujojo automobilio variklis išliko šešių cilindrų, 3.8 litro darbinio tūrio tik šį kart 10 arklio galių daugiau turintis, negu standartinis „GT3“ (460 arklio galių). Galia į galinius ratus perduodama per šešių pavarų sekvencinę dėžę.

2013-Porsche-911-GT3-Cup-1
„GT3 Cup“ modelis pasižymi reguliuojamais stabilizatoriais, 18 colių dydžio, lengvais ratais su 15 colių skersmens stabdžių diskais, „slick“ tipo padangomis.  Šis automobilis yra taip gerai subalansuotas ir suderintas, kad išnaudoti visą automobilio potencialą tapo pakankamai nesudėtinga.
Per savo istoriją nuo 1998 metų „Porsche 911 GT3“ įrodė, kad tai yra labai rimtas lenktynių automobilis. Naujasis modelis toliau seka pirmtakų pėdomis (ar ratų vėžėmis šiuo atveju) ir toliau demonstruoja rimtą gamintojo požiūrį į automobilių lenktynes.

Porsche-911-GT3-Cup-3
Be jau minėtų patobulinimų ši „Porsche 911 GT3 Cup“ pasižymi itin aukštu saugumo lygiu. Nors automobilis praktiškai neturi salono įrangos, jame esanti saugumo įranga efektyviai apsaugo vairuotoją nuo  bet kokio smūgio, nesvarbu ar tai tiesioginis kontaktas ar vertimasis ant stogo. Tai padeda padaryti naujai sukurti specialūs saugos lankai ir sportinė sėdynė, kuri apjuosia visą vairuotojo kūną, įskaitant galvą ir pečius ( pastaroji gali prisitaikyti prie kiekvieno kūno tipo). Taip pat automobilio stogas turi avarinę išėjimo angą, skirta greitai pasišalinti iš automobilio incidento atveju.

urlkk
„Ferrari 458 Italia“
„Ferrari Challenge“ čempionate važiuoja tik pagal gamintojo lenktynių programą parengti „458 Italia“ modeliai. Šis yra jau penktasis modelis šioje lenktynių serijos istorijoje.

00-ferrari-458-challenge-world-debut-1291316838
Inžinieriai specialiai šiam automobiliui modifikavo pavarų dėžės perdavimus ir pritaikė „F1“ dvigubą sankabą, su kuria užtikrinamas didesnis sukimo momentas prie žemių variklio sūkių. Lenktynėms skirta „458 Italia“ taip pat turi „E-Diff“  elektronini diferencialą, kuris siūlomas ir gatvei skirtai versijai. Su šiais patobulinimais automobilis gali pasiekti didesnį greitį lenktynių trasų tiesiosiose.
Šiam modeliui be viso to teko išgyventi drastišką svorio metimo programą, visas automobilio salonas buvo pašalintas, plastikinė priekinė panelė buvo pakeista anglies pluošto, stiklai pakeisti polikarbonatu.

FERRARI-458-CHALLENGE-ferrari-17553801-2000-1320
Be abejo patobulinta ir pakaba, sumontuotos kietesnės, 50 milimetrų žemesnės spyruoklės, aliumininės įvorės, bei specialūs amortizatoriai. Siekiant efektyviau parengti automobilį buvo adaptuotos kelios, iš „F1“  pasiskolintos technologijos, tai reguliuojama ABS sistema ir sukibimo kontrolė, kurią galima suderinti pagal oro sąlygas esančias trasoje.

458 Challenge
„Ariel Atom“
„Ariel“ kompanija, vietoj dalyvavimo kokiose nors jau egzistuojančiose lenktynių serijose, nusprendė sukurti savo savo čempionatą, kuriame varžosi vien tik „Atom“ modeliai. Čempionatas taip ir vadinasi - „Atom Cup“.
Nors „Ariel Atom“ jau iš prigimties yra lenktyninis bolidas, šioms lenktynėms „Ariel“ parengė specialius „Atom“ modelius. Pakoreguotas kėbulas, sumontuoti saugos lankai, pakeisti amortizatoriai į labiau trasai orientuotus. Priekinė indikatorių panelė padaryta iš anglies pluošto, o gale sumontuota nerūdijančio plieno išmetimo sistema.

ariel-atom-cup-racer-2013-united-kingdom-honda-civic-motor-vtec-k20-street-legal
Visi naujos lenktynių serijos automobiliai turės atmosferinį „Honda i-Vtec“ 2.0 litro darbinio tūrio variklį su 245 arklio galiomis. Tačiau papildomos galios turėtų suteikti specialus lenktynėms skirtas kuras. Apie 500 kilogramų sveriantis lenktyninis „Atom“ iki 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia per 3.2 sekundes.

gggg
Tokių specifikacijų automobilius galės įsigyti ir paprasti pirkėjai, pagal kainas bus siūlomi trys skirtingi „Atom Cup“ variantai. Civiliams skirti automobiliai turės vairuotojui ir keleiviui skirtus „FIA“ homologuotus  saugos diržus ir „data log“ sistemą. Kartu su šiuo automobiliu bus paskirtas specialistas, kuris padės sureguliuoti automobilį pagal atitinkamą lenktynių trasą.

Ariel_Atom_Cup04-1

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų