Nuo balandžio 22 d. klientai galės registruotis įsigyti vieną iš 1980 sunumeruotų egzempliorių, iš anksto sumokėdami 50 tūkst. eurų užstatą. Pirmiesiems 500 pirkėjų siūloma preliminari 155 tūkst. eurų kaina su PVM.
„Turbo 3E“ bus siūlomas tik pasirinktose rinkose – Europoje (įskaitant Jungtinę Karalystę), Turkijoje, Artimuosiuose Rytuose, Japonijoje ir Australijoje. Registracija vyksta per specialų internetinį puslapį, kuriame klientas pasirenka atstovybę, vėliau susitinka su ja gyvai, užpildo rezervacijos formą ir patvirtina įsigijimo ketinimą. Už papildomą mokestį bus galima netgi pasirinkti pageidaujamą automobilio numerį.

Įspūdinga šio dviviečio elektrinio hečbeko forma slepia dar įspūdingesnę technologiją. Specialiai jam sukurtoje aliuminio platformoje įtaisytas anglies pluošto kėbulas, o gale – du galingi elektriniai varikliai.
540 arklio galių ir net 4 800 Nm sukimo momentas padeda automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per mažiau nei 3,5 sekundės. Svoris neviršija 1 450 kg, o 800 V elektros sistema leidžia 70 kWh talpos bateriją nuo 15 iki 80 proc. įkrauti vos per 15 minučių. Oficialus WLTP nuvažiuojamas atstumas – daugiau nei 400 km.
Modelis taps ne tik greitu, bet ir išskirtiniu – tiek vizualiai, tiek rinkodaros prasme. Kiekvienas automobilis bus individualiai sunumeruotas, o pasirinkti galutinius dizaino sprendimus klientai galės tik 2026 m., kai bus kviečiami į susitikimus su „Renault“ dizaineriais.
Būtent čia atsivers plačios individualizavimo galimybės – nuo istorinių spalvų schemų, tokių kaip „Rouge Grenade“ ar 1982 m. „Tour de Corse“ lenktynių paletė, iki visiškai naujų, išskirtinai užsakovui pritaikytų sprendimų.
Galutinis užsakymų tvirtinimo etapas vyks 2027-ųjų pradžioje, o pirmieji automobiliai klientus turėtų pasiekti tais pačiais metais – priklausomai nuo homologacijos proceso. Užstatas, sumokėtas rezervacijos metu, bus įskaičiuotas į galutinę kainą.