Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Tesla Model S“ buvo pirmasis bendrovės bandymas pralaužti stipriai užremtus skeptikų vartus. Gana sunki užduotis, nes iki tol pasirodę elektromobiliai labai dažnai būdavo įvertinami palankiai, bet po pusmečio jie likdavo užmarštyje. Tuo tarpu „Tesla Model S“ labai greitai tapo savotišku fenomenu.
Akivaizdūs „Model S“ trūkumai buvo nustumti į šalį vien dėl stulbinančios elektromobilio akceleracijos. Tiesiog prisiminkite tuziną skirtingų vaizdo įrašų, kuriuose „Tesla Model S“ vieną po kito triuškina grynakraujus sportiškus automobilius. To pilnai užteko, jog „Tesla“ pradėtų naudotis šiais vaizdais ir jų dėka formuotų markės įvaizdį, dėl kurio šiandien eina iš proto milijonai žmonių.
Tad dabar susikoncentruokime į 2015 metais pagamintą „Tesla Model S 70D“, kuris šiuo metu yra nuvažiavęs įspūdingai atrodantį atstumą – 424 000 mylių (682 000 km). Šis rodiklis visuomet pamalonina „Honda“ ir „Toyota“ markių savininkus, o dabar turėtų palepinti ir „Tesla“ šalininkus. Vis dėlto, kaip ir daugelio naudotų automobilių, taip ir šios „Tesla“ istorija turi tam tikrų neeilinių faktų.
Pirmasis automobilio savininkas teikė „Uber“ pavėžėjimo paslaugas ir per metus nuvažiuodavo vidutiniškai 113 000 kilometrų. Norėtume jus pradžiuginti ir pasakyti, jog tūkstančiai kilometrų buvo įveikti be didesnių problemų, tačiau tai nebūtų tiesa.
„Youtuberio“ Bradeno Carlsono teigimu, automobilio akumuliatorius buvo pakeistas po 250 000 mylių (402 000 km). „Tesla“ tai padarė pagal galiojančią gamintojo garantiją, nes anksčiau šiems modeliams siūlė gerokai palankesnes garantines sąlygas. Pavyzdžiui, dabar, galioja aštuonerių metų arba 120 000 mylių (193 080 km) garantija, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau. Tai reiškia, jog naujiems akumuliatorių moduliams jau nebegalioja gamintojo suteikiama garantija, nes automobilis su jais nuvažiavo 174 000 mylių (279 966 km).
Verta pažymėti, jog automobilio savininkui reikėjo pakeiti ne tik akumuliatorių. Taip pat buvo pakeistas priekinis elektros variklis, keletas pakabos komponentų, multimedijos sistemos valdymo blokas ir oro kondicionieriaus kompresorius. Vis dėlto, išskyrus akumuliatorių ir multimedijos valdymo bloką, kitus gedimus reikėtų priskirti prie normalaus nusidėvėjimo. Visgi, automobilis buvo naudojamas dažniau negu įprastai.
„Tesla Model S“ buvo pirmasis bendrovės bandymas pralaužti stipriai užremtus skeptikų vartus. Gana sunki užduotis, nes iki tol pasirodę elektromobiliai labai dažnai būdavo įvertinami palankiai, bet po pusmečio jie likdavo užmarštyje. Tuo tarpu „Tesla Model S“ labai greitai tapo savotišku fenomenu.
Akivaizdūs „Model S“ trūkumai buvo nustumti į šalį vien dėl stulbinančios elektromobilio akceleracijos. Tiesiog prisiminkite tuziną skirtingų vaizdo įrašų, kuriuose „Tesla Model S“ vieną po kito triuškina grynakraujus sportiškus automobilius. To pilnai užteko, jog „Tesla“ pradėtų naudotis šiais vaizdais ir jų dėka formuotų markės įvaizdį, dėl kurio šiandien eina iš proto milijonai žmonių.
Tad dabar susikoncentruokime į 2015 metais pagamintą „Tesla Model S 70D“, kuris šiuo metu yra nuvažiavęs įspūdingai atrodantį atstumą – 424 000 mylių (682 000 km). Šis rodiklis visuomet pamalonina „Honda“ ir „Toyota“ markių savininkus, o dabar turėtų palepinti ir „Tesla“ šalininkus. Vis dėlto, kaip ir daugelio naudotų automobilių, taip ir šios „Tesla“ istorija turi tam tikrų neeilinių faktų.
Pirmasis automobilio savininkas teikė „Uber“ pavėžėjimo paslaugas ir per metus nuvažiuodavo vidutiniškai 113 000 kilometrų. Norėtume jus pradžiuginti ir pasakyti, jog tūkstančiai kilometrų buvo įveikti be didesnių problemų, tačiau tai nebūtų tiesa.
„Youtuberio“ Bradeno Carlsono teigimu, automobilio akumuliatorius buvo pakeistas po 250 000 mylių (402 000 km). „Tesla“ tai padarė pagal galiojančią gamintojo garantiją, nes anksčiau šiems modeliams siūlė gerokai palankesnes garantines sąlygas. Pavyzdžiui, dabar, galioja aštuonerių metų arba 120 000 mylių (193 080 km) garantija, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau. Tai reiškia, jog naujiems akumuliatorių moduliams jau nebegalioja gamintojo suteikiama garantija, nes automobilis su jais nuvažiavo 174 000 mylių (279 966 km).
Verta pažymėti, jog automobilio savininkui reikėjo pakeiti ne tik akumuliatorių. Taip pat buvo pakeistas priekinis elektros variklis, keletas pakabos komponentų, multimedijos sistemos valdymo blokas ir oro kondicionieriaus kompresorius. Vis dėlto, išskyrus akumuliatorių ir multimedijos valdymo bloką, kitus gedimus reikėtų priskirti prie normalaus nusidėvėjimo. Visgi, automobilis buvo naudojamas dažniau negu įprastai.