Įdomių ir netradicinių formų „Corrado Kombi“ turėjo erdvesnę bagažinę, erdvė ant galinių sėdynių taip pat buvo geresnė, tačiau šiam automobiliui koją pakišo ne pati geriausia surinkimo kokybė. Vokiečiams taip pat užkliuvo automobilio struktūros standumas važiuojant didesniu greičiu. Neoficialių šaltinių teigimu, norint gauti „Volkswagen“ vadovų palaiminimą, į šį projektą reikėjo investuoti papildomus 100 tūkst. Vokietijos markių.
Projektai uždegus raudoną šviesą, automobilius sukūrusi kompanija stengėsi juos parduoti. Tuomet už juos buvo prašoma net dviejų milijonų Vokietijos markių. Pasaulyje neatsirado ne vieno pirkėjo, kuris norėtų sumokėti tokią didžiulę sumą už automobilius, kurie atrodo nebuvo iki galo pabaigti.
Praėjus daugiau nei dviem dešimtmečiams, šie išskirtinės išvaizdos automobiliai vėl ieško naujų namų. Tik šį kartą už ženkliai mažesnę sumą - 49 995 dolerius. Nors tai yra didžiulė suma už „Volkswagen Corrado“, tačiau nereikėtų užmiršti, jog tai vienetiniai modeliai.