Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Auto Zeitung Allrad“ žurnalo testuotojai išbandė 6 vasarinių SUV automobiliams skirtų 225/50 R 19 dydžio padangų komplektus. Penki jų buvo aukščiausios kokybės padangų gamintojų modeliai („Continental ContiSportContact 5 SUV“, „Bridgestone Dueler H/P Sport“, „Dunlop SP Quattromaxx“, „Pirelli Scorpion Verde“, „Vredestein Ultrac Vorti“) ir vienas – pigių padangų „Atturo AZ800“, pagamintų Taivane, komplektas.
Testų metu padangos buvo bandomos net 20 skirtingų disciplinų tiek bekelėje, tiek ir ant šlapio bei sauso asfalto. Įvertinus gautus rezultatus, „ContiSportContact 5 SUV“ padangos buvo pripažintos geriausiomis ir aplenkė tiek Europoje, tiek ir JAV bei Azijoje pagamintus konkurentų modelius.
Komentuodami bandymų rezultatus, žurnalistai teigė: „Šios padangos pasižymėjo trumpiausiu stabdymo keliu ir geriausiu sukibimu žvyrkelyje“. Vertinant bandymus šlapiame kelyje, specialistų išvada buvo tokia: „Nei vienos padangos nebuvo geresnės stabdant, taip pat jos itin greitos ir saugios šlapioje trasoje“. Pasak specialistų, bandymuose ant sausos kelio dangos „ContiSportContact 5 SUV“ padangos turėjo mažiausią pasipriešinimą riedėjimui ir pasižymėjo trumpiausiu stabdymo keliu. Įvertinant daug skirtingų disciplinų, „Continental“ surinko daugiausiai balų, o padangos pasižymėjo geriausiomis ir labiausiai subalansuotomis savybėmis.
Tačiau apie pigias Taivane pagamintas padangas bandytojai taip palankiai neatsiliepė. Nors jos pademonstravo pakankamai neblogą sukibimą važiuojant per žolę ir smėlį, visose kitose disciplinose buvo nepalyginamai blogesnės. O bandymuose ant šlapios kelio dangos jos nesurinko nei pusės tų taškų, kuriuos pelnė priešpaskutinėje vietoje likusios padangos. Ant šlapio asfalto, važiuojant 100 km/val. greičiu, stabdymo kelias siekė net 62 metrus, tuo tarpu geriausias rezultatas („Continental ContiSportContact 5 SUV“) – tik 47,8 metrai. Galų gale, padangų savybės įvardintos „katastrofiškomis“ ir kad jos paliko „tragišką bendrą įspūdį“.
Galutinis „Auto Zeitung Allrad“ padangų testo įvertinimas: „Continental ContiSportContact 5 SUV“ – 352 balai (1), „Dunlop SP Quattromaxx“ – 346 balai (2), „Vredestein Ultrac Vorti“ – 328 balai (3), „Pirelli Scorpion Verde“ – 316 balai (4), „Bridgestone Dueler H/P Sport“ – 278 balai (5), „Atturo AZ800“ – 209 balai (6).
„Auto Zeitung Allrad“ žurnalo testuotojai išbandė 6 vasarinių SUV automobiliams skirtų 225/50 R 19 dydžio padangų komplektus. Penki jų buvo aukščiausios kokybės padangų gamintojų modeliai („Continental ContiSportContact 5 SUV“, „Bridgestone Dueler H/P Sport“, „Dunlop SP Quattromaxx“, „Pirelli Scorpion Verde“, „Vredestein Ultrac Vorti“) ir vienas – pigių padangų „Atturo AZ800“, pagamintų Taivane, komplektas.
Testų metu padangos buvo bandomos net 20 skirtingų disciplinų tiek bekelėje, tiek ir ant šlapio bei sauso asfalto. Įvertinus gautus rezultatus, „ContiSportContact 5 SUV“ padangos buvo pripažintos geriausiomis ir aplenkė tiek Europoje, tiek ir JAV bei Azijoje pagamintus konkurentų modelius.
Komentuodami bandymų rezultatus, žurnalistai teigė: „Šios padangos pasižymėjo trumpiausiu stabdymo keliu ir geriausiu sukibimu žvyrkelyje“. Vertinant bandymus šlapiame kelyje, specialistų išvada buvo tokia: „Nei vienos padangos nebuvo geresnės stabdant, taip pat jos itin greitos ir saugios šlapioje trasoje“. Pasak specialistų, bandymuose ant sausos kelio dangos „ContiSportContact 5 SUV“ padangos turėjo mažiausią pasipriešinimą riedėjimui ir pasižymėjo trumpiausiu stabdymo keliu. Įvertinant daug skirtingų disciplinų, „Continental“ surinko daugiausiai balų, o padangos pasižymėjo geriausiomis ir labiausiai subalansuotomis savybėmis.
Tačiau apie pigias Taivane pagamintas padangas bandytojai taip palankiai neatsiliepė. Nors jos pademonstravo pakankamai neblogą sukibimą važiuojant per žolę ir smėlį, visose kitose disciplinose buvo nepalyginamai blogesnės. O bandymuose ant šlapios kelio dangos jos nesurinko nei pusės tų taškų, kuriuos pelnė priešpaskutinėje vietoje likusios padangos. Ant šlapio asfalto, važiuojant 100 km/val. greičiu, stabdymo kelias siekė net 62 metrus, tuo tarpu geriausias rezultatas („Continental ContiSportContact 5 SUV“) – tik 47,8 metrai. Galų gale, padangų savybės įvardintos „katastrofiškomis“ ir kad jos paliko „tragišką bendrą įspūdį“.
Galutinis „Auto Zeitung Allrad“ padangų testo įvertinimas: „Continental ContiSportContact 5 SUV“ – 352 balai (1), „Dunlop SP Quattromaxx“ – 346 balai (2), „Vredestein Ultrac Vorti“ – 328 balai (3), „Pirelli Scorpion Verde“ – 316 balai (4), „Bridgestone Dueler H/P Sport“ – 278 balai (5), „Atturo AZ800“ – 209 balai (6).