Pagal dabartinius „Kei“ automobilių reikalavimus, variklių galia neturi viršyti 63 arklio galių, tačiau „Honda“ inžinieriai nori sportišką „Type R“ versiją aprūpinti tokiu varikliu, kuris galėtų išspausti bent jau 100 arklio galių. Sumontuoti tokį galingą variklį į „Kei“ tipo automobilį „Honda“ negali dėl galiojančių reikalavimų, tačiau viskas labai greitai gali pasikeisti, nes Japonijos ir Jungtinių Valstijų vyriausybės derasi dėl galimybės „Kei“ tipo automobilius eksportuoti iš Japonijos į Jungtines Valstijas, tačiau amerikiečiai turi vieną reikalavimą - pašalinti variklio galios apribojimą.
Japonijos vadovai greičiausiai nusileis, pašalins galios apribojimą ir leis „Kei“ tipo automobilius eksportuoti į vieną didžiausių naujų automobilių rinkų pasaulyje. Iš to išloš ne tik Japonijos ekonomika, bet ir Japonijos automobilių gamintojai.
Galiniais ratais varomas „Honda S660“ savo gimtinėje kainuoja 15 tūkst. eurų. Tuo tarpu „S660 Type R“ turėtų kainuoti maždaug 18 tūkst. eurų, o Europos ir Šiaurės Amerikos rinkoms skirtas „S1000“ kainuos maždaug 20 tūkst. eurų.
Jeigu Jūsų svajonių automobilis - „Honda Beat“ arba „Mazda MX-5“, norime Jums pranešti gerą naujieną. Ne taip jau ir seniai debiutavęs „Honda S660“ bus pardavinėjamas ne tik Japonijoje, bet ir kitose pasaulio šalyse. Tačiau eksportui skirtas modelis bus truputėlį kitoks.
„Honda S1000“ vardu pakrikštytas modelis bus komplektuojamas su 1.0 litro, 3 cilindrų turbo-benzininiu varikliu, kuris išvystys 129 arklio galias ir 200 Nm sukimo momentą. „S1000“ taip pat turės platesnę ratų provėžą, bus truputėlį ilgesnis ir specialiai šiam modeliui sukurtas kėbulo detales, kurios padės atskirti „S660“ nuo „S1000“.
Kol europiečiai ir amerikiečiai džiaugsis „Honda S1000“, Japonijos automobilių gamintojas vietinei rinkai ruošia galingesnę, sportiškesnę „S660 Type R“ versiją, kuri turėtų pasirodyti 2016 metų viduryje.
Jeigu Jūsų svajonių automobilis - „Honda Beat“ arba „Mazda MX-5“, norime Jums pranešti gerą naujieną. Ne taip jau ir seniai debiutavęs „Honda S660“ bus pardavinėjamas ne tik Japonijoje, bet ir kitose pasaulio šalyse. Tačiau eksportui skirtas modelis bus truputėlį kitoks.
„Honda S1000“ vardu pakrikštytas modelis bus komplektuojamas su 1.0 litro, 3 cilindrų turbo-benzininiu varikliu, kuris išvystys 129 arklio galias ir 200 Nm sukimo momentą. „S1000“ taip pat turės platesnę ratų provėžą, bus truputėlį ilgesnis ir specialiai šiam modeliui sukurtas kėbulo detales, kurios padės atskirti „S660“ nuo „S1000“.
Kol europiečiai ir amerikiečiai džiaugsis „Honda S1000“, Japonijos automobilių gamintojas vietinei rinkai ruošia galingesnę, sportiškesnę „S660 Type R“ versiją, kuri turėtų pasirodyti 2016 metų viduryje.