„Nissan“ pasaulinės produktų strategijos viceprezidentas Ivanas Espinosa kalbėdamas su „Top Gear“ žurnalo redakcija atskleidė, jog bendrovė ateityje galiausiai galėtų pristatyti naują „Silvia“ modelio interpretaciją.
I. Espinosa sakė, jog naujasis modelis galėtų pasiūlyti pirkėjams patrauklų kainos ir galios santykį ir užimti tarpinę poziciją tarp Z serijos kupė ir „GT-R“ superautomobilio.
„Tai bus iššūkis, bet mano darbas – ieškoti būdų kaip tai padaryti, nes manau, jog šis projektas būtų naudingas tiek prekės ženklui, tiek mūsų klientams. Jeigu sugebėsiu sukurti tinkamą formulę, mums gali pavykt“, – sakė I. Espinosa
„Nissan“ atstovas taip pat iškart pabrėžė, jog naujoji „Silvia“ pasirodytų tik tuo atveju, jeigu jį būtų galima pardavinėti visame pasaulyje, o ne specifiniuose regionuose, kaip kad buvo anksčiau. Tokiu būdu gamintojas galėtų pateisinti investicijas į sportiško, bet nišinio modelio kūrimą.
Nors I. Espinosa neužsiminė apie galimą bendradarbiavimą su kitais gamintojais, tačiau tai nebūtų pirmas kartas, kuomet entuziastų poreikius siekiantis patenkinti gamintojas ieško bendrų temų su kitais gamintojais.
Štai, „Subaru“ ir „Toyota“ bendromis jėgomis sukūrė „BRZ“ ir „GT86“. BMW ir „Toyota“ pasidalino „Z4“ ir „Supra“ kūrimo kaštus. Tai normali ir visuotinė praktika visoje automobilių industrijoje.
Atsižvelgiant į tai, jog „Nissan“ glaudžiai bendradarbiauja su Prancūzijos „Renault“, japonų gamintoja galėtų pradėti ieškoti bendrų sąlyčio taškų su sportiškus automobilius gaminančia „Alpine“. Ji šiuo metu kuria visiškai naują modelių gamą, kuri būtų paremta visiškai nauja platforma ir technologijomis.
Anksčiau „Alpine“ buvo sukirtusi rankomis su „Lotus“, jog galėtų sumažinti „A110“ modeliui skirtos platformos kūrimo kaštus, tačiau vėliau bendrovė paskelbė, jog „Alpine“ darbus tęs savomis jėgomis.