• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nissan“ yra žinoma dėl keletos dalykų. Automobilių entuziastai šią markę dievina dėl „SX“ ar „Skyline“ modelių, bekelės maniakai „Nissan“ markės automobilius vertina dėl patvarumo ir pravažumo. O kas lieka likusiems? Racionalūs ir paprasti automobiliai.
Kadaise „Nissan“ dėvėjo „Datsun“ vardą, kuris iki šiol kartais siejamas su „Nissan“ markės automobiliais. Tačiau „Nissan“ turėtų dėkoti modeliui, kuris kadaise dėvėjo būtent „Datsun“ markės ženkliuką. Juk „240Z“ iškart tapo kultiniu ir leido pakeisti ne tik „Nissan“ įvaizdį, bet ir sugebėjo gamintoją pakelti iki neregėtų aukštumų. Būtent po „240Z“ debiuto „Nissan“ pradėjo ekspansiją po visą pasaulį.

8848148607_7950d1d544_b
Praėjus trisdešimt penkiems metams po „Datsun 240Z“ debiuto 1968 metais, „Nissan“ nusprendė sukurti automobilį, kuris galėtų prilygti legendiniam modeliui. Taip prieš dešimt metų buvo pristatytas originaliai atrodantis „350Z“. Nors automobilis netapo pačiu populiariausiu segmento atstovu, tačiau sugebėjo pakerėti nemažą kiekį automobilių entuziastų.

8848144939_f13e2ba081_b
Į šį mažą būrelį patenka ir Philipas, kuris savąją zetkę įsigijo 2005 metais. 2005 metų pradžioje jis iš Japonijos persikraustė į Ameriką. Vos tik susiradęs vietą gyventi, Philipas pradėjo ieškoti transporto priemonės su kuria galėtų įsilieti į automobilių tobulinimo kultūrą. Netikėtai gatvėje jis pamatė neįprastai atrodantį „Nissan“ markės automobilį, kuris skleidė gan malonų ausiai garsą.
„Automobilio dydis, valdymo savybės, galia man tiko puikiai. O ir „aftermarket“ detalių taip buvo pakankamai daug.“, - pasakoja Philipas.

8848766648_de25d94e06_b
Pirmoji modifikacija, kurią atliko Philipas buvo „Tanabe“ spyruoklės. Vėliau sekę keli ratlankių komplektai, „bodykit'ai“ ir dar daugybę smulkių detalių, kurios vienaip ar kitaip sugebėjo pakeisti automobilį.
Dabar Philipas priklauso „Low n Slow“ kompanijai, kurios nariai padėjo išpešti tokį ratlankių išvertimą. Philipas teigia, jog tokios konfigūracijos automobiliai Japonijoje važinėja jau nuo 2000 metų. Tad galime suprasti kiek laiko prireikė, kol ši mada ir įgūdžiai atkeliavo iki Europos ir Amerikos.

8848147985_84902c18b2_b
Šiek tiek daugiau informacijos apie modifikacijas :
„C-West“ kapotas, „Nismo V2“ priekinis bamperis, „Veilside“ slenksčiai, „Damd“ difuzorius, LED priekiniai ir galiniai žibintai, „SSR MS“ ratlankiai, „Stance GR“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Battleversion“ specialistų išvertimas, „Energy“ sailenblokai, „Hotchkis“ stabilizatorius, „Grinta“ vairas, „Bride“ sėdynės, „Fujitsubo“ išmetimo sistema.

8848146847_2499b8aef0_b
Kas laukia ateityje? Naujas kėbulo detalių komplektas, platesnės arkos, ekstremalesnis ratų išvertimas, variklio galios didinimas ir pasiruošimas automobilių parodoms.
Nuotraukos - Phillip Awad

„Nissan“ yra žinoma dėl keletos dalykų. Automobilių entuziastai šią markę dievina dėl „SX“ ar „Skyline“ modelių, bekelės maniakai „Nissan“ markės automobilius vertina dėl patvarumo ir pravažumo. O kas lieka likusiems? Racionalūs ir paprasti automobiliai.
Kadaise „Nissan“ dėvėjo „Datsun“ vardą, kuris iki šiol kartais siejamas su „Nissan“ markės automobiliais. Tačiau „Nissan“ turėtų dėkoti modeliui, kuris kadaise dėvėjo būtent „Datsun“ markės ženkliuką. Juk „240Z“ iškart tapo kultiniu ir leido pakeisti ne tik „Nissan“ įvaizdį, bet ir sugebėjo gamintoją pakelti iki neregėtų aukštumų. Būtent po „240Z“ debiuto „Nissan“ pradėjo ekspansiją po visą pasaulį.

8848148607_7950d1d544_b
Praėjus trisdešimt penkiems metams po „Datsun 240Z“ debiuto 1968 metais, „Nissan“ nusprendė sukurti automobilį, kuris galėtų prilygti legendiniam modeliui. Taip prieš dešimt metų buvo pristatytas originaliai atrodantis „350Z“. Nors automobilis netapo pačiu populiariausiu segmento atstovu, tačiau sugebėjo pakerėti nemažą kiekį automobilių entuziastų.

8848144939_f13e2ba081_b
Į šį mažą būrelį patenka ir Philipas, kuris savąją zetkę įsigijo 2005 metais. 2005 metų pradžioje jis iš Japonijos persikraustė į Ameriką. Vos tik susiradęs vietą gyventi, Philipas pradėjo ieškoti transporto priemonės su kuria galėtų įsilieti į automobilių tobulinimo kultūrą. Netikėtai gatvėje jis pamatė neįprastai atrodantį „Nissan“ markės automobilį, kuris skleidė gan malonų ausiai garsą.
„Automobilio dydis, valdymo savybės, galia man tiko puikiai. O ir „aftermarket“ detalių taip buvo pakankamai daug.“, - pasakoja Philipas.

8848766648_de25d94e06_b
Pirmoji modifikacija, kurią atliko Philipas buvo „Tanabe“ spyruoklės. Vėliau sekę keli ratlankių komplektai, „bodykit'ai“ ir dar daugybę smulkių detalių, kurios vienaip ar kitaip sugebėjo pakeisti automobilį.
Dabar Philipas priklauso „Low n Slow“ kompanijai, kurios nariai padėjo išpešti tokį ratlankių išvertimą. Philipas teigia, jog tokios konfigūracijos automobiliai Japonijoje važinėja jau nuo 2000 metų. Tad galime suprasti kiek laiko prireikė, kol ši mada ir įgūdžiai atkeliavo iki Europos ir Amerikos.

8848147985_84902c18b2_b
Šiek tiek daugiau informacijos apie modifikacijas :
„C-West“ kapotas, „Nismo V2“ priekinis bamperis, „Veilside“ slenksčiai, „Damd“ difuzorius, LED priekiniai ir galiniai žibintai, „SSR MS“ ratlankiai, „Stance GR“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Battleversion“ specialistų išvertimas, „Energy“ sailenblokai, „Hotchkis“ stabilizatorius, „Grinta“ vairas, „Bride“ sėdynės, „Fujitsubo“ išmetimo sistema.

8848146847_2499b8aef0_b
Kas laukia ateityje? Naujas kėbulo detalių komplektas, platesnės arkos, ekstremalesnis ratų išvertimas, variklio galios didinimas ir pasiruošimas automobilių parodoms.
Nuotraukos - Phillip Awad

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų