Pavadintas „Nissan Z Nismo“ vardu, stilingai atrodantis kupė Jungtinių Valstijų ir Japonijos rinkose pasirodys dar šių metų rudenį.
Gamintojas tikslią automobilio kaina planuoja paskelbti šiek tiek vėliau, tačiau atsižvelgiant į faktą, jog pradinė „Nissan Z“ kaina Jungtinėse Valstijose siekia 40 tūkst. dolerių, o gerai sukomplektuota modifikacija peržengia ir 50 tūkst. JAV dolerių ribą, galima drąsiai prognozuoti, jog „Nismo“ žaisliukus turintis modelis lengvai perkops 60 tūkst. dolerių ribą.
Kaip ir buvo galima tikėtis, „Nismo“ specialistai atliko keletą reikšmingų patobulinimų, dėl kurių jiems pavyko užtikrinti, jog „Nissan Z Nismo“ kelyje elgtųsi kaip ir pridera šios klasės atstovui.
„Nismo“ į automobilį sumontavo naujus stabilizatorius, standesnes spyruokles ir didesnius, iš naujo sukalibruotus amortizatorius. Prie šių modifikacijų reikėtų papildomai pridėti „Dunlop SP Sport MAXX GT600“ padangas, kurios daugelyje padangų testų laikomos tik stipriomis vidutiniokėmis.
Galiausiai, gerokai didesnio skersmens stabdžių diskai priekyje ir gale turėtų nenuvilti lenktynių trasoje, kur, teoriškai, šis automobilis praleis daugiausiai laiko.
Sportiškiausioje „Nissan Z“ modelio versijoje tūnantis 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis, dviejų turbokompresorių pagalba generuos 420 arklio galių ir 523 Nm sukimo momentą. Arba 20 arklio galių ir 46 Nm daugiau.
Variklio galios ūgtelėjimas – nėra didelis, tačiau „Nissan“ užtikrintai tikina, jog patobulinta variklio, turbokompresoriaus ir variklio alyvos aušintuvo sistemos užtikrina gerokai sklandesnį variklio veikimą. Net ir esant ypatingai didžiulėms apkrovoms.
Modernių sportiškų kupė standartais nekonkurencinga variklio galia, tiesą sakant, nėra pati didžiausia „Nissan Z Nismo“ problema. Dėl sunkiai suvokiamų priežasčių, „Nismo“ inžinieriai nusprendė, jog tyrą vairavimo malonumą teikiantis modelis privalo turėti tik 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Tą pačią, kurią šiandien galima rasti eilėje skirtingų „Mercedes-Benz“ modelių. Pradedant „W205“ kartos C klase ir baigiant „W222“ kartos S klasėje.
„Nismo“ savo sprendimą gina pateikdama kelis faktus. Teoriškai, 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė leidžia išgauti didesnius efektyvumo rodiklius, suteikia vairuotojams naudotis „Launch Control“ sistema, bet kas iš to? Atsižvelgiant į kokią pirkėjų grupę „Nissan Z Nismo“ taikosi, vargu ar toks sprendimas bus sutiktas palankiai.