Erdvėlaivis
Pažvelgus į turimą erdvę, „Audi“ specialistai pradėjo galvoti kaip būtų galima pakeisti tradicinę stabdžių sistemos formulę. Įprastai, nuėmę automobilio ratą pamatome stabdžių diską, stabdžių kaladėles ir ant stabdžių disko „kabantį“ suportą. Akivaizdu, jog naudodami 15 colių skersmens ratą laisvos vietos nesurasime. O gal?
„Audi“ inžinieriai nusprendė stabdžių suportą sumontuoti vidinėje disko dalyje. Neįprasta idėja, bet tolimesniam jos vystymui pritarė visa „Audi V8“ projekte dirbusi komanda.
Šis sprendimas leido padidinti stabdžių disko diametrą iki 309 milimetrų. Jis taip pat leido į „Audi V8“ sumontuoti gerokai didesnius stabdžių diskus už tuomet gamyboje buvusį „Porsche 911“.
Kaip ir pridera, naujos konfigūracijos stabdžių diskas turėjo keletą problemų. Visų pirma – šio stabdžių diskų konstrukcija buvo pernelyg komplikuota. Visų antra – tokio stabdžių disko gamyba buvo pernelyg brangi. Ir trečioji problema – stabdžių diskas darbinę temperatūrą pasiekdavo greičiau, bet ir tuo pačiu greičiau perkaisdavo, tad „Audi“ sugrįžo ten, nuo ko viskas ir prasidėjo.