Legendinio šio modelio DNR suderinimas su naujausiomis technologijomis leido gamintojams užtikrinti dar didesnį našumą tiek bekelėje, tiek važiuojant kasdieniais maršrutais.
Išankstinė naujojo „Land Cruiser“ prekyba Europoje prasidės spalio mėnesį, o pirmieji automobiliai vairuotojus pasieks pirmoje 2024 m. pusėje.
Sukurtas ant GA-F platformos
Naujasis „Land Cruiser“ išsaugojo savo tvirtą klasikinę rėmo konstrukciją. Drauge su didesniuoju „Land Cruiser 300“ (neparduodamas Vakarų Europoje) jie gaminami ant bendrovės „Toyota“ GA-F platformos. Labiausiai jos privalumai išryškėja važinėjant bekele.
Naujasis modelis yra lengvai valdomas. Jis tapo dar patogesnis važiuojant įprastais keliais, nes „Toyota“ laikosi įsipareigojimo nė trupučio neaukoti šio automobilio praktiškumo.
Naujasis visureigio rėmas yra 50 proc. tvirtesnis, o bendras rėmo ir kėbulo standumas išaugo 30 proc. Šie esminiai patobulinimai leidžia pastebimai pagerinti automobilio atsaką į vairuotojo veiksmus ir valdymo savybes, taip pat padidinti važiavimo komfortą. Standartinės pakabos charakteristikos taip pat buvo pagerintos ypatingą dėmesį skiriant didesnei ratų eigai – vienam svarbiausių veiksnių riedant bekele.
„Land Cruiser“ taip pat yra pirmasis šios šeimos atstovas, kuriame įdiegta elektrinė vairo stiprintuvo (EPS) sistema. Ji sumažina atatranką, kurią vairuotojas gali jausti važiuodamas nelygiu paviršiumi, užtikrina sklandesnį vairavimą, tikslesnį grįžtamąjį ryšį ir lengvesnį manevravimą judant bet kokiu greičiu.
Sumontavę elektrinį vairo stiprintuvą, gamintojai naujajame „Land Cruiser“ galėjo įdiegti Eismo juostos laikymosi funkciją, kuri yra „Toyota Safety Sense“ aktyviosios saugos ir pagalbos vairuotojui paketo dalis.
Turės atjungiamą priekinį stabilizatorių
Naujasis „Land Cruiser“ įgijo dar daugiau privalumų bekelėje dėl naujojo atjungiamo priekinio stabilizatoriaus. Ši technologija – SDM (stabilizatorius su atjungimo mechanizmu) – pirmą kartą pritaikyta „Toyota“ modelyje, o vairuotojui ji suteikia galimybę kontroliuoti priekinio stabilizatoriaus būseną naudojant prietaisų skydelyje esantį jungiklį.
Toks lankstumas leidžia drąsiau ir komfortiškiau vairuoti ant sudėtingos dangos ir lengviau valdyti automobilį lekiant įprastais keliais.
„Multi-Terrain Monitor“ ir „Multi-Terrain Select“ sistemų patobulinimai užtikrina didesnę pagalbą važiuojant bekele. „Multi-Terrain Monitor“ suteikia vairuotojui aiškų vaizdą aplink automobilį ir po juo, nes naudoja didelės raiškos vaizdo kamerą bei ekraną. „Multi-Terrain Select“ sistema automatiškai pritaiko automobilio veikimą, kad jis geriausiai atitiktų skirtingas važiavimo bekelėje sąlygas.
Naujos galios sistemos
Automobilyje įrengta galios sistema atspindi bendrovės „Toyota“ siekį, kad visureigis atlieptų tiek žmonių gyvenimo būdą, tiek gyvenamąsias sąlygas. Vertinant šiais aspektais, bene didžiausias svoris tenka patikimumui, ilgaamžiškumui ir tvirtumui bekelėje – savybėms, lėmusioms „Land Cruiser“ reputaciją.
Naujasis „Land Cruiser“ bus pristatytas su 2,8 litro darbinio tūrio turbodyzeliniu varikliu, suprojektuotu taip, kad efektyviai subalansuotų degalų naudojimą ir našumą. Jis išvysto maksimalią 150 kW/204 AG galią, kuri ratams perduodama per naują automatinę aštuonių laipsnių „Direct Shift“ pavarų dėžę, ir gali vilkti iki 3 500 kg sveriančius krovinius.
Vėliau 2025-aisiais debiutuos elektrifikuota galios sistema, kurioje galingas ir našus dyzelinis variklis bus derinamas su 48 voltų švelniojo hibrido technologija.
Su modernumu susipynusi tradicija
Projektuodami naująjį modelį dizaineriai tradicijas išmoningai derino su modernumu. Jų kūrybos vaisius – laikui nepavaldi išvaizda, išduodanti automobilio gebėjimą atlaikyti atšiaurias sąlygas. Stilius taip pat atspindi ir funkcinį grožį, kuris matomas tik geriausiuose profesionalų įrankiuose.
Stambus ir tvirtas siluetas rodo kokybišką naujojo „Land Cruiser“ grįžimą prie ištakų. Kartu jis yra labai praktiškas dėl gamintojų taikyto principo „pirmiausia – funkcija, paskui – forma“. Ropštis bekelėje juo patogiau dėl trumpesnių iškyšų, o raižyti kampai, susiaurinta apatinė kėbulo dalis ir kitos kėbulo detalės sukurtos taip, kad pažeidus jas būtų galima nesunkiai pakeisti.
Žvelgiant iš profilio, „Land Cruiser“ demonstruoja klasikinio dizaino proporcijas ir itin išraiškingas horizontalias linijas. Automobilis yra 4 920 mm ilgio, jo plotis siekia 1 980 mm, aukštis – 1 870 mm, o ratų bazė – 2 850 mm.
Siūloma rinktis penkių arba septynių sėdimųjų vietų saloną. Jo dizainas pabrėžia autentiškojo visureigio stiprumą ir funkcionalumą. Tai liudija tokios detalės kaip horizontaliai išdėstytas prietaisų skydelis ir jungikliai – juos valdyti lengva net ir važiuojant sudėtingomis sąlygomis.
Kuriant visureigį, didžiausias dėmesys buvo teikiamas geram vairuotojo matomumui, tad jo matymo lauką išplečia žemiau montuojamas variklio gaubtas ir horizontalus prietaisų skydelis. Žemesnė šoninių langų linija leido įstatyti didesnius stiklus.