Bene svarbiausias pokytis – nuvažiuojamas atstumas. 52 kWh talpos bateriją turintis „Zoe“ galės nuvažiuoti 390 kilometrų. Jis taip pat turės nuolatinės „DC“ srovės įkrovimą bei 100 kW galingumo elektros motorą, kuris suteiks gerokai smagesnes dinamines savybes.
„R135“ variklio 245 Nm sukimo momentas leidžia nuo 80 iki 120 km/val. įsibėgėti vos per 7,1 sekundes – 2,2 sekundėmis greičiau nei su „R110“ varikliu, o įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. užima mažiau kaip 10 sekundžių. Be to, naujo „Zoe“ maksimalus greitis padidėjo iki 140 km/val.
Kalbant apie įkrovimo galimybes, naujas „Zoe“ yra pats universaliausias įperkamas elektromobilis. Net ankstesnės kartos „Zoe“, kurį galima buvo krauti iki 22 kW siekiančia galia, buvo greičiausiai populiariausiose viešų vietų įkrovimo stotelėse įkraunamas elektromobilis. Jo savybes papildė dar viena inovacija – nuo šiol naujo „Zoe“ akumuliatorių greitojo įkrovimo stotelėse galima įkrauti iki 50 kW siekiančia nuolatine DC srove. Ši greitojo įkrovimo galimybė itin praverčia tolimose kelionėse, ypatingai greitkeliuose. Naujas „Zoe“ yra vienintelis įperkamas elektromobilis rinkoje, galimas su 22 kW kintamos AC srovės ir 50 kW nuolatinės DC srovės įkrovimu.
Namuose naują „Zoe“ nuo 0 iki 100 % galima visiškai įkrauti per 9 h 25 min., naudojant 7 kW „Wallbox“ stotelę, taip pat galima pasinaudoti nustatymo galimybėmis, kad įkrovimas būtų atliekamas palankiausiu laiku ir tarifais.
„Renault“ dizaineriai ypatingai daug dėmesio skyrė salono apdailos kokybei, jo komfortui ir ergonomikai. Minkštos ir švelnios apdailos medžiagos (sėdynių apmušalai yra pagaminti iš 100 % perdirbtų žaliavų) ir matinis atnaujinto prietaisų skydelio paviršius sukuria prabangią, bet jaukią atmosferą. Po 9,3 colių įstrižainės liečiamuoju „Renault“ multimedijos sistemos ekranu yra visiškai nauja centrinė skydelio dalis su pažangiais naujo ZOE sprendimais: elektronine pavarų perjungimo svirtimi, automatiniu stovėjimo stabdžiu, belaidžio įkrovimo vieta ir kt.
Lietuvoje naujos kartos „Zoe“ turėtų pasirodyti 2020 metais.