• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvių startuolis „Commody“ siekia pakeisti tradicinį požiūrį į kolekcionavimą ir žengia į pasaulinę, 800 mlrd. eurų vertės kolekcinių automobilių rinką. Pritraukusi 0,5 mln. eurų investiciją, bendrovė siūlo pirmąją tokio pobūdžio platformą Europoje, leidžiančią tapti retų ir istorinių automobilių bendrasavininku vos nuo 25 eurų – be jokių rūpesčių dėl jų priežiūros ar saugojimo.

20

Lietuvių startuolis „Commody“ siekia pakeisti tradicinį požiūrį į kolekcionavimą ir žengia į pasaulinę, 800 mlrd. eurų vertės kolekcinių automobilių rinką. Pritraukusi 0,5 mln. eurų investiciją, bendrovė siūlo pirmąją tokio pobūdžio platformą Europoje, leidžiančią tapti retų ir istorinių automobilių bendrasavininku vos nuo 25 eurų – be jokių rūpesčių dėl jų priežiūros ar saugojimo.

REKLAMA

Po sėkmingo debiuto 2024 m., kai buvo pristatytas pirmasis automobilis – 2003 m. „Porsche 911 Turbo (996)“, „Commody“ siekia per artimiausius penkerius metus pasiekti 700 tūkst. naudotojų visame pasaulyje.

Kolekciniai automobiliai – ne tik elito privilegija

„Kolekciniai automobiliai – tai daugiau nei transporto priemonės. Tai istorijos fragmentai, inžinerinis menas ir emocijos, jungiančios skirtingas kartas. Kaip „Spotify“ pakeitė muzikos klausymą, taip mes keičiame automobilių kolekcionavimą – viską gali turėti, bet nieko nereikia laikyti garaže“, – sako platformos įkūrėjas ir finansų ekspertas Vilius Oškeliūnas.

„Commody“ naudotojai įgyja teisėtą dalį automobilio nuosavybės, registruotos valstybiniame registre. Automobiliai lieka pas pagrindinį savininką, kuris atsako už jų saugojimą, draudimą ir techninę priežiūrą. Kolekcininkams lieka tik malonioji dalis – turėti dalį legendinio automobilio.

Prieinamas kolekcionavimas ir investicinis potencialas

Startuolio idėją palaikė rizikos kapitalo fondai „Firstpick“, „Coinvest Capital“ ir penki privatūs investuotojai. Pasak V. Oškeliūno, surinktos lėšos bus skirtos platformos plėtrai ir vartotojų patirties gerinimui, orientuojantis į Vakarų Europos ir Skandinavijos rinkas.

REKLAMA
REKLAMA

„Commody“ platforma leidžia ne tik įgyti dalį kolekcinio automobilio, bet ir sekti jo vertės pokyčius. Pirkėjai gali įsigyti dalį automobilio pirminėje prekyboje arba perparduoti turimą dalį kitiems naudotojams, naudodamiesi NFT technologija.

„Tai ne tik emocinis ryšys su svajonių automobiliu, bet ir galimybė dalyvauti rinkoje, kur vertė kyla su metais“, – teigia V. Oškeliūnas.

REKLAMA

Pripažinimas iš investuotojų

„Commody“ idėją palankiai įvertino ir investuotojai. „Coinvest Capital“ vadovė Viktorija Trimbel pabrėžia, kad ši platforma turi potencialo keisti ne tik kolekcionavimo įpročius, bet ir patį požiūrį į nuosavybę.

„Tai naujas žingsnis tradicijų kupinoje ir elitui ilgą laiką priklausiusioje rinkoje. Komanda turi stiprų finansinį pagrindą, o NFT technologija suteikia galimybių eksponentiniam augimui“, – teigia V. Trimbel.

FIRSTPICK partneris Dmitrij Sosunov taip pat pabrėžia globalią tendenciją – realaus pasaulio aktyvų (RWA) frakcionavimą.

REKLAMA
REKLAMA

„Tai natūralus žingsnis po nekilnojamojo turto ir meno rinkų. „Commody“ atveria duris į kolekcinių automobilių pasaulį – ne tik turtingiesiems, bet ir visiems automobilių entuziastams“, – sako D. Sosunov.

Ambicingi planai – ir nauji automobiliai

2024 m. pristatytas 149 000 eurų vertės „Porsche 911 Turbo (996)“ sulaukė nemenko entuziastų susidomėjimo. Jau šiemet planuojama aktyvuoti šio modelio dalių įsigijimo mechanizmą, kad visi rezervavę dalis galėtų oficialiai įgyti jų nuosavybę.

Pasak V. Oškeliūno, šiuo metu vyksta derybos dėl išskirtinių transporto priemonių, kurios papildys kolekciją ir suteiks naudotojams dar daugiau vertingų pasirinkimų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų