Dauguma retų, brangių superautomobilių į viešus kelius išrieda tik per ypatingas progas – kartą ar du per metus. Tačiau „Porsche Carrera GT“ inžinieriai nusprendė surengti „Carrera GT“ demonstraciją lenktynių trasoje.
Atnaujinta pakaba ir naujos pritaikytos padangos
Vien žvelgiant į „Carrera GT“ techninius charakteristikas, gali pasirodyti, kad šis automobilis neturi jokių šansų varžytis su šiuolaikiniais superautomobiliais. Jie – galingesni, aprūpinti sudėtingomis elektroninėmis sistemomis, jie yra aptakesni. Tačiau „Porsche“ inžinieriai nusprendė nepasiduoti.
Jie atnaujino „Carrera GT“ pakabos elementus ir sumontavo specialiai „Porsche“ sukurtas „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangas. Ir... viskas.
Galiausiai, „Porsche“ išsiuntė savo profesionalų vairuotoją Jörgą Bergmeisterį su atnaujintu „Carrera GT“ į Niurburgringo trasą.
Rezultatas pranoko lūkesčius
Niurburgringo trasa nėra gailestinga prastai suprojektuotiems automobiliams. Bet kokie bandymai sutaupyti projektavimo stadijoje vėliau atsispindi stabdžių ir aušinimo sistemų veikime, variklio sklandume ar automobilio elgsenoje posūkiuose. Būtent todėl subtilūs „Carrera GT“ patobulinimai dar labiau stebina, kai pamatai, kokį rezultatą jis užfiksavo Niurburgringe.
Daugiau nei 20 kilometrų ilgio ratą „Carrera GT“ įveikė per 7 min. 12,69 sek. Tai reiškia, kad šis „Porsche“ modelis trasoje yra greitesnis už tokius šiuolaikinius konkurentus kaip „Lexus LFA“, „Porsche 911 GT3“, „BMW M4 CSL“ ir netgi „Porsche Cayman GT4 RS“.
Tai tik dar kartą patvirtina, jog milžiniškai išaugusi automobilių galia nesuteikia visapusiško progreso. Visgi, jie turi vilkti didesnį svorį, kuris turi įtakos visose įmanomose srityse. Bet dabar tiesiog pasimėgaukite atnaujintos „Carrera GT“ pasirodymu Niurburgringe.