Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sekmadienį Džidoje pirmą kartą istorijoje buvo surengtos „Formulės 1“ lenktynės – Saudo Arabijos GP. Jas paženklino skandalingi epizodai ir dramatiška brito Lewiso Hamiltono ir olando Maxo Verstappeno dvikova.
Galiausiai pergale džiaugėsi „Mercedes“ lyderis, visiškai pavijęs „Red Bull“ pilotą bendroje įskaitoje. „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas po lenktynių negailėjo kritikos M.Verstappenui ir pažymėjo, kad olandas savo elgesiu trasoje jau peržengė ribą.
„Nemanau, kad šita situacija jau išspręsta. Telemetrijos duomenys rodo, kad Maxas iš pradžių sulėtėjo, tada pagreitėjo ir tada vėl sulėtėjo. Lewisas nežinojo, kad Maxas ruošiasi jį praleisti. Tuo metu kilo nesusipratimas ir buvo skelbiamos klaidinančios žinutės. Teisėjai turėtų įvertinti Maxo vairavimo stilių. Jis agresyvus, labai agresyvus. Mano nuomone, ribos jau peržengtos. Norime sąžiningos konkurencijos ir švaraus čempionato. Jei Maxas bus greitesnis, mes tai pripažinsime. Tiesiog tai turi būti sąžiningos lenktynės“, - sakė T.Wolffas.
„Mercedes“ vadovas pripažino, kad jiems taip pat užkliuvo teisėjų sprendimas lenktynių pradžioje po važiavimo paskui saugos automobilį parodyti raudonas vėliavas. Taip M.Verstappenas išlošė dvi pozicijas. „Kada reikia skelbti virtualaus saugos automobilio fazę? Kada išleisti saugos automobilį? Kada rodyti raudoną vėliavą? Suprantu, kad teisėjams teko priimti labai sunkius sprendimus, bet lenktynių pradžioje ir mums galėjo pasirodyti, kad teisėjai elgiasi šališkai varžovų atžvilgiu, kai nuvažiavome 2 ratus paskui saugos automobilį ir tada praradome pozicijas“, - aiškino T.Wolffas.
L.Hamiltonas po lenktynių patikino negavęs nurodymo, jog M.Verstappenas ruošiasi jį praleisti: „Negavau tokios informacijos, todėl nesupratau, kas vyksta. Staiga jis sulėtėjo, pradėjo keistai judėti. Pagalvojau apie tai, kas ji galbūt imsis kažkokios beprotiškos taktikos. Tada staigiai pradėjau gauti visokias žinutes. Nespėjau susigaudyti, o Maxas jau buvo nuspaudęs stabdžius ir aš jį kliudžiau. Juk jam nebuvo jokio skirtumo, ar mes finišuosime, ar ne. Bus įdomu, ką dar nuspręs teisėjai“.
Likus paskutinėms sezono lenktynėms tiek M.Verstappenas, tiek L.Hamiltonas turi po 369,5 taško. Tiesa, aukščiau rikiuojasi olandas, nes turi daugiau pergalių šiame sezone (9 prieš 8). Paskutinės – 22-os – sezono lenktynės gruodžio 12 d. vyks Jungtiniuose Arabų Emyratuose – Abu Dabio GP.\
Sekmadienį Džidoje pirmą kartą istorijoje buvo surengtos „Formulės 1“ lenktynės – Saudo Arabijos GP. Jas paženklino skandalingi epizodai ir dramatiška brito Lewiso Hamiltono ir olando Maxo Verstappeno dvikova.
Galiausiai pergale džiaugėsi „Mercedes“ lyderis, visiškai pavijęs „Red Bull“ pilotą bendroje įskaitoje. „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas po lenktynių negailėjo kritikos M.Verstappenui ir pažymėjo, kad olandas savo elgesiu trasoje jau peržengė ribą.
„Nemanau, kad šita situacija jau išspręsta. Telemetrijos duomenys rodo, kad Maxas iš pradžių sulėtėjo, tada pagreitėjo ir tada vėl sulėtėjo. Lewisas nežinojo, kad Maxas ruošiasi jį praleisti. Tuo metu kilo nesusipratimas ir buvo skelbiamos klaidinančios žinutės. Teisėjai turėtų įvertinti Maxo vairavimo stilių. Jis agresyvus, labai agresyvus. Mano nuomone, ribos jau peržengtos. Norime sąžiningos konkurencijos ir švaraus čempionato. Jei Maxas bus greitesnis, mes tai pripažinsime. Tiesiog tai turi būti sąžiningos lenktynės“, - sakė T.Wolffas.
„Mercedes“ vadovas pripažino, kad jiems taip pat užkliuvo teisėjų sprendimas lenktynių pradžioje po važiavimo paskui saugos automobilį parodyti raudonas vėliavas. Taip M.Verstappenas išlošė dvi pozicijas. „Kada reikia skelbti virtualaus saugos automobilio fazę? Kada išleisti saugos automobilį? Kada rodyti raudoną vėliavą? Suprantu, kad teisėjams teko priimti labai sunkius sprendimus, bet lenktynių pradžioje ir mums galėjo pasirodyti, kad teisėjai elgiasi šališkai varžovų atžvilgiu, kai nuvažiavome 2 ratus paskui saugos automobilį ir tada praradome pozicijas“, - aiškino T.Wolffas.
L.Hamiltonas po lenktynių patikino negavęs nurodymo, jog M.Verstappenas ruošiasi jį praleisti: „Negavau tokios informacijos, todėl nesupratau, kas vyksta. Staiga jis sulėtėjo, pradėjo keistai judėti. Pagalvojau apie tai, kas ji galbūt imsis kažkokios beprotiškos taktikos. Tada staigiai pradėjau gauti visokias žinutes. Nespėjau susigaudyti, o Maxas jau buvo nuspaudęs stabdžius ir aš jį kliudžiau. Juk jam nebuvo jokio skirtumo, ar mes finišuosime, ar ne. Bus įdomu, ką dar nuspręs teisėjai“.
Likus paskutinėms sezono lenktynėms tiek M.Verstappenas, tiek L.Hamiltonas turi po 369,5 taško. Tiesa, aukščiau rikiuojasi olandas, nes turi daugiau pergalių šiame sezone (9 prieš 8). Paskutinės – 22-os – sezono lenktynės gruodžio 12 d. vyks Jungtiniuose Arabų Emyratuose – Abu Dabio GP.\