• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„AMG“ dabar yra žinoma kaip sportiškų „Mercedes Benz“ modelių specialistė. Ši divizija tarsi žąsis, kuris nuolatos deda auksinius kiaušinius. Nors „AMG“ daugeliui asocijuojasi su „Mercedes Benz“ markės automobiliais, tačiau ši divizija nuo pat 1999 metų savo gamybos variklius tiekia superautomobilių gamintojai „Pagani“. Taip, tai pačiai kompanijai, kuri gamina ribotos laidos „Zonda“ ar „Huayra“ modelius.
„Pagani“ vardą paminėjome ne šiaip sau. Nors pirmojo „Pagani“ automobilio gamyba prasidėjo 1999 metais, tačiau pirmieji prototipai buvo išbandyti dar 1995 - 1996 metais. Jau tada „Zonda“ turėjo „AMG“ specialistų sukurtą benzininį variklį, kuris daugeliui bus žinomas kaip „M120“. Kadangi šis variklis buvo naudojamas ne tik „Pagani“, bet ir kituose „Mercedes Benz“ modeliuose, vienas iš daugelio yra paslaptingasis „Mercedes S70 AMG“.
Kodėl „S70 AMG“ reikėtų vadinti paslaptingu modeliu? Nes gamintojas apie šį automobilį garsiai nekalbėjo ir įsigyti jį galėjo tik ištikimiausi „Mercedes Benz“ savininkai. Jis oficialiai nebuvo parduodamas ne vienoje „Mercedes Benz“ atstovybėje. Vienintelis būdas jį įsigyti - turėti pažinčių arba turėti didžiulę „Mercedes Benz“ kolekciją.

„AMG“ dabar yra žinoma kaip sportiškų „Mercedes Benz“ modelių specialistė. Ši divizija tarsi žąsis, kuris nuolatos deda auksinius kiaušinius. Nors „AMG“ daugeliui asocijuojasi su „Mercedes Benz“ markės automobiliais, tačiau ši divizija nuo pat 1999 metų savo gamybos variklius tiekia superautomobilių gamintojai „Pagani“. Taip, tai pačiai kompanijai, kuri gamina ribotos laidos „Zonda“ ar „Huayra“ modelius.
„Pagani“ vardą paminėjome ne šiaip sau. Nors pirmojo „Pagani“ automobilio gamyba prasidėjo 1999 metais, tačiau pirmieji prototipai buvo išbandyti dar 1995 - 1996 metais. Jau tada „Zonda“ turėjo „AMG“ specialistų sukurtą benzininį variklį, kuris daugeliui bus žinomas kaip „M120“. Kadangi šis variklis buvo naudojamas ne tik „Pagani“, bet ir kituose „Mercedes Benz“ modeliuose, vienas iš daugelio yra paslaptingasis „Mercedes S70 AMG“.
Kodėl „S70 AMG“ reikėtų vadinti paslaptingu modeliu? Nes gamintojas apie šį automobilį garsiai nekalbėjo ir įsigyti jį galėjo tik ištikimiausi „Mercedes Benz“ savininkai. Jis oficialiai nebuvo parduodamas ne vienoje „Mercedes Benz“ atstovybėje. Vienintelis būdas jį įsigyti - turėti pažinčių arba turėti didžiulę „Mercedes Benz“ kolekciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

S70 AMG (2)


Kadangi, tai buvo ribotos laidos modelis, nenuostabu, jog „AMG“ pagamino tik 112 šio modelio vienetų. Daugelis iš jų iškeliavo į Japoniją, Jungtinius Arabų Emyratus arba Jungtines Amerikos Valstijas.
„S70 AMG“ iš esmės buvo patobulinta ir prailginta „Mercedes S600“ versija. Kaip ir pridera tokio tipo automobiliui, vokiečiai jį aprūpino pačia naujausia komforto įranga. Elektra valdomos, šildomos ir ventiliuojamos sėdynės, dviejų zonų klimato kontrolė, septynios oro pagalvės, savaime užsitamsinantis galinio vaizdo veidrodėlis, didžiulis stoglangis, dvigubi šoniniai stiklai. Tai tik keletas žaisliukų, kuriais galėjo pasigirti „S70 AMG“.
Tačiau daugiausiai dėmesio sulaukė variklis. Po variklio gaubtu slypėjo 7 litrų, 496 arklio galias ir 720 Nm sukimo momentą išvystantis variklis. Su šiuo varikliu automobilis galėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.2 sekundės ir pasiekti 300 km/val. greitį. Vėliau variklio darbinis tūris buvo padidintas iki 7.3 litro. Variklio pajėgumas padidėjo iki 525 arklio galių.

REKLAMA

S70 AMG (3)


Kaip ir visi S klasės „Mercedes Benz“, taip ir šis buvo skirtas tolimoms kelionėms. Nors priekyje buvo sumontuotas beprotiškai galingas motoras, tačiau „AMG“ puikiai žinojo, kad S klasės turi išlikti S klase.
Vienintelis dalykas, kurio nežinome iki šiol - automobilio kaina. Neoficialūs šaltinai teigia, jog kiekvienas norintis įsigyti štai šį monstrą, turėjo sumokėti beveik po vieną milijoną litų.
Galerija

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų