Kadangi, tai buvo ribotos laidos modelis, nenuostabu, jog „AMG“ pagamino tik 112 šio modelio vienetų. Daugelis iš jų iškeliavo į Japoniją, Jungtinius Arabų Emyratus arba Jungtines Amerikos Valstijas.
„S70 AMG“ iš esmės buvo patobulinta ir prailginta „Mercedes S600“ versija. Kaip ir pridera tokio tipo automobiliui, vokiečiai jį aprūpino pačia naujausia komforto įranga. Elektra valdomos, šildomos ir ventiliuojamos sėdynės, dviejų zonų klimato kontrolė, septynios oro pagalvės, savaime užsitamsinantis galinio vaizdo veidrodėlis, didžiulis stoglangis, dvigubi šoniniai stiklai. Tai tik keletas žaisliukų, kuriais galėjo pasigirti „S70 AMG“.
Tačiau daugiausiai dėmesio sulaukė variklis. Po variklio gaubtu slypėjo 7 litrų, 496 arklio galias ir 720 Nm sukimo momentą išvystantis variklis. Su šiuo varikliu automobilis galėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.2 sekundės ir pasiekti 300 km/val. greitį. Vėliau variklio darbinis tūris buvo padidintas iki 7.3 litro. Variklio pajėgumas padidėjo iki 525 arklio galių.
Kaip ir visi S klasės „Mercedes Benz“, taip ir šis buvo skirtas tolimoms kelionėms. Nors priekyje buvo sumontuotas beprotiškai galingas motoras, tačiau „AMG“ puikiai žinojo, kad S klasės turi išlikti S klase.
Vienintelis dalykas, kurio nežinome iki šiol - automobilio kaina. Neoficialūs šaltinai teigia, jog kiekvienas norintis įsigyti štai šį monstrą, turėjo sumokėti beveik po vieną milijoną litų.