Pratęsiant temą apie technologinį pažangumą, naujos kartos modelis bus komplektuojamas su lengviesiems „Mercedes Benz“ automobiliams būdingomis sistemomis: „Distronic“, „Active Brake Assist“, „Active Lane Keeping Assist“, „Attention Assist“, 360 laipsnių vaizdo kamera, šoninį vėją malšinančia sistema. Automobilis taip pat bus komplektuojamas su ženklų atpažinimo sistema, kuri lygiagrečiai veiks su išmania greičio palaikymo kontrole.
Jeigu dabar susikoncentruotume į svarbesnius dalykus – techninę dalį, Vokietijos gamintojas naujos kartos „Sprinter“ gamins su trimis skirtingais transmisijų tipais: galinių, visų varančiųjų ir priekinių. Modeliai su priekinių varančiųjų ratų pavara bus ilgo modifikacijų sąrašo apačioje – tai bus bazinės ir pigiausios modelio versijos, kurios bus komplektuojamos su 6 laipsnių mechanine, 7 laipsnių dvigubos sankabos arba su visiškai nauja 9 laipsnių automatine pavarų dėže. Pastaroji nebus identiška toms, kurias galime surasti C ar S klasės modeliuose. Tai bus tradicinis hidraulinis automatas.
Automatinės pavarų dėžės bus poruojamos tik su galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavaromis. Naudojant „4Matic“ režimą, 35 procentai variklio galios bus siunčiama į priekinę ašį, o į galinę - 65 procentai.
Variklių gamoje – daugeliui puikiai pažįstami motorai. „Sprinter“ bus gaminamas su vienu iš kelių skirtingų keturių ir šešių cilindrų jėgos agregatų. Pats pajėgiausias motoras bus 3 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų, galinčiu pasiekti 190 arklio galias ir 440 Nm sukimo momentą 1600 - 2600 sūkių diapazone.
Taupesnių variklių gamoje bus 2,1 litro darbinio tūrio širdis, kuri bus poruojama su priekinių arba galinių varančiųjų ratų pavara. Motorai su priekinių ratų pavara bus gaminami su trimis skirtingais galios lygiais: 114, 143 ir 177 arklio galių. Tuo tarpu varikliai tinkantys galinių varančiųjų ratų pavarai, taip pat bus siūlomi su trimis galios lygiais: 114, 143 ir 163 AG.
2019 metais „Sprinter“ šeimą papildys ir elektra varomas furgonas. Nors gamintojas elektrinio „Sprinter“ charakteristikų neatskleidė, tačiau atsižvelgiant į tai, jog „e-Sprinter“ bus gaminamas kartu su „e-Vito“, gali būti, jog jis turės tą pačią 41,4 kWh galingumo bateriją, leidžiančią nuvažiuoti iki 150 kilometrų distanciją.
Vienas populiariausių savo segmento komercinių automobilių bus gaminamas su šešiais skirtingais kėbulo tipais.
„Mercedes Benz“ sprendimas pradėti gaminti versiją su priekinių varančiųjų ratų pavara turėtų atsipirkti su kaupu, nes Vokietijoje pigiausia „Sprinter“ versija kainuos nuo 19 990 eurų (be PVM).
Ką apie naująjį „Sprinter“ mano mūsų bičiuliai – „Keleivistai“?
Kas tai „Keleivistai“? Tai Mindaugas ir Paulius, kurie beveik kiekvieną dieną susiduria su tokio tipo automobiliais. Vieni būna mažesni, kiti - didesni arba milžiniški. Su vienais automobiliais jie yra išvažinėję visą Lietuvą, su kitais - beveik visą Europą.
Jie mums padėjo išbandyti naujos kartos „
Volkswagen Crafter“ bei šiek tiek mažesnį „
Toyota ProAce“. Tad turėdami progą, šių dviejų vaikinų nusprendėme paklausti jų nuomonės apie naująjį „Sprinter“.
„Jeigu atvirai – mūsų pirmasis įspūdis nebuvo toks, kokio tikėjomės. Šaunu, jog pakeitė automobilio dizainą: priekinius ir galinius žibintus, radiatoriaus groteles. Na, dar pastebėjome, jog pakeitė durų rankenėles. Ne revoliucija, bet evoliucija – tikrąją ta žodžio prasme.“
„Žvelgiame į vidų. Iškart pastebėjome, jog perkant modelį su automatine pavarų dėže, viduje atsiranda du papildomi puodelių laikikliai, vietoj pavarų perjungimo svirties, o tai reiškia, jog aplink priekinę panelę būna net 6 puodelių laikikliai, tik nežinau kam?“
„Tęsiant pastabas apie vidų – multifunkcinis vairas mums atrodo per stipriai apkrautas nereikalingais mygtukais. Prietaisų skydelis – stiprus žingsnis į priekį, ypač jeigu lygintume su paskutiniais „Sprinter“ modeliais. Bendras interjero įspūdis – geras ir tikrai vertas pagyrų, tačiau vėliau supratome, jog tai buvo aukščiausia komplektacija.“
„Pirkdamas bazinį modelį, gauni vairą ir bėgių rankeną – viskas. Žvelgiant į vairuotojo vietą, neatrodo, jog buvo padaryta daugiau patogių sprendimų kaip „Volkswagen Crafter“ modelyje. Atsirado tik kelios naujos erdvės daiktams ir viskas.“
„Tad koks tas mūsų pirmasis įspūdis? Kaip matote patys – ne pats geriausias. Žinoma, galutinį verdiktą pateiksime, kuomet automobilis pasirodys Lietuvoje. Jeigu inžinieriai didžiulį dėmesį skyrė važiavimo savybėms, komfortui, garso izoliacijai ir patikimumo gerinimui, mes tikrai sugebėsime atleisti anksčiau minėtas klaidas.“