Sukurti visiškai naują platformą kainuoja ne vieną milijoną litų, todėl daugelis automobilių gamintojų pradeda bendradarbiauti su savo konkurentais.
Ne išimtis buvo ir Mercedes Benz, kuri nusprendė mažiausius markės modelius aprūpinti priekinių varomųjų ratų pavara.
Daimler koncerno vadovas Dieteris Zetsche atskleidė, kad dar prieš pasirašant bendradarbiavimo sutartį su Renault-Nissan koncernu, vokietis kalbėjosi su dar keliais potencialiais partneriais.
Vienas ryškiausių automobilių industrijos personų, prieš maždaug penkis metus sėdėjo prie apskrito stalo kartu su BMW, Fiat ir net Volkswagen vadovais. Vis dėlto, dėl neaiškių priežasčių, Daimler nusprendė pasirinkti Renault-Nissan aljansą su kuriuo šiuo metu kuria naujos kartos benzininius variklius.
Jūsų nuomone, kuris gamintojas būtų geresnis Mercedes Benz partneris? BMW? Fiat? Volkswagen?
Sukurti visiškai naują platformą kainuoja ne vieną milijoną litų, todėl daugelis automobilių gamintojų pradeda bendradarbiauti su savo konkurentais.
Ne išimtis buvo ir Mercedes Benz, kuri nusprendė mažiausius markės modelius aprūpinti priekinių varomųjų ratų pavara.
Daimler koncerno vadovas Dieteris Zetsche atskleidė, kad dar prieš pasirašant bendradarbiavimo sutartį su Renault-Nissan koncernu, vokietis kalbėjosi su dar keliais potencialiais partneriais.
Vienas ryškiausių automobilių industrijos personų, prieš maždaug penkis metus sėdėjo prie apskrito stalo kartu su BMW, Fiat ir net Volkswagen vadovais. Vis dėlto, dėl neaiškių priežasčių, Daimler nusprendė pasirinkti Renault-Nissan aljansą su kuriuo šiuo metu kuria naujos kartos benzininius variklius.
Jūsų nuomone, kuris gamintojas būtų geresnis Mercedes Benz partneris? BMW? Fiat? Volkswagen?