• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mercedes-Benz EQXX“ vardu pavadintas modelis pagerino elektromobilių našumo rekordą. Pilnai funkcionuojantis prototipas sugebėjo su viena įkrova nuvažiuoti 1 010 kilometrų, 100 kilometrų vidutiniškai suvartodamas tik 7,4 kWh energijos. 

Mercedes-Benz EQXX“ vardu pavadintas modelis pagerino elektromobilių našumo rekordą. Pilnai funkcionuojantis prototipas sugebėjo su viena įkrova nuvažiuoti 1 010 kilometrų, 100 kilometrų vidutiniškai suvartodamas tik 7,4 kWh energijos. 

REKLAMA

Tai – jau trečias kartas, kuomet „Mercedes-Benz EQXX“ prototipas sugebėjo pademonstruoti įspūdingus efektyvumo rodiklius. Be to, tai jau yra antras kartas, kuomet „EQXX“ su viena įkrova sugebėjo nuvažiuoti daugiau nei 1 000 kilometrų. 

Šį kartą 1 010 kilometrų distancija buvo įveikta per 14 valandų ir 42 minutes (važiavimo trukmė – 12 valandų ir 45 minutės). Gamintojas tvirtina, jog šis atstumas buvo įveiktas vidutiniu 68,7 km/val. greičiu. 

Automobiliui pasiekus Saudo Arabijos sostinėje buvusį galutinį tašką, „EQXX“ prietaisų skydelyje buvo matyti, jog elektromobilis dar gali nuvažiuoti 309 kilometrus. 

REKLAMA
REKLAMA

Anksčiau surengtuose „EQXX“ žygiuose, automobilis demonstravo panašaus našumo rodiklius. Štai, kelionėje iš Štutgarto į Kasį (1 008 km) arba iš Štutgarto į Silverstouną (1 202 km), elektromobilis 100 kilometrų vidutiniškai pareikalaudavo atitinkamai  8,7 kWh ir 8,3 kWh energijos. 

REKLAMA

„Mercedes-Benz“ teigia, jog trečios kelionės metu automobilis turėjo važiuoti ne tik judriomis ir sausakimšos didmiesčių gatvėmis. Automobilis taip pat važiavo greitkeliu, dykumose esančiais užmiesčių keliais. „Mercedes-Benz“ neslepia, jog geriausias būdas išbandyti „EQXX“ pritaikytus sprendimus yra mišrios ir realistiškos važiavimo sąlygos. 

Kelionės metu „Mercedes-Benz“ inžinieriai taip pat analizavo baterijos aušinimo sistemos veikimą bei ant automobilio stogo esančių saulės modulių efektyvumą. Važiuodami saulėtais Saudo Arabijos keliais, saulės moduliai sugebėjo sugeneruoti 1,8 kWh energijos, kuri nuvažiuojamą atstumą padidino 24 kilometrais. 

REKLAMA
REKLAMA

„Mercedes-Benz“ pabrėžia, jog visos kelionės metu buvo naudojama oro kondicionavimo sistema, kuri yra viena pagrindinių prastesnių efektyvumo rodiklių kaltininkė.  Vis dėlto, „EQXX“ automobilyje esanti sistema padarė tokį mažą poveikį bendrą efektyvumui, bendrovė neslepia, jog prototipe naudotas šilumos siurblys ir kiti sprendimai bus pritaikyti naujos kartos „Mercedes-Benz CLA“.

„Mercedes-Benz EQXX“ naudoja 100 kWh talpos bateriją. Galinius ratus suka vienas elektros motoras, išvystantis 245 arklio galias. 

Iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 6,8 sekundės ir pasiekia vos 140 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų