Dėl neįprastai kompaktiškų išmatavimų bei mažesnės talpos baterijos, šis elektromobilis sveria 1750 kilogramų. Nors bendrais automobilių standartais tai nėra mažas rodiklis, tačiau kitų elektromobilių tarpe „Mercedes Vision EQXX“ yra vienas lengviausių savo klasės atstovų.
Įspūdingu oro pasipriešinimo koeficientu (cx = 0,17) pasižymintis „Mercedes-Benz“ turi 150 kW galios elektros variklį, kuris energiją siurbčioja iš baterijos, kurios talpa yra artima 100 kWh. Gamintojas nepateikia tikslaus skaičiaus, tačiau pabrėžia, kad buvo siekiama, jog talpa neviršytų minėtų 100 kWh.
Akumuliatorius yra perpus mažesnis ir 30 proc. lengvesnis už panašios talpos akumuliatorių, naudojamą serijiniame „EQS“, ir sveria 495 kilogramus, įskaitant akumuliatorių laikantį rėmą.
Automobilių gamintojas kalba apie didesnį energijos tankį, didesnį silicio kiekį ir pažangią sudėtį, susijusią su efektyviu akumuliatoriumi. Automobilyje taip pat naudojama 900 V architektūra.
Taupyti energiją padeda ant stogo įrengta saulės baterija, kuri kaupia energiją atskirame akumuliatoriuje ir maitina transporto priemonėje esančias sistemas ir elektronikos prietaisus, pvz., oro kondicionierių, žibintus ir informacines ir pramogines sistemas. Įdomi ir multimedijos sistema, kurioje naudojamas didžiulis 47,5 colio ekranas, užimantis beveik visą prietaisų skydelį ir turintis 8K raišką.
Viduje yra keturios sėdynės, įvairios tvarios medžiagos ir modernios technologijos. Pavyzdžiui, automobilio gamyboje buvo naudojami tvarūs plastiko pakaitalai, pagaminti iš sąvartynų atliekų, įskaitant išmestą maistą, mišrų plastiką ir kūdikių sauskelnes.
„Vision EQXX“ šiuo metu yra tik eksperimentinis, demonstracinis automobilis, tačiau „Mercedes-Benz“ teigia, kad šis modelis pademonstruoja kaip netolimoje ateityje atrodys naujos kartos „Mercedes-Benz“ automobiliai.