1988 - 1993 : „Mercedes Benz 190 E 2.5-16 EVO 2“
Kai „DTM“ čempionate pasirodė „EVO 2“, gamyklinė „Mercedes Benz“ ir gausus kiekis privačių komandų nuo 1988 iki 1993 metų iškovojo daugiau kaip 50 pergalių.
Tuo tarpu Klauso Ludwigo vairuojamas „EVO 2“ iškovojo čempionų titulą. Šio sportininko laimėtas titulas buvo labai svarbus ne tik pačiam lenktynininkui, bet ir „Mercedes Benz“ komandai, nes tai buvo pirmasis „DTM“ trofėjus.
1994 - 1996 : „Mercedes Benz“ C klasė
„AMG“ specialistų paruošta C klasė buvo dar sėkmingesnė negu „EVO 2“. Tiesą sakant, būtent šis bolidas buvo pats sėkmingiausias „Mercedes Benz“ emblemą dėvėjęs automobilis.
Šio bolido pagalba „Mercedes Benz“ iš 159 lenktynių laimėjo 85. Tai yra įspūdingas rezultatas, kurio iki šiol nesugebėjo pagerinti ne vienas „DTM“ čempionate dalyvavęs atletas.
2000 - 2003 : „Mercedes Benz CLK“
2000-ieji tapo „DTM“ čempionato sugrįžimo metais. „Mercedes Benz“ sutikusi dalyvauti naujo formato lenktynėse, į jas atsivežė konkurencingai atrodantį „CLK“.
Per trejus metus, keletas gabių pilotų „Mercedes Benz“ ekipoms atnešė 30 pergalių. Vien 2001 metais „CLK“ laimėjo aštuonis etapus iš dešimties. Paskutiniame 2003 metų sezone, sportiškumą akcentuojantis „CLK“ laimėjo devynis etapus iš dešimties.
2004-2015: „Mercedes Benz“ C klasė
Per daugiau kaip dešimt metų, Vokietijoje (ir netik) vykstančiose varžybose „Mercedes Benz“ dalyvavo su keliomis skirtingomis C klasės bolido evoliucijomis. Iš viso jų buvo tik trys.
Pati sėkmingiausia evoliucija buvo trečioji, kuri lenktynių trasose pasirodė 2012 metų sezone. Tuomet „Mercedes Benz“ atsisakė sedano kėbulo ir jį iškeitė į kupė.
Trečioji evoliucija padės „Mercedes Benz“ ekipai iškovoti 8 pergales, 7 „Pole“ pozicija, užfiksuoti 10 greičiausių lenktynių trasos įveikimo ratų ir 22 kartus leido „Mercedes Benz“ pilotams užlipti ant podiumo.
I EVOLIUCIJA
II EVOLIUCIJA