• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„McLaren“ sporto direktorius Samas Michaelas atskleidė, kad Sergio Perezo avariją sukėlė kritusi priekinių padangų temperatūra.
Meksietis po pirmųjų penktadienių treniruočių pabaigos važiavo atgal į garažą, tačiau sėkmingai jo nepasiekė. Jis išslydo ant žvyro ir trenkėsi į barjerus.
„Problemą sukėlė tai, kad padangos buvo gana nusidėvėjusios. Jis nuvažiavo lėtą sektorių ir priekinių padangų temperatūra smarkiai krito, todėl jis prarado sukibimą. Kalbant atvirai, mes paskutiniame rate tikriausiai turėjome jį įspėti“, - aiškino S.Michaelis.
Vis dėl to „McLaren“ labai nesureikšmino šio incidento. Avarijoje buvo pažeistas senos specifikacijos priekinis sparnas, todėl didelių nuostolių komanda nepatyrė.
„Priekinis sparnas ir nosis buvo atsarginės. Todėl tai yra gana gerai, be abejo, nenorėjome, kad taip atsitiktų“, - sakė S.Michaelis.

„McLaren“ sporto direktorius Samas Michaelas atskleidė, kad Sergio Perezo avariją sukėlė kritusi priekinių padangų temperatūra.
Meksietis po pirmųjų penktadienių treniruočių pabaigos važiavo atgal į garažą, tačiau sėkmingai jo nepasiekė. Jis išslydo ant žvyro ir trenkėsi į barjerus.
„Problemą sukėlė tai, kad padangos buvo gana nusidėvėjusios. Jis nuvažiavo lėtą sektorių ir priekinių padangų temperatūra smarkiai krito, todėl jis prarado sukibimą. Kalbant atvirai, mes paskutiniame rate tikriausiai turėjome jį įspėti“, - aiškino S.Michaelis.
Vis dėl to „McLaren“ labai nesureikšmino šio incidento. Avarijoje buvo pažeistas senos specifikacijos priekinis sparnas, todėl didelių nuostolių komanda nepatyrė.
„Priekinis sparnas ir nosis buvo atsarginės. Todėl tai yra gana gerai, be abejo, nenorėjome, kad taip atsitiktų“, - sakė S.Michaelis.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų