• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar kada nors esate girdėję apie tokį automobilį kaip Volkswagen Fridolin? O galbūt jums ką nors sako Type 147 Kleinlieferwagen? Jeigu ne - leiskite supažindinti su labai, labai senu Volkswagen markės mikroautobusiuku. 
1962 metais Vokietijos pašto paslaugų tiekėjai išsiuntė prašymą Volkswagen, kad sukurtų specialią transporto priemonę, kuri atitiktų paštininkų poreikius. Reikalavimai buvo dideli, biudžetas labai mažas, tad kaip manote, ar Volkswagen turėjo labai daug kūrybinės laisvės? Žinoma, kad ne.
Volkswagen kaip pagrindą paėmė legendinį Beetle (Type 15), šiek tiek sustiprino ir praplatino jo struktūrą. Variklis, pavarų dėžė ir ašys buvo pasiskolinto iš Beetle Type 1. Žibintai buvo paimti iš Volkswagen 1500, o bagažinės dangtis atkeliavo iš Volkswagen Transporter (Type 2).
Po dviejų metų darbo, vokiečiai pristatė juokingą vardą turintį autobusiuką, kuris buvo pardavinėjamas Vokietijos ir Šveicarijos pašto filialams.
Nuo 1964 iki 1974 metų, Volkswagen pagamino 6139 šio modelio vienetus.

Ar kada nors esate girdėję apie tokį automobilį kaip Volkswagen Fridolin? O galbūt jums ką nors sako Type 147 Kleinlieferwagen? Jeigu ne - leiskite supažindinti su labai, labai senu Volkswagen markės mikroautobusiuku. 
1962 metais Vokietijos pašto paslaugų tiekėjai išsiuntė prašymą Volkswagen, kad sukurtų specialią transporto priemonę, kuri atitiktų paštininkų poreikius. Reikalavimai buvo dideli, biudžetas labai mažas, tad kaip manote, ar Volkswagen turėjo labai daug kūrybinės laisvės? Žinoma, kad ne.
Volkswagen kaip pagrindą paėmė legendinį Beetle (Type 15), šiek tiek sustiprino ir praplatino jo struktūrą. Variklis, pavarų dėžė ir ašys buvo pasiskolinto iš Beetle Type 1. Žibintai buvo paimti iš Volkswagen 1500, o bagažinės dangtis atkeliavo iš Volkswagen Transporter (Type 2).
Po dviejų metų darbo, vokiečiai pristatė juokingą vardą turintį autobusiuką, kuris buvo pardavinėjamas Vokietijos ir Šveicarijos pašto filialams.
Nuo 1964 iki 1974 metų, Volkswagen pagamino 6139 šio modelio vienetus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen-Typ-147-Fridolin-19-fotoshowImageNew-d2e54b0-368075


Išsiaiškinę kas per daiktas yra Volkswagen Type  147 Kleinli.... Pakalbėkime apie įdomesnius dalykus - šiek tiek beprotišką autobusiuko projektą su W12 varikliu.
Turime reikalą su gabiu olandu, kuris nusprendė naujam gyvenimui prikelti seną paštininkų automobilį. Frazė - prikelti antram gyvenimui čia skamba kaip anekdotas, nes senasis autobusiukas taps asfaltą draskančiu hot rod'u.
Reikėtų pradėti nuo svarbiausio - variklio. Šitas vaikinukas nusprendė įsigyti 12 cilindrų, šešių litrų darbinio tūrio agregatą, kuris išvysto 450 arklio galių. Audi ir Volkswagen markės gerbėjams turėjo ką tik sužibėti akys, nes šis agregatas buvo montuojamas į Audi Q7 ir Volkswagen Touareg.

REKLAMA

1382129_407089452751342_103195721_n


Pagrindinė šio projekto mintis - dar niekur nematytas hot rod'o projektas. Vyras į paštininkams skirtą mašiną sumontavo ne tik W12  motorą, bet ir keturių varomųjų ratų sistemą, kurią jis pasiskolino ši Audi A8.
Tai reiškia, kad šis „mažylis“ turi 450 arklio galių kaimenę, 600 NM sukimo momentą ir keturių varomųjų ratų sistema!
Iš tikro daug papasakoti apie šį projektą nereikia, nes viską pasako nuotraukos ir nedraugiškas W12 variklio skambesys.

1467360_407421706051450_1073372160_n





1400525_729640837050300_1960060747_o


Parodykite savo automobilį! Siųskite savo automobilių nuotraukas :
[email protected] arba įkelkite patys specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle :
https://mano.automanas.lt

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų