Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Volkswagen Golf“ yra vienas iš tų automobilių, kuris turi didžiulį gerbėjų ir kritikų būrį. Vieniems šis vokiškas hečbekas patinka dėl santūrios išvaizdos, protingai išplanuoto interjero, pigios eksploatacijos ir ištvermingumo.
Per ilgą „Golf“ gyvenimo laikotarpį, automobilį sukūrę „Volkswagen“ inžinieriai niekada neišdrįso kardinaliai pakeisti populiaraus modelio recepto. Kiekviena modelio karta turėjo būti idealia transporto priemone leidžianti nusigauti iš taško A į tašką B, o ne didžiulis emocijų krepšys, kuris kiekvieną kelionę paverstų tikru nuotykiu.
Kadangi „Golf“ yra kaip puikus įrankis, sugebantis pagelbėti kiekvienoje gyvenimiškoje situacijoje, automobilius dievinantys automanai labai dažnai mėgsta pakeisti „Volkswagen“ inžinierių receptą ir tokiu būdu įpūsti gyvybės kelerių metų ar keletos dešimtmečių senumo automobiliui.
D.Britanijoje gyvenantis automanas yra vienas iš tų, kuris mėgsta erzinti gamintojus. Jis į savo mylimą pirmos kartos „Golf“ iš pradžių sumontavo 2.8 litro, 6 cilindrų motorą, kuris buvo montuojamas į „Corrado“ ar trečios kartos „Golf“ modelius. Tačiau taip pat buvo iki šiol. Dabar vaikinui priklausančiame automobilyje stūkso modernesnis, pajėgesnis ir aštriau skambantis 3.2 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų agregatas.
„Volkswagen Golf“ yra vienas iš tų automobilių, kuris turi didžiulį gerbėjų ir kritikų būrį. Vieniems šis vokiškas hečbekas patinka dėl santūrios išvaizdos, protingai išplanuoto interjero, pigios eksploatacijos ir ištvermingumo.
Per ilgą „Golf“ gyvenimo laikotarpį, automobilį sukūrę „Volkswagen“ inžinieriai niekada neišdrįso kardinaliai pakeisti populiaraus modelio recepto. Kiekviena modelio karta turėjo būti idealia transporto priemone leidžianti nusigauti iš taško A į tašką B, o ne didžiulis emocijų krepšys, kuris kiekvieną kelionę paverstų tikru nuotykiu.
Kadangi „Golf“ yra kaip puikus įrankis, sugebantis pagelbėti kiekvienoje gyvenimiškoje situacijoje, automobilius dievinantys automanai labai dažnai mėgsta pakeisti „Volkswagen“ inžinierių receptą ir tokiu būdu įpūsti gyvybės kelerių metų ar keletos dešimtmečių senumo automobiliui.
D.Britanijoje gyvenantis automanas yra vienas iš tų, kuris mėgsta erzinti gamintojus. Jis į savo mylimą pirmos kartos „Golf“ iš pradžių sumontavo 2.8 litro, 6 cilindrų motorą, kuris buvo montuojamas į „Corrado“ ar trečios kartos „Golf“ modelius. Tačiau taip pat buvo iki šiol. Dabar vaikinui priklausančiame automobilyje stūkso modernesnis, pajėgesnis ir aštriau skambantis 3.2 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų agregatas.