Praėjusį mėnesį prie „Maserati“ markės valdymo sugrįžo Haraldas Westeris, kuris istoriškai svarbiam gamintojui vadovavo nuo 2008 iki 2016 metų.
„Haraldas Westeris puikiai supranta šio prekinio ženklo esmę, tikslą ir kokio pobūdžio automobilius Maserati privalo gaminti“, – priduria Mike'as Manley.
Harladui Westeriui sugrįžus į „Maserati“, ilgametis „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas iškart į savo gretas prisiviliojo „Ferrari“ pardavimų vadovą – Jean-Philippe Leloup.
Pagrindinė problema – kukli modelių gama
Automobilių pramonės ekspertai ir analitikai mano, jog „Maserati“ markės problema – labai lengvai išsprendžiama.
„JATO Dynamics“ analitikas, Felipe Munozas, vertindamas „Maserati“ situaciją įžvelgia dvi ryškias problemas. Pirmoji – per maža modelių gama, kuri dabar nebėra konkurencinga pasauliniame kontekste. Antroji problema – gamintojas niekada nesugebėjo įgyvendinti anksčiau užsibrėžtų planų.
Pagal 2014-2018 metų „Fiat-Chrysler“ koncerno verslo planą, „Maserati“ modelių gamoje turėjo atsirasti „Alfieri“ kupė ir kabrioletas, naujos kartos „GranTurismo“ ir „GranCabrio“, ir „Maserati“ superautomobilis. Iki šiol neišvydome ne vieno.
Pagal dabartinį „Maserati“ planą, iki 2022 metų turėtume išvysti „Alfieri“ kupė ir kabrioletą, kompaktiškesnį „SUV“ tipo automobilį.