„Maserati“ genuose ir gilioje istorijoje užprogramuotas sportiškumas ir aistra greičiui bėgant laikui tik stiprėja. Tiek „GranTurismo“, tiek „GranCabrio“ turi 4,7 l darbinio tūrio V8 variklį, kuris be jokių papildomą oro padavimą užtikrinančių turbinų ar kompresorių sugeba pasiekti net 460 AG ir 520 Nm sukimo momentą. Dar vienas iškalbingas faktas, kad šie varikliai rankomis surenkami „Ferrari“ gamykloje Maranele. Tokiu būdu užtikrinamas ne tik visapusiškas autentiškumas, tačiau ir pati aukščiausia agregatų kokybė. Variklis savo galią į galinius ratus perduoda per šešių pavarų automatinę „ZF“ greičių dėžę. Taigi pristatymui Gudvudo greičio festivalis, kuriame demonstruojami patys greičiausi, brangiausi ir unikaliausi pasaulio automobiliai, buvo pasirinktas neatsitiktinai.
Dėl atnaujintos išvaizdos, modeliai tapo ne tik dar labiau traukiantys akį, bet ir gerokai aerodinamiškesni. Tai reiškia geresnę kuro ekonomiją ir dar aukštesnį komforto lygį dėl sumažėjusio vėjo triukšmo. Atnaujintų modelių salone patogu kaip ir anksčiau, tik naujų technologinių sprendimų pasirinkimas gerokai platesnis. Technologijų mėgėjams patiks naujas 8,4 colio lietimui jautrus ekranas automobilio funkcijoms valdyti, kokybišką garsą užtikrins aukščiausio lygio „Harman Kardon“ garso įranga. Automobilius bus galima derinti su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programomis išmaniuosiuose telefonuose.
Atnaujintas „Maserati GranTurismo“ galės būti „Sport“ arba „MC“ komplektacijos. „Sport“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 4,8 sekundės ir galės pasiekti maksimalų 299 km/h greitį. Šiek tiek lengvesnis „MC“ bus greitesnis. Iki 100 km/h įsibėgės per 4,7 sekundės, o maksimalus greitis sieks 301 km/h.
Automobiliai į gatves išriedės 2018-ųjų pradžioje.