Iki varžybų likus kelioms dienoms jų organizatoriai tvirtina, kad renginiui jau yra pasiruošę ir laukia ne tik gausaus būrio dalyvių, bet ir žiūrovų. Dalyvių čia lauks jiems puikiai pažįstama Ramygalos trasa, kuri pasižymi išskirtine savo konfigūracija – greitais posūkiais po tiesių atkarpų bei viena, kiek lėtesne, tačiau meistriškumo reikalaujančia trasos dalimi. Kaip teigia varžybų organizatorius, sporto klubo „Ekrosas“ vadovas Egidijus Česnelis, bus pasirūpinta ir žiūrovais – jų laukia ne tik puikios pozicijos varžybų stebėjimui, bet ir visa reikiama infrastruktūra.
„Žiūrovams tereikia atsinešti gerą nuotaiką, o daugiau viskuo mes pasirūpinome. Vyks prekyba maistu, gėrimais, bus pastatyti tualetai. Pasirūpinome ir žiūrovų zonomis, kuriose nupjauta žolė. Mūsų trasa pasižymi tuo, kad varžybas galima stebėti nuo aukštų kalvų, esančių aplink trasą. Tai garantuoja ne tik saugumą, bet ir puikų matomumą. Trasa bus kaip ant delno, todėl bus galima matyti visas kovas. Jas, be abejo, stebėti padės ir ilgametis autokroso komentatorius, tad žiūrovai tikrai nestokos išsamios, o ne paviršutiniškos informacijos apie tai, kas vyksta trasoje.
Daug dėmesio skyrėme ir pačiai trasos dangai, kad kuo geresnes sąlygas lenktyniauti turėtų čia atvyksiantys dalyviai. Trasa išlyginta, tvirta. Tinkami orai buvo ne tik trasos ruošimui, bet džiugina ir prognozės varžybų sekmadieniui. Lietaus neprognozuojama, o tai reiškia, kad turėsime puikias sąlygas lenktyniauti“, - sakė Egidijus Česnelis.
Šiuo metu išankstinėje registracijoje paraiškas varžyboms pateikė 37 dalyviai, tačiau organizatoriai prognozuoja, kad jų skaičius turėtų perkopti 40, mat sąraše dar nėra kai kurių potencialių Aukštaitijos kroso taurės dalyvių, kurie prieš sezoną deklaravo kovosiantys dėl taškų šių metų sezone.
Ramygaloje dalyviai bus suskirstyti į šias klases: 1600 J, 1600, 2000, 3000 RWD, Open 2500, „SuperCars“ ir 2000 Super.
Kol kas daugiausiai paraiškų pateikta klasėje 2000. Čia registruota jau 14 lenktynininkų. Verta paminėti Vytautą Tumasą, kuris nusprendė šiose varžybose tuo pačiu automobiliu startuoti net dviejose klasėse – 1600 ir 2000. Kad Vytautas Tumasas nestokoja greičio – niekam abejonių nekyla, tačiau toks statymas startuoti per dvi klases yra išties rizikingas. Ištikus nesėkmei tektų atsisveikinti su ambicijomis abiejose įskaitose. Visgi Vytauto Tumaso „Opel Corsa“ nėra tas automobilis, kuris dažnai iš trasos grįžta ant tempimo lyno, tad susiklosčius idealiam scenarijui Vytautas Tumasas iš Ramygalos galėtų grįžti su dviem taurėmis. Kokios prabos – priklausys ne tik nuo jo paties, bet ir nuo varžovų.
1600 klasėje jam teks kovoti su praėjusiame etape triumfavusiu Luku Kovera, antrą vietą Kupiškyje iškovojusiu, šiemet smarkiai pagreitėjusiu Mariumi Kilbauskui bei namų trasoje startuosiančiu Gyčiu Zabiela. Pastarasis praėjusiais metais Ramygaloje, savo namų trasoje pasižymėjo efektingu virtimu, po kurio teko keisti automobilio kėbulą. Tačiau šiais metais Gytis Zabiela grįžo su nauju automobiliu ir Kupiškyje jau žengė ant trečiosios vietos laiptelio.
Klasėje 2000 aukšto rezultato galima laukti iš Gedimino Ašakėno, laimėjusio pirmąjį sezono etapą. Taip pat čia rikiuotės priekyje turėtų būti matomi ir kiti favoritai – tas pats biržietis Vytautas Tumasas bei Pakruojo ASK atstovas Šarūnas Budrys. Visgi jiems lengva nebus ir tai byloja dalyvių sąraše esantys tokie pilotai kaip Nerijus Baikauskas, Ričardas Jakimavičius, Mindaugas Černiauskas ar Modestas Banelis. Pastarasis praėjusį savaitgalį iškovojo antrąją vietą Lietuvos automobilių kroso čempionato prologe Plungėje, tad jo forma niekas neabejoja. Taip pat staigmenų galima laukti iš latvių – Jurio Mesterso ir Raivio Platovo. Namų sienos padės ir Mantui bei Gintarui Bėlskiams.
Kadangi šioje klasėje dalyvių itin daug, papildomos intrigos bus įnešta atskyrus juos į du pogrupius, o greičiausiųjų dešimtukas jau susitiks finale, kur kiekvieno pogrupio lyderiai savo vertę turės įrodinėti iš naujo.
3000 RWD klasėje tradiciškai matysime rusiškos ir vokiškos technikos akistatą. Čia registruoti trys „žigulių“ pilotai: Mindaugas Valaitis, Rolandas Valaitis, Tomas Majauskas bei dar trys pilotai, startuosiantys BMW automobiliais: Aidas Grabauskas, Mantas Budrys bei Virginijus Stankevičius. Pastarasis turi nesuvestų sąskaitų su Mantu Snukiškiu, tačiau jo, kaip ir pirmame etape antrą vietą užėmusio Dainiaus Dambrausko, sąraše dar nėra. Veikiausiai praeito etapo lyderiai šitaip siekia jau iš anksto sukurti įtampą savo varžovams ir nustebinti netikėtai vėlyva savo registracija.
OPEN 2500 klasėje kol kas registruoti tik keturi dalyviai, nuolatiniai oponentai Erlandas Vaitkevičius, Almontas Grigaliūnas, Regimantas Nevulis ir Mykolas Baliūnas. „SuperCars“ ir 2000 Super klasėse dalyvių sąrašas kol kas dar tik pildosi, tačiau čia jau galima rasti tokias pavardes kaip Ramūnas Zabiela, Osvaldas Pukėnas, Arūnas Matulis ar Robertas Steniulis.
Varžybų Ramygaloje pradžia numatyta 11.30 val. Bilieto kaina žiūrovams – penki eurai.