Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Unikaliame „Moller Baltic Import“ mokymų centre Latvijoje buvo pristatyti visiškai elektriniai „Volkswagen“ ID.5 ir „ID.5 GTX“. Abu modelius jau galima įsigyti gamintojo atstovybėse. ID.5 kaina Lietuvoje prasideda nuo 55 927 eurų, o „ID.5 GTX“ – nuo 64 584 eurų.
Naująjį „Volkswagen“ ID.5 galima pasirinkti su 174 AG arba 204 AG galios motoru, kuris varo galinius ratus. Visais ratais varomas „ID.5 GTX“ išvysto 299 AG galią. Kiekvienas šios linijos modelis yra stipraus charakterio ir apjungia „Volkswagen ID.“ šeimos savybes su unikaliu, ekspresyviu ir elegantišku dizainu. ID.5 sukuria naują erdvumo jausmą ir siūlo novatoriškas valdymo, vairuotojo ir automobilio sąsajos, pramogų ir vairuotojo asistentų sistemas.
Įspūdingai daug erdvės
ID.5 gaminamas ant vietą taupančios MEB elektromobilių platformos, jo ilgis siekia 4,5 m, o ratų bazė – 2,77 m, todėl jo salone yra tiek pat erdvės, kiek ir aukštesnės klasės vidaus degimo varikliu varomame visureigyje. Nepaisant dramatiškos stogo linijos, ID.5 išlieka lanksčiu ir universaliu visureigiu, kuriame net ir antrosios eilės keleiviams skirta gausybė erdvės. Priklausomai nuo galinių sėdynių padėties, bagažinės talpa siekia nuo 549 iki 1 561 litro. Papildomai galima pasirinkti elektrinį bagažinės dangtį ir susilankstantį priekabos kablį.
Vienu įkrovimu – iki 544 km
Visi ID.5 komplektuojami su didelės 77 kWh (net) talpos baterija, kuri „ID.5 Pro“ ir „ID.5 Pro Performance“ leidžia vienu įkrovimu įveikti iki 544 km (pagal WLTP standartą). Baterija montuojama elektromobilio dugne, o tai leidžia užtikrinti žemą svorio centrą ir tolygų svorio pasiskirstymą. Flagmanas „ID.5 GTX“ vienu įkrovimu gali įveikti iki 518 km, 100 km/val. pasiekia per 6,4 sekundės ir išvysto apribotą maksimalų 180 km/val. greitį.
Trumpesnis įkrovimo laikas
Tiesioginės srovės įkrovimo stotelėse ID.5 palaikys 135 kW galingumą, kuris anksčiau siekė 125 kW. Tai leis bateriją nuo 5 iki 80 proc. įkrauti 9 minutėmis greičiau – dabar tai ID.5 užtruks 29, o „ID.5 GTX“ – 36 minutes. Per šį laiką atitinkamai įveikiamas atstumas padidės iki 390 ir 320 km.
Progresyvūs ir visiškai junglūs vairuotojo asistentai
Standartiškai į ID.5 montuojami „Lane Assist“ ir „Front Assist“ vairuotojo asistentai. Papildomai pasirenkamas „Travel Assist“ pasitelkia spiečiaus duomenis ir užtikrina pusiau-autonominį vairavimą ir, važiuojant iki 90 km/val. greičiu, padeda persirikiuoti. Jei kiti „Volkswagen“ automobiliai anonimiškai dalijasi duomenimis, „Travel Assist“ užtenka tik vieno kelio juostos žymeklio. Tai leis šiai sistemai veikti tokiuose regioniniuose keliuose, kur nėra centrinės punktyrinės linijos. Į ID.5 atmintį taip pat bus galima įtraukti stovėjimo vietą, į kurią po to automobilis prisiparkuos pats.
Išmanus elektromobilio kelionės planuotojas
Kartu su naujausiu ID. programinės įrangos atnaujinimu 3.1, pagrindiniame 12 colių skersmens ekrane esantis įkrovimo meniu tapo dar aiškesnis ir informatyvesnis. Nuo šiol navigacijos sistema įtraukia ir sustojimus įkrauti bateriją tam, kad kelionės tikslas būtų pasiektas kuo greičiau.
Papildytos realybės projekcinis ekranas
Papildomai pasirenkamas papildytos realybės projekcinis ekranas leidžia informaciją pateikti ten, kur ji aktualiausia. Pavyzdžiui, navigacijos nuorodos ant stiklo projektuojamos taip, kad vairuotojas jas matytų 10 m priešais automobilį – ten, kur tai natūraliausia.
Pažangiausios apšvietimo technologijos
Kai vairuotojas priartėja prie savo ID.5, jis pradeda pasisveikinimo rutiną – priekiniai ir galiniai žibintai pasisveikina su vairuotoju, o projektoriai ant žemės rodo ID. šeimos ženklą. Tiek priekiniuose, tiek galiniuose žibintuose pasitelktos naujausios LED technologijos. Išmanūs IQ.LIGHT LED matricos žibintai ID.5 pasirenkami papildomai, o į „ID.5 GTX“ montuojami standartiškai.
Unikaliame „Moller Baltic Import“ mokymų centre Latvijoje buvo pristatyti visiškai elektriniai „Volkswagen“ ID.5 ir „ID.5 GTX“. Abu modelius jau galima įsigyti gamintojo atstovybėse. ID.5 kaina Lietuvoje prasideda nuo 55 927 eurų, o „ID.5 GTX“ – nuo 64 584 eurų.
Naująjį „Volkswagen“ ID.5 galima pasirinkti su 174 AG arba 204 AG galios motoru, kuris varo galinius ratus. Visais ratais varomas „ID.5 GTX“ išvysto 299 AG galią. Kiekvienas šios linijos modelis yra stipraus charakterio ir apjungia „Volkswagen ID.“ šeimos savybes su unikaliu, ekspresyviu ir elegantišku dizainu. ID.5 sukuria naują erdvumo jausmą ir siūlo novatoriškas valdymo, vairuotojo ir automobilio sąsajos, pramogų ir vairuotojo asistentų sistemas.
Įspūdingai daug erdvės
ID.5 gaminamas ant vietą taupančios MEB elektromobilių platformos, jo ilgis siekia 4,5 m, o ratų bazė – 2,77 m, todėl jo salone yra tiek pat erdvės, kiek ir aukštesnės klasės vidaus degimo varikliu varomame visureigyje. Nepaisant dramatiškos stogo linijos, ID.5 išlieka lanksčiu ir universaliu visureigiu, kuriame net ir antrosios eilės keleiviams skirta gausybė erdvės. Priklausomai nuo galinių sėdynių padėties, bagažinės talpa siekia nuo 549 iki 1 561 litro. Papildomai galima pasirinkti elektrinį bagažinės dangtį ir susilankstantį priekabos kablį.
Vienu įkrovimu – iki 544 km
Visi ID.5 komplektuojami su didelės 77 kWh (net) talpos baterija, kuri „ID.5 Pro“ ir „ID.5 Pro Performance“ leidžia vienu įkrovimu įveikti iki 544 km (pagal WLTP standartą). Baterija montuojama elektromobilio dugne, o tai leidžia užtikrinti žemą svorio centrą ir tolygų svorio pasiskirstymą. Flagmanas „ID.5 GTX“ vienu įkrovimu gali įveikti iki 518 km, 100 km/val. pasiekia per 6,4 sekundės ir išvysto apribotą maksimalų 180 km/val. greitį.
Trumpesnis įkrovimo laikas
Tiesioginės srovės įkrovimo stotelėse ID.5 palaikys 135 kW galingumą, kuris anksčiau siekė 125 kW. Tai leis bateriją nuo 5 iki 80 proc. įkrauti 9 minutėmis greičiau – dabar tai ID.5 užtruks 29, o „ID.5 GTX“ – 36 minutes. Per šį laiką atitinkamai įveikiamas atstumas padidės iki 390 ir 320 km.
Progresyvūs ir visiškai junglūs vairuotojo asistentai
Standartiškai į ID.5 montuojami „Lane Assist“ ir „Front Assist“ vairuotojo asistentai. Papildomai pasirenkamas „Travel Assist“ pasitelkia spiečiaus duomenis ir užtikrina pusiau-autonominį vairavimą ir, važiuojant iki 90 km/val. greičiu, padeda persirikiuoti. Jei kiti „Volkswagen“ automobiliai anonimiškai dalijasi duomenimis, „Travel Assist“ užtenka tik vieno kelio juostos žymeklio. Tai leis šiai sistemai veikti tokiuose regioniniuose keliuose, kur nėra centrinės punktyrinės linijos. Į ID.5 atmintį taip pat bus galima įtraukti stovėjimo vietą, į kurią po to automobilis prisiparkuos pats.
Išmanus elektromobilio kelionės planuotojas
Kartu su naujausiu ID. programinės įrangos atnaujinimu 3.1, pagrindiniame 12 colių skersmens ekrane esantis įkrovimo meniu tapo dar aiškesnis ir informatyvesnis. Nuo šiol navigacijos sistema įtraukia ir sustojimus įkrauti bateriją tam, kad kelionės tikslas būtų pasiektas kuo greičiau.
Papildytos realybės projekcinis ekranas
Papildomai pasirenkamas papildytos realybės projekcinis ekranas leidžia informaciją pateikti ten, kur ji aktualiausia. Pavyzdžiui, navigacijos nuorodos ant stiklo projektuojamos taip, kad vairuotojas jas matytų 10 m priešais automobilį – ten, kur tai natūraliausia.
Pažangiausios apšvietimo technologijos
Kai vairuotojas priartėja prie savo ID.5, jis pradeda pasisveikinimo rutiną – priekiniai ir galiniai žibintai pasisveikina su vairuotoju, o projektoriai ant žemės rodo ID. šeimos ženklą. Tiek priekiniuose, tiek galiniuose žibintuose pasitelktos naujausios LED technologijos. Išmanūs IQ.LIGHT LED matricos žibintai ID.5 pasirenkami papildomai, o į „ID.5 GTX“ montuojami standartiškai.