• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Japonijoje gyvenantys automobilių entuziastai išskėstomis rankomis priima Europoje pagamintas mašinas. „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Lancia“, „BMW“, „Porsche“, „Mercedes Benz“ - šių ir kitų markių gerbėjų Japonijoje netrūksta, tačiau kai ateina diena pasirinkti lenktyninį bolidą, daugelis japonų pasirinks vietinės gamybos automobilį. 
„Nissan“ ir „Toyota“ inžinierių kūriniai įvairiose autosporto šakose dominuoja, tačiau tuo stebėtis nereikėtų. Kiekvienas automanas žino, jog „Nissan Skyline“ modifikacijoms pasiduos lengviau negu „Porsche 911“, kurio kaina yra kelis kartus didesnė už japoniško automobilio.
Dabar trumpam įsijunkite vaizduotę. Dabar gyvename 1994 metais ir esame Japonijos kėbulinių žiedinių lenktynių čempionato ketvirtajame etape. Nuskambėjus garsiniam signalui ir prie starto linijos esantiems šviesoforuose pasirodžius žalios spalvos signalui, į priekį pajuda gausus būrys dalyvių, kurie į ketvirtąjį etapą atvyko tik dėl vieno dalyko - pergalės.
Pirmąjį posūkį pasiekia tuntas „Nissan Skyline“, „Toyota Supra“ ir keletas „Porsche 911“ automobilių. Kiekvienas vairuotojas stengiasi užimti kuo geresnę poziciją ir lengvai neatiduoti dabar turimo. Priekinėje rikiuotės dalyje esantis „Ferrari F40“, kuris stengiasi iš rankų nepaleisti antrosios pozicijos ir rodyti visiems savo konkurentams, jog „Ferrari F40“ taip pat gali būti labai, labai greitas bolidas.
Dabar susikoncentruosime į du lenktynių dalyvius - „ADVAN“ komandai priklausantį „Porsche 911 Turbo“ ir „ZEXEL“ komandos „Nissan Skyline“. Būtent šių dviejų automobilių vairuotojai tapo lenktynių žvaigždėmis, kurios dėl pergalės kovojo iki galo.
Tai yra vienas iš geriausių pavyzdžių, kodėl pasaulyje yra tiek daug autosporto gerbėjų.

VIDEO


Japonijoje gyvenantys automobilių entuziastai išskėstomis rankomis priima Europoje pagamintas mašinas. „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Lancia“, „BMW“, „Porsche“, „Mercedes Benz“ - šių ir kitų markių gerbėjų Japonijoje netrūksta, tačiau kai ateina diena pasirinkti lenktyninį bolidą, daugelis japonų pasirinks vietinės gamybos automobilį. 
„Nissan“ ir „Toyota“ inžinierių kūriniai įvairiose autosporto šakose dominuoja, tačiau tuo stebėtis nereikėtų. Kiekvienas automanas žino, jog „Nissan Skyline“ modifikacijoms pasiduos lengviau negu „Porsche 911“, kurio kaina yra kelis kartus didesnė už japoniško automobilio.
Dabar trumpam įsijunkite vaizduotę. Dabar gyvename 1994 metais ir esame Japonijos kėbulinių žiedinių lenktynių čempionato ketvirtajame etape. Nuskambėjus garsiniam signalui ir prie starto linijos esantiems šviesoforuose pasirodžius žalios spalvos signalui, į priekį pajuda gausus būrys dalyvių, kurie į ketvirtąjį etapą atvyko tik dėl vieno dalyko - pergalės.
Pirmąjį posūkį pasiekia tuntas „Nissan Skyline“, „Toyota Supra“ ir keletas „Porsche 911“ automobilių. Kiekvienas vairuotojas stengiasi užimti kuo geresnę poziciją ir lengvai neatiduoti dabar turimo. Priekinėje rikiuotės dalyje esantis „Ferrari F40“, kuris stengiasi iš rankų nepaleisti antrosios pozicijos ir rodyti visiems savo konkurentams, jog „Ferrari F40“ taip pat gali būti labai, labai greitas bolidas.
Dabar susikoncentruosime į du lenktynių dalyvius - „ADVAN“ komandai priklausantį „Porsche 911 Turbo“ ir „ZEXEL“ komandos „Nissan Skyline“. Būtent šių dviejų automobilių vairuotojai tapo lenktynių žvaigždėmis, kurios dėl pergalės kovojo iki galo.
Tai yra vienas iš geriausių pavyzdžių, kodėl pasaulyje yra tiek daug autosporto gerbėjų.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų